חיפוש

לא יוצאים מופסדים! בוחרים עורך דין גירושין וותיק עם קבלות

לא יוצאים מופסדים! בוחרים עורך דין גירושין וותיק עם קבלות

לא יוצאים מופסדים! בוחרים עורך דין גירושין וותיק עם קבלות

כשבני זוג מחליטים להתגרש, הרבה פעמים הם מרגישים כאילו הם יוצאים לקרב והם לא רוצים לצאת מופסדים בקרב. לכן הם מחפשים עורך דין גירושין וותיק עם קבלות, כזה שעומד מאחורי ההבטחות שלו ומצליח לנסח חוזה שמקנה לכם את הביטחון הכלכלי הטוב ביותר. 

גם עבור זוגות שלא רוצים להילחם אחד בשני בזמן הגירושין, חשוב לבחור בייצוג של עורך דין גירושין ותיק – מדוע? מפני שעורך דין ותיק ידע לנסח הסכם גירושין שמתייחס לא רק למצב המשפחתי הנוכחי, אלא גם למצב המשפחתי בעתיד. 

למה לקחת עורך דין גירושין ותיק?

למה לקחת עורך דין גירושין ותיק
עורך דין גירושין 4

עורך דין גירושין ותיק שמע כבר את הסיפורים ומכיר את כל התרגילים שבני זוג עושים אחד לשני כדי לפגוע, להעליב ובעיקר כדי להוציא יותר בהסכם הגירושין. אבל עורך דין גירושין ותיק ידע גם למתן את האנרגיות השליליות בין בני הזוג ולהפוך אותן לגורם מזרז בתהליך הפרידה כך שהכל יגמר מהר ובצורה יפה. 

עורך דין גירושין ותיק הוא עורך דין שמכיר את כל הפסיקות הישנות והחדשות והוא יוכל לתת לכם את הייעוץ הטוב ביותר עבור המקרה שלכם, תוך שהוא יודע להסביר במקצועיות מהן הזכויות ומהן החובות שלכם במשפחה החדשה שיצרתם. 

לא תמיד גירושין זה חצי חצי

הרבה זוגות שמתגרשים חושבים שבאים אל בית המשפט מחלקים הכל חצי חצי ונפרדים. אבל המציאות שונה כי מלבד הון ורכוש, יש סוגיות שצריך להתייחס אליהם כמו הכנסה נוכחית שאולי תשתנה בעתיד, מצב בריאותי של אחד מבני הזוג שעלול להשתנות והוצאות בלתי צפויות הכרוכות בגידול הילדים. 

עורך דין גירושין ותיק ידע לנסח הסכם גירושין שידע להתמודד עם מה שצפוי ומה שלא צפוי בעתיד, בכל זאת הוא צבר הרבה ניסיון בתחום. 

איך לבחור עורך דין גירושין?

עריכת הסכם גירושין עוסקת בחייהם של הילדים ולכן מומלץ לבחור בעורך דין גירושין ותיק ולא בסתם עורך דין שיודע לנסח חוזים של מכירת דירה או לנסח צוואות. יש הרבה דקויות וסעיפים חשובים הקשורים בפרידה של תא המשפחתי שרק עורך דין מהתחום מכיר, לכן אל תוותרו על עורך דין גירושין ותיק

איך לבחור עורך דין גירושין
עורך דין גירושין 5

קיימות שתי דרכים למציאת עורך דין גירושין ותיק: 

  1. חיפוש באינטרנט (מנועי חיפוש ורשתות חברתיות) – יש אתרי אינדקס וקבוצות ייעוץ משפטי
  2. המלצות מחברים, קולגות בעבודה או קרובי משפחה שמכירים עורך דין גירושין מניסיונם האישי

לאחר שתהיה לכם רשימה של כחמישה שמות (רשימה ארוכה יותר רק תבלבל אתכם) תוכלו להתחיל לברר עם כל אחד מהם מהו שכר הטרחה? איך הוא רואה את תהליך העבודה מולכם? ובעיקר לקבל ממנו המלצות להתנהלות מול בן או בת הזוג מהם נפרדים. 

לאחר כמה שיחות כבר יהיה לכם מספיק מידע בכדי לצמצם מספר שמות מהרשימה ולהישאר עם עורך דין גירושין ותיק או שניים, איתם תוכלו לקבוע פגישה אישית להתייעצות מעמיקה יותר. 

במהלך הפגישה האישית שימו לב כיצד עורך הדין מתנהל מולכם:האם הוא סבלני? האם עונה לכם בשפה ברורה, בגובה העיניים או שנשמע לכם שהוא מדבר סינית? כיצד מתבצע התשלום על השירות שלו? חשוב לשאול את הכל מראש על מנת שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות באמצע התהליך.

לסיכום, אין ספק שעורך דין גירושין ותיק יעניק לכם את הייצוג הטוב ביותר והמקצועי ביותר במידה ותחליטו לפרק את התא המשפחתי. לא חייבים להילחם האחד בשני, אבל חייבים לחשוב על העתיד ולהתנהל בצורה מכובדת והוגנת. 

עורך דין גירושין וותיק
עורך דין גירושין 6

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue