חיפוש

מדוע כדאי לשכור עורך דין מקרקעין?

מדוע כדאי לשכור עורך דין מקרקעין?

מדוע כדאי לשכור עורך דין מקרקעין?

בעת עסקת מכירה או קנייה של דירה, מלבד המוכר והקונה, מעורבים בתהליך עוד גורמים רבים וההתנהלות מולם זו זמנית היא התנהלות מורכבת וסבוכה. לכן מומלץ שייצג אתכם עורך דין מקרקעין שידע לנהל את התהליך ויכיר את כל השלבים ואת כל הנהלים ויעזור לכם להיכנס לבית החדש בלב שמח ורגוע. 

חשיבותו של עורך דין מקרקעין

חשיבותו של עורך דין מקרקעין
מדוע כדאי לשכור עורך דין מקרקעין 4

החוק קובע כי קיימים שמונה סוגים של נכסי מקרקעין (משרד, דירה, בית פרטי, חנות, מחסן, שטח ומגרש) ולכל אחד מהם יש בעלים הקבוע בחוק בהתאם לחמש זכויות המקרקעין. 

תפקידו של עורך הדין הוא לא רק לערוך את החוזה בין המוכרים והקונים, אלא גם חלות עליו משימות רבות כגון תיאום תזרים המזומנים בין הקונים והמוכרים, רישום בטאבו, אזהרה מפני כישלון העיסקה, בדיקת שיעבוד או עיקול על הנכס בבנק ועוד. 

פעמים רבות יש הרבה עניינים משפטיים בתחום המקרקעין ורק עורך דין מקרקעין ותיק ומנוסה יכול לפתור אותם ולהביא לסיום תהליך המכירה בהצלחה. 

אך המשימה החשובה מכולן היא לוודא כי הבעלות על הנכס אכן שייכת לאותו אדם שמוכר אותו. לדוגמא, אדם הרוצה למכור את דירתו של אימו, אך הדירה לא רשומה על שמו אינו יכול למכור אותה. 

איך תמצאו עורך דין מקרקעין?

איך תמצאו עורך דין מקרקעין
מדוע כדאי לשכור עורך דין מקרקעין 5

אל תתפתו לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בחוזים או עורך דין קרוב משפחה המתמחה בגירושין, כאשר עומדים בפני עסקה לקניית דירה חשוב לשכור עורך דין מקרקעין שמכיר את כל הנהלים, כל התקנות וכל השלבים בתהליך. 

תוכלו למצוא עורך דין מקרקעין באמצעות אחת או כמה מהדרכים הבאות. הדרך הראשונה היא כמובן חיפוש המלצות על עורך דין מקרקעין מחברים לעבודה, שכנים וקרובי משפחה שלא מזמן קנו או מכרו דירה. הם כמובן יוכלו להעיד ממקור ראשון על איכות עבודתו ולספר לכם כיצד היתה ההתנהלות מולו לאורך כל תקופת הייצוג. 

הדרך השניה היא לחפש עורך דין מקרקעין באתרי משפט וחוק. באתרים כאלה מתפרסמם מאמרים בתחומים שונים ומופיעות גם פרסומות של עורכי דין שונים בתחומים שונים. 

הדרך השלישית היא חיפוש במנועי חיפוש באינטרנט. בשורת החיפוש מקלידים את צירוף המילים עורך דין מקרקעין ומוסיפים את שם העיר בה אתם גרים. במידה ואתם קונים דירה במקום רחוק ממקום המגורים הקבוע, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין בעיר מה נמצאת הדירה היות ויהיה לו יותר ניסיון בעבודה מול הרשות המקומית לעומת עורך דין מקרקעין מעיר אחרת. 

הדרך האחרונה, היא חיפוש באתרי אינדקס כגון דפי זהב או מידרג. באתרים אלה תמצאו רשימת שמות של עורכי דין על פי איזורים ועל פי תחומי התמחויות. 

איך תבחרו עורך דין מקרקעין?

מלבד השכלה אקדמאית וניסיון בתחום, חשוב לבחור את עורך הדין על פי גובה שכר הטרחה שהוא דורש. הרי לא תרצו לשכור את שירותיו של עורך דין שלא תוכלו לממן. 

שכר הטרחה של עורך דין נחלק לשלושה סוגים: שכר טרחה שעתי, שכר טרחה גלובלי ואחוז מסוים ממחיר הדירה. חשוב כמובן לוודא עם עורך הדין מהו הסדר התשלומים לאורך תקופת הייצוג. מומלץ גם לשוחח עם לקוחות קודמים שיספרו מניסיון אישי על תהליך הליווי של עורך הדין איתו אתם שוקלים לעבוד. 

לסיכום, אם אתם עומדים בפני עסקת מכירה או קניה של דירה, חשוב שיהיה לכם ליווי משפטי על ידי עורך דין מקרקעין. עורך דין מקרקעין מכיר את כל הנהלים, התקנות וההתנהלות מול הרשויות השונות והוא יעזור לכם לעבור את התהליך ללא קשיים. 

איך תבחרו עורך דין מקרקעין
מדוע כדאי לשכור עורך דין מקרקעין 6

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue