חיפוש

עורך דין גירושים – המלאך השומר

עורך דין גירושים – המלאך השומר

עורך דין גירושים – המלאך השומר

הידעתם שבשנים האחרונות הסטטיסטיקה של זוגות ישראלים צעירים ונשואים שמתגרשים רק הולכת וגדלה משנה לשנה? יש הרבה מאוד פסיכולוגים שאומרים שאחת הסיבות המרכזיות לגירושים בשנתיים האחרונות זה בגלל משבר הקורונה. כל הבידודים והלחץ פשוט היה יותר מידי לזוגות הצעירים שהחליטו שהם לא רוצים חיים משותפים יותר ביחד. יכול להיות שזה בגלל שפעם הראשונה בחייהם הם מחויבים לשבת בבית אחד עם השני ולפתור את הבעיות שלהם. לאף אחד כבר לא היה את הזמן שלו עם עצמו, בין אם זה בעבודה או עם חברים או סתם לצאת החוצה ולחוות קצת זמן איכות. אבל זאת לא הנקודה של המאמר. אחד הדברים היותר דרמטיים בגירושים של זוגות צעירים היא ההליך המכוער והקשה שהם עוברים. אתם אולי תופתעו לגלות, אך ישנו אחוז לא מבוקר בכלל של זוגות צעירים ומבוגרים אשר חווים הליך גירושים מכוער מאוד, ארוך מאוד ומתיש מאוד. הליך גירושים כזה שהם לא היחידים שנפגעים ממנו, גם הקרובים שלהם נפגעים ובעיקר הילדים הקטנים שלהם.

איך ניתן למנוע הליך גירושים קשה?

אחת הדרכים למנוע הליך גירושים מכוער וקשה הוא על ידי הסכם ממון אשר נכתב מראש לפני שהזוג מחליט לממש את אהבתם ולקדש אותה מחת לחופה וקידושין. אתם בטח אומרים לעצמכם עכשיו שהסכם ממון הוא הסכם שנכתב רק לאחר שהזוג מחליט להתגרש. התשובה היא חד משמעית לא, והאמת היא שזה דבר שרק הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. את ההסכם כמובן כותב עורך דין גירושים מומחה שיודע איך לתכנן את החוזה כך שיתאים לסיטואציה שקוראת כרגע בהווה וכמובן לנסות ולנתח את החיים המשותפים של הזוג הצעיר.

עורך דין גירושים
עורך דין גירושים

איך עורך דין גירושים כותב הסכם ממון לפני החתונה?

דבר ראשון אף אחד לא אמר שזוהי משימה פשוטה. האמת היא שזוהי משימה מאוד מורכבת. אתם צריכים להבין שהסכם ממון שנכתב לפני הנישואים הוא דבר קשה במיוחד מפני שהעורך דין גירושים צריך לנתח את המצב הכלכלי של כל אחד מבני הזוג כיום בהווה. על העורך דין להבין אילו נכסים נזילים ולא נזילים יש לכל אחד מבני הזוג, האם הם מחזיקים נדל"ן מסוים, האם יש להם חסכונות כל אחד לחוד ואלי כבר עכשיו ביחד. כמו כן העורך דין גירושים צריך להבין מה הזוג מתכנן לעשות ביחד בשנים הקרובות. האם הם מתכננים להביא ילדים? האם הם מתכננים לקחת משכנתא ביחד ולקנות דירה? האם הם מתכננים בכלל להישאר בארץ או להעביר את החיים שלהם לחו"ל? האם הם מתכננים לחסוך כספים מסוימים בתור זוג? רק לאחר הוא מצליח להבין את התכנון המשותף של הזוג הוא יכול לגשת ולכתוב הסכם ממון מסודר שחלילה וחס ייפתח כאשר הזוג יחליט לסיים את הנישואין שלהם וללכת כל אחד לדרכו.

כיצד הסכם ממון לפני החתונה מקל על הגירושים?

כאשר יש הסכם ממון מסודר שנחתם לפני הליך הנישואין, ברגע שהזוג מחליט להתגרש יש כבר למעשה מפה סלולה ומסודרת שאין עליה עוררין ומחלוקות. רק אם ישנם דברים שלא נאגדו בחוזה המסודר, יתחילו טיפה בעיות שלא יהיה כל כך קשה לגשר עליהם. למעשה הזוג הצעיר יחסוך לעצמו הרבה מאוד כאבי ראש וזמנים מיותרים בבתי המשפט, כמו כן הזוג הצעיר כמעט ולא יפגע בסובבים אותו כולל הילדים שלו. 

עורך דין גירושים
עורך דין גירושים

עורך דין גירושים – המלאך השומר

אם ברצונכם לכתוב הסכם ממון על ידי עורך דין גירושים מומחה ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל, המלאך השומר ישמח לעזור לכם. כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על הכפתור כאן לטה, להשאיר את הפרטים שלכם, והמלאך השומר יעזור לכם למצוא עורך דין גירושים מומחה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue