חיפוש

כמה עולה להתגרש? תשובות מעורכי דין מובילים לגירושין בתל אביב

כמה עולה להתגרש? תשובות מעורכי דין מובילים לגירושין בתל אביב

כמה עולה להתגרש? תשובות מעורכי דין מובילים לגירושין בתל אביב

כל בני זוג יודעים שמערכת היחסים שלהם תדע לאורך השנים עליות ומורדות. לפעמים מתגברים עליהן בקלות ולפעמים צריך לעבוד קשה בכדי לתקן את המצב. אך אם לאחר תקופה ארוכה נראה שהקשיים רק הולכים וגדלים והריחוק בין בני הזוג הולך ומתעצם למרות ניסיונות של גישור וייעוץ זוגי – ככל הנראה שאין מנוס אלא לסיים את הזוגיות ולהתגרש. אלא שאז נשאלת השאלה החשןבה – כמה עולה להתגרש?

כמה עולה להתגרש
כמה עולה להתגרש

מחיר הגירושין

את תהליך הגירושין מלוות לרב תחושות הכעס, העלבון והצער היות וכל צד רוצה לסיים את הקשר כשהוא "הצד המנצח" בגירושין (זה שכמובן מרוויח יותר מסיום הקשר). אך בגירושין אין מרוויחים ואין מפסידים, אך יש מחיר שמשלמים על מנת לקבל ייעוץ משפטי. 

היות ובית המשפט יודע כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשלם לעורך דין "כריש" המתמחה בדיני משפחה, נקבע מחירון הקובע את הסכום המינימלי אותו ניתן לגבות מאדם המבקש להתגרש, לדוגמא גירושין עורך דין בתל אביב:

עלות פגישת ייעוץ קצרה יכול לנוע בין 300 ₪ ל – 500 ₪

עבור פגישת ייעוץ ממושכת יכולה לנוע בין 500 ₪ ל – 1500 ₪ 

עלות ניהול תביעת בודדת יכולה לנוע בין 8,000 ₪ ל – 30,000 ₪ 

עלות ניהול תיק הגירושין מתחילתו ועד סופו יכולה לנוע בין 25,000 ₪ ל – 130,000 ₪ 

עלות ניסוח הסכם ממון, משמורת ילדים, חלוקת רכוש או הסכם גירושין יכול לנוע בין 8,000 ₪ ל- 20,000 ₪ 

מלבד התשלום עבור הייעוץ והייצוג המשפטי כמובן שיש גם תשלומים שיש לשלם לרבנות ולבית הדין לענייני משפחה, לדוגמא: אם תרצו להגיש תביעת מזונות או מדור תצטרכו לשלם לבית המשפט לענייני משפחה אגרה בסך של 234 ₪, דוגמא נוספת היא אגרת הסכם גירושין בבית הדין הרבני שתעלה 457 ₪. 

כך שאשר תגיעו אל פגישת הייעוץ הראשונית עם עורך דין גירושין בתל אביב מומלץ שתשאלו אותו היכן כיצד לנהל את תיק הגירושין – האם בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני? 

מה משפיע על מחיר הגירושין?

אז כמה עולה להתגרש? התשובה כמובן תלויה בכם. עלות הגירושין מושפעת משלושה דברים עיקריים:

  1. בחירת עורך הדין – ככל שתבחרו בעורך דין הגובה שכר טרחה גבוה יותר כך תשלמו יותר עבור הגירושין. 
  2. בית הדין המנהל בו מתנהל תיק הגירושין – קיים הבדל בגובה האגרות שתשלמו אם תבחרו להתגרש בבית הדין הרבני או בבית הדין לענייני משפחה. חשוב לציין כי בכל בית דין שתבחרו, עדיין תצטרכו לאשר את ההסכם גם בבית הדין השני. כלומר, אם התגרשתם בבית הדין הרבני את אישור הגירושין תצטרכו לקבל גם מבית הדין לענייני משפחה ולהיפך. 
  3. הסכמות מול בן או בת הזוג – ככל שאתם ובן או בת הזוג תגיעו מראש להסכמות על חלוקת הרכוש וההון ועל המשמורת על הילדים, כך עורך הדין יוכל לנסח עבורכם הסכם מהר יותר וככל שהוא עושה את עבודתו מהר יותר, כך אתם תשלמו פחות. 

לסיכום, זוגיות הבאה לסיומה היא דבר עצוב ורב הזוגות המתגרשים רוצים לסיים את תהליך הגירושין כמה שיותר מהר ולפתוח דף חדש בחייהם. מי שרוצה לדעת כמה עולה להתגרש מומלץ שיעשה השוואה בין מספר עורכי דין המתמחים בגירושין ויבדוק מה גובה שכר הטרחה שכל אחד מהם גובה. ככל שתדעו מראש מהן העלויות הכרוכות בתהליך הגירושין (עלות שער טרחה ועלות אגרות לבית המשפט), כך תוכלו לתכנן את ההוצאות שלכם מראש ולדעת כמה עולה להתגרש?

בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue