חיפוש

כמה עולה עורך דין לדיני עבודה?

עורך דין לדיני עבודה

כמה עולה עורך דין לדיני עבודה?

אנשים רבים חושבים שצריך לפנות לעורך דין לדיני עבודה רק כשיש בעיה במקום העבודה, למשל: פיטורין ללא שימוע, אי תשלום שעות נוספות, אי הפרשה לפנסיה, היריון ועוד. האמת היא שניתן להיעזר בשירותיו של עורך דין לדיני עבודה עוד הרבה קודם ולא צריך לחכות עד שתתעורר בעיה כזו או אחרת, מה שנקרא להקדים תרופה למכה. 

פנייה אל עורך דין לדיני עבודה

כאמור, אין צורך לחכות לאי הבנה, סכסוך או ויכוח עם המעסיק. עורך דין לדיני עבודה יכול לייעץ ואף למזער נזקים לאורך כל שלבי העבודה שלכם: 

  1. פנייה טרום החתימה על חוזה העסקה – אנשים מקבלים חוזה עבודה ולא טורחים לקרוא אותו לעומק כי הם מאמינים שהמעסיק מנסח את חוזה בצורה הוגנת ובהתאם לכל הנהלים והתקנות הקבועים בחוק. אבל בפועל, רב המעסיקים לא נותנים את כל מה שמגיע לעובד חדש ולכן חשוב שעורך דין לדיני עבודה יבדוק את החוזה לפני שחותמים עליו. על פי חוק נקבע כי כל עובד זכאי ל- 21 תנאי עבודה קבועים שחייבים להופיע בכל חוזה העסקה, ביניהם: חופשה שנתית, שעות עבודה, הפרשה לפנסיה ועוד. עורך דין לדיני עבודה יוכל לבחון את החוזה ולדעת איזה תנאים ניתנו בהתאם לחוק, איזה ניתנו אך לא בהתאם לחוק ואיזה לא הוזכרו בכלל. 
  2. פנייה במהלך העבודה– הלנת שכר, התעמרות בעבודה והטרדות מיניות הן רק חלק מהבעיות היכולות להתעורר במהלך העבודה. אם נתקלתם בבעיה כזו או אחרת, אל תהססו ופנו אל ייעוץ משפטי באופן מיידי. יחד עם זאת חשוב לדעת שלא כל בעיה מצריכה מיד התייעצות עם עורך דין לדיני עבודה. סוגיית אי תשלום על שעות נוספות מצריכה תחילה פנייה ראשונית אל המנהל הראשי ואל מחלקת משאבי אנוש, אך במידה והם לא נותנים מענה אז יש לפנות את ייעוץ משפטי.
  3. פנייה לאחר סיום העסקה –בין אם עזבתם מרצון או שהוחלט לפטר אתכם תוכלו לבדוק עם עורך דין לדיני עבודה האם הפיטורין בוצעו כחוק והאם שולמו לכם כל הזכויות שלכם כגון תשלום בגין ימי חופש, כספי פיצויים, פנסיות וכד'.
פנייה אל עורך דין לדיני עבודה
עורך דין לדיני עבודה 3

כמובן שבכל אחד מהשלבים האלה תצטרכו להגיע לפגישה. כמה עולה עורך דין לדיני עבודה לפגישת ייעוץ אחת? במקרה כזה שכר הטרחה של עורך דין לדיני עבודה ישתנה בהתאם לוותק ולניסיון שצבר עם השנים, לגודל המשרד בו הוא עובד וכמובן בהתאם למורכבות התיק. לרב מחירה של פגישת ייעוץ יהיה כ-500 ₪. 

כמה עולה עורך דין לדיני עבודה? 

רב עורכי הדין לענייני עבודה נוהגים לגבות את שכר הטרחה על פי אחוזי הצלחה. שכר הטרחה של עורך דין לדיני עבודה נקבע כאחוז מסוים מגובה התביעה שהעובד הגיש. לרב מדובר על אחוזים שנעים בין 15% ועד 30% מגובה התביעה. 

במידה ולא תזכו בתביעה שלכם מול המעסיק תוכלו להגיש ערעור אל בית הדין לעבודה, אך שכר הטרחה של עורך הדין יהיה בגובה של  50% מסכום התביעה.

במידה ותבחרו ללכת אל תהליך בוררות מול המעסיק ותגיעו לפשרה, יהיה עליכם לשלם לעורך הדין שכר טרחה בגובה של 33% מגובה התביעה, אך אם הבוררות לא תסתיים בפשרה יהיה עליכם לשלם לו 66% מגובה התביעה.

כמה עולה עורך דין לדיני עבודה
עורך דין לדיני עבודה 4

לסיכום, עורך דין לדיני עבודה יכול להיות גורם מייעץ ומכוון שיכול לסייע לכם לקבל את כל הזכויות המגיעות לכם במקום העבודה ואם התעוררה בעיה במקום העבודה, בעיה שהמנהל הישיר ומחלקת משאבי אנוש לא הצליחו לפתור, אל תהססו לפנות לייעוץ משפטי. גם לעובדים יש זכויות והם הרבה מעבר לסתם בורג חסר משמעות במערכת.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue