חיפוש

מהן 10 התכונות הטובות ביותר שיש לחפש אצל עוד גירושין?

עוד גירושין

מהן 10 התכונות הטובות ביותר שיש לחפש אצל עוד גירושין?

תמיד אומרים שמי שעומד בפני פרידה או מתחיל בהליך גירושין כדאי שיבחר לעצמו עורך דין כריש או אכזרי, אבל זה לא תמיד נכון. לפעמים עורכי דין אכזריים ולוחמניים דווקא עושים יותר נזק וגורמים לתהליך הפרידה להימשך ולהימשך ולהיות יותר מסובך ממה שהוא אמור להיות. 

איך לבחור עו"ד גירושין?

איך לבחור עוד גירושין?
עוד גירושין 3

אם אתם שוקלים להיפרד, או שאתם זקוקים לייצוג משפטי לקראת גירושין מומלץ שתקראו את 10 התכונות הטובות ביותר יש לחפש אצל עו"ד גירושין: 

  1. מקצועיות – מכיוון שמדובר בעתיד שלכם ושל ילדכם, הבטיחו לעצמם שלעורך הדין יש את הכלים לסיים את הדיונים, את חלוקת הרכוש ואת ניסוח ההסכם בצורה המהירה והיעילה ביותר. שאלו אותו בכמה מקרים הוא מטפל בכל שנה? כמה זמן עובר מהרגע שנכנס למשרד לקוח ועד שהוא יוצא עם הסכם גירושין חתום? בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים, הם יוכלו להעיד מניסיון אישי על עו"ד לגירושין ויספרו לך על דברים שהוא לא יעיד על עצמו. 
  2. הכלה – תהליך הפרידה הוא תהליך ריגשי מורכב, רגשות מודחקים עולים אל פני השטח ומציפים בעצב וכעס. חשוב לבחור בעו"ד גירושין שידע להקשיב לכם ולכוון אתכם גם כשאתם בוכים, כועסים או עצובים בגלל משהו שנאמר או נעשה במהלך תהליך הפרידה.
  3. רגישות – עו"ד גירושין מלווה אתכם בתקופה מאוד קשה בחייכם שלעיתים תרגיש כמו רכבת הרים. חשוב לבחור במישהו שידע לדבר איתכם ולהסביר את המצב מבלי להעביר ביקורת או לומר משהו מעליב ולא מתאים. 
  4. הזדהות- גם אם עו"ד לגירושין שבחרתם הוא אדם שנשוי באושר, חשוב שידע מה עובר עליכם ויוכל להקשיב ולתמוך בכם, גם אם אתם לא מדברים על דיון בבית המשפט או על מסמכים שצריך להגיש. 
  5. סבלנות – כשאנשים נפרדים הם לא מתנהלים כמו תמיד, חלקם יותר אגרסיביים, חלקם יותר שקטים ומופנים. חשוב לבחור בעו"ד גירושין שידע להתנהל איתכם בסלבנות ובאדיבות למרות מצב הרוח המשתנה. 
  6. זמינות – בדקו עד כמה עורך הדין יהיה פנוי לשוחח איתכם אם יהיו לכם שאלות? האם הוא רק המנהל שדואג שהכל יסתדר ומישהו אחר מגיש את המסמכים עבורו או שהוא בודק על מסמך ומסמך ומכיר את התיק שלכם לעומק גם אם תעירו אותו בלילה מתוך שינה. 
  7. גמישות – בתהליך הגירושין דברים יכולים להשתנות בין רגע. מה שהוסכם לפני שעה, יכול פתאום להשתנות שוב אחרי שעתיים. חשוב לבחור בעורך דין שידע להתמודד עם שינויים בהחלטות ובהתנהלות של הצד השני בתהליך. 
  8.  חשיבה יצירתית – במהלך ניסוח הסכם הגירושין תתקלו בכל מיני בעיות, חשוב שתבחרו בעו"ד גירושין שיודע לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא פתרונות יצירתיים. תוכלו לשוחח עם לקוחות קודמים ולבקש מהם דוגמאות. 
  9. אסרטיביות – לא כל עו"ד גירושין צריך להיות לוחמני ו"כריש", אבל הוא בהחלט צריך לדעת לעמוד על שלו ועל העקרונות החשובים ללקוח שלו ולמה שהוא מבקש להשיג. 
  10.  הקשבה והבחנה בין עיקר לטפל – עורך הדין עומד לעבוד איתכם תהליך ארוך, אתם תספרו לו על הרבה מקרים, אירועים ושיחות שקרו לפני הפרידה ואפילו במהלכה. מה שלעיתים יראה לכם מאוד חשוב ומאוד רלבנטי, אולי לא יהיה רלבנטי לתהליך הפרידה לכן חשוב שתבחרו בעו"ד גירושין שידע לסנן את המידע הרלבנטי כדי לסיים את הפרידה בצורה יפה ומכובדת. 

אם תשכילו לבחור בעורך דין גירושין בעל תכונות טובות, תוכלו לעבור את תהליך הפרידה והגירושין ולצאת ממנו חזקים יותר לעבר עתיד חדש. 

עורך דין גירושין בעל תכונות טובות
עוד גירושין 4

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue