חיפוש

מהן הדרכים השונות למצוא עורך דין?

מהן הדרכים השונות למצוא עורך דין?

מהן הדרכים השונות למצוא עורך דין?

אנשים רבים הנקלעים לבעיה משפטית לרב נעזרים בחברים ובני משפחה כדי לקבל יעוץ. אך כל עוד אותם חברים ובני משפחה לא עוסקים למחייתם בעריכת דין, עדיף לפנות את ייעוץ וייצוג מקצועי של עורך דין המתמחה בתחומו. 

אמנם שעת ייעוץ מעורך דין תהיה כרוכה בתשלום, אך היא תעניק לכם הדרכה והסבר לדרך הנכונה בה תצטרכו לפעול על מנת לפתור את הבעיה. 

אם בעבר היו שתי דרכים עיקריות למצוא עורך דין (חיפוש בספרי טלפון מקצועיים כמו דפי זהב או המלצות מחברים), הרי שקיימות דרכים נוספות למצוא עורך דין וריכזנו עבורכם את הטובות ביותר: 

  1. המלצות מאנשים בעלי ניסיון – כל אדם בשלב כזה או אחר בחייו נעזר בייעוץ ובייצוג משפטי. בהתאם לתחום בו אתם צריכים את הייעוץ, שאלו חברים ובני משפחה על עורך דין מומלץ בעל התמחות בתחום. אם אתם שוקלים מכירת דירה, בקשו המלצות לעורך דין מקרקעין מחבר או בן משפחה שמכר או קנה דירה לאחרונה. המלצות של אנשים קרובים אליכם לרב יהיו האמינות ביותר והמדויקות ביותר. 
  2. חיפוש באינטרנט – תוכלו להיעזר באינטרנט בשתי דרכים: חיפוש במנועי חיפוש (בשורת החיפוש כותבים "עורך דין ל…" ומוסיפים את התחום בו אתם צריכים ייעוץ או ייצוג לאחר מכן כותבים את עיר המגורים שלכם), חיפוש באתרי אינדקס מקצועיים וחיפוש במדורי משפט וחוק באתרים שונים. היתרון הטמון בחיפוש באינטרנט הוא שניתן למצוא חוות דעת טובות או רעות על עורכי הדין ולבצע סינון מהיר. 
  3. חיפוש ברשתות החברתיות (פורומים, קבוצות, פרופילים של עורכי דין) – בנוסף לשמות עורכי הדין תוכלו למצוא גם המלצות עליהם, כך שמהר מאוד תוכלו לבצע תהליך סינון מי טוב יותר ומי טוב פחות. 
  4. הליכה בעיר – בכל עיר ישנו רחוב ראשי או מרכז מסחרי המכיל משרדים רבים המציגים לראווה שלטים של בעלי עסקים כאלה ואחרים, ביניהם תוכלו למצוא גם עורכי דין. תוכלו להיכנס לאחד המשרדים, לקחת כרטיס ביקור וכשתחזרו הביתה להתקשר ולברר פרטים נוספים. 

לאחר שתהיה לכם רשימה של עורכי דין, תצטרכו כעת להחליט מי מהם הוא הטוב ביותר עבורכם. 

תהליך הבחירה של עורך דין

תהליך הבחירה של עורך דין
עורך דין 2

ככל הנראה זהו החלק החשוב ביותר בכל התהליך כי הבחירה שלכם בעורך דין טוב תשפיע על העתיד שלכם. ככל שתשקיעו יותר זמן בבחירה וסינון של עורך הדין, כך תבינו טוב יותר מה עומד לקרות מבחינת הניהול והטיפול בתיק שלכם. 

כדי לבחור עורך דין חשוב לשים לב לכמה דברים:

  1. גובה שכר הטרחה – אל תבחרו בעורך דין יקר שלא תוכלו לשלם לו. 
  2. הסדרי תשלומים – ביחרו בעורך דין המאפשר לכם לבצע הסדרי תשלומים נוחים וגמישים. 
  3. השכלה – ודאו כי עורך הדין עבר את בחינות הלשכה וכי יש לו רישיון לעסוק בעריכת דין. 
  4. הפסקת ייצוג – וודאו כי במקרה של הפסקת ייצוג מכל סיבה שהיא, יהיה לעורך הדין שלכם מחליף שידע להמשיך בטיפול וניהול התיק שלכם בדיוק מהמקום בו הוא הופסק. 

חשוב לדעת!

בכל בעיה משפטית או ייעוץ משפטי, חשוב לבחור בעורך דין המתאים לצורך המשפטי שהתעורר. לדוגמא, אם אתם רוצים לנסח הסכם ממון אל תפנו אל עורך דין המתמחה בחוזים מסחריים רק בגלל שאתם מכירים אותו. 

עורך דין בעל התמחות בתחום מכיר את כל הפסיקות האחרונות והמעודכנות ביותר, מכיר את כל החוקים והתקנות ולכן יהיה בעל הידע המקצועי ביותר והאמין ביותר בכדי לתת לכם את הייעוץ והייצוג הטובים ביותר.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue