חיפוש

עורך דין גירושים

עורך דין גירושים

נתונים מראים שאחד מכל שלושה זוגות מתגרש מה שבעצם אומר שמרבית האנשים יצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין גירושים בשלב כלשהו בחייהם. אמנם החוק היום מחייב לעבור תהליך גישור טרם גירושין אך לא כל הזוגות מצליחים להגיע להסכם במהלך תהליך גישור הגירושין ולכן הם יעברו בהמשך לתהליך משפטי עם עורכי דין שייצגו אותם בבית משפט לענייני משפחה.

עורך דין גירושים
עורך דין גירושים

מתי יש צורך בעורך דין גירושים?

כאמור החוק היום מחייב את הזוג שמחליט להתגרש לעבור תהליך של גישור גירושין מה שמוכיח שניתן לסיים את תהליך הפרידה בצורה המהירה והטובה ביותר לכל הצדדים. אם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם הזוג לא מצליח להגיע להסדר ולפשרות בינו לבינה והם מגיעים לבית המשפט לענייני משפחה. במקרים שאחד מבני הזוג או שניהם לוחמניים, רוצים נקמה, לא מצליחים לדבר עם הצד השני- חשוב שכל אחד מהם ייוצג על ידי עורך דין גירושים.

תפקידו של עורך דין גירושים הוא לדאוג לצד שהוא מייצג מבחינת זכויות, מה מגיע לו ובכדי שלא יפגע בתהליך הגירושים. כמובן שאין זה אומר שעליו לדאוג לפגוע בצד השני ובטח ובטח שלא בילדים- אלא לסייע לסיים את תהליך הגירושין בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר כך שכל הצדדים יהיו מרוצים וההסכם יהיה כמה שיותר ברור, מקובל ומאוזן.

גם זוג שעובר תהליך של גישור גירושין יכול לשכור את שירותיו של עורך דין גירושים במידה והוא גם מגשר ובמידה והוא מקובל על שני בני הזוג וכך הוא יוכל לעבור איתם את התהליך ולעזור להם גם לתקשר זו עם זה בגרך הטובה ביותר וגם לסיים את תהליך הפרידה שגם ככה קשה ומתסכל בצורה כלכלית נכונה ועם מינימום פגיעה בילדים.

ההחלטה להתגרש היא אף פעם לא החלטה קלה אבל ההחלטה החשובה ביותר לזוג שהגיע למסקנה, ביחד או לחוד, שצריך להיפרד היא איך להתגרש. חשוב שיהיה לצידם עורך דין גירושים שיסייע וידריך  וזאת בכדי להגיע בסופו של דבר להסכם הגיוני והוגן ולא להיגרר לבתי משפט ומלחמות מיותרות. 

עורך דין גירושים
עורך דין גירושים 3

מזונות והסדר ראייה:

כחלק מתהליך הגירושין עורך דין גירושים מתעסק גם בתחום מזונות ילדים וגם בהסדרי ראייה של כל אחד מההורים עם הילדים המשותפים וגם כאן הוא צריך לראות את טובת כל הצדדים ובעיקר להגן על הילדים ועל הלקוח שלו. עורך דין גירושים מטרתו לסיים את תהליך הגירושין במהירות וביעילות ולא לגרום למלחמות וסכסוכים ואנטגוניזם מיותרים שניתן היה למנוע. 

גם אם שוכרים את שירותיו של עורך דין ומגיעים בסופו לבית משפט, גם אם לא מצליחים להגיע להסכמות- חשוב לנסות לקרב , לאזן ולפשר כמה שיותר בין הצדדים בעיקר בנושאים חשובים ורגישים כמו אלה שקשורים בילדים המשותפים.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue