חיפוש

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

תיאור מקרה

שני ולירן הם זוג שהחליט לאחר 5 שנות זוגיות למסד את הקשר שלהם ולהתחתן. לפני שהם הגיעו לחופה וקידושין, הזוג הטרי החליט לקרוא כמה מאמרים ולבצע מחקר קטן לגביי אחוז הגירושין במדינת ישראל. לאחר שהם עשו זאת, הם הבינו שאחוז לא מבוטל מכלל הזוגות שמתחתנים במדינת ישראל, מוצאים את עצמם שוב ברבנות, אך פעם בנסיבות פחות נעימות ואנחנו מדברים על גירושין כמובן. הם גם קראו והבינו שרוב הזוגות שהחליטו להתגרש בסופו של דבר מוצאים את עצמם בהליך מכוער מאוד שלוקח הרבה מאוד זמן, הרבה מאוד מאמץ ובסופו של דבר הרבה מאוד כסף ואנרגיות נפשיות מיותרות.

הזוג החליט להקדים תרופה למכה

הזוג הצעיר הבינו שהם חייבים לדאוג לעצמם למן תעודת ביטוח במקרה והם יחליטו לפרק את החבילה שלהם ביחד וללכת איש איש לדרכו. הם החליטו ללכת לעורך דין גירושין מומחה שיכתוב עבורם הסכם ממון והסדרה לפני שהם הגיעו בכלל לחופה. בעוד שרוב הזוגות שמחליטים להתחתן אומרים לעצמם שאין טעם לעשות זאת כי להם זה לא יקרה בחיים (בסופו של דבר מוצאים את עצמם בתהליכים משפטיים), שני ולירן החליטו לעשות זאת כי למעשה אי אפשר לדעת מה באמת יקרה.

עורך דין גירושין
עורך דין גירושין

הסכם הממון של עורך דין גירושין

דבר ראשון שחשוב להבין הוא מזה בכלל הסכם ממון. אז הסכם ממון הוא למעשה הסכם שמסדיר את הרכוש של שני הצדדים ומה שייך לכל צד במקרה של פרידה. מהמשמרות על הילדים עד לנכסים משותפים. כרגע, לזוג המשותף אין עוד ילדים ואין עוד נכסים משותפים, לכן העבודה של העורך דין גירושין היא עוד יותר קריטית וחשובה. עליו למעשה לבצע מחקר מקיף על כל אחד מבני הזוג ועל שתיהם יחדיו. עליו להבין באיזה מצב נמצא כל אחד מהם ומה התוכניות שלהם לעתיד. אילו נכסים יש לכל אחד ומה התוכניות שלהם לגביי העתיד. לאחר שעשה זאת, עליו לכתוב הסכם ממון אשר שומר על האינטרסים האישיים שלהם, ועל האינטרסים שלהם בתור זוג. נשמע לכם כמו חוזה שותפות עסקית? האמת, שזה לא כל כך רחוק מן המציאות. עורך דין גירושין יגיד לכם שלהחליט להתחתן, זה כמו להקים עסק עם האדם שאיתו אתם הולכים להיות מתחת לחופה וקידושין. זאת החלטה עסקית לכל דבר שאין להקל בה ראש כלל וכלל.

הזוג חזה את העתיד?

לא עבר יותר מידי זמן לאחר שהזוג יתחתן, למעשה אם להיות מדויקים, עברו בסך הכול 5 שנים. בזמן הזה הזוג הספיק להוליד שני ילדים ולקנות בית במרכז הארץ עם מעט עזרה מן ההורים וכמובן הבנק. החיים המשותפים שלהם לא היו כמו לפני שהתחתנו והם החליטו להתגרש בסופו של דבר לאחר הרבה מאוד מחשבות ושיחות. כמו שכבר הבנתם, לזוג הייתה תעודת ביטוח מלפני שהחליטו להתחתן, הסכם הממון שחתמו עליו באמצעות עורך דין גירושין מומחה. תהליך הגירושין שלהם עבר בקלות יחסית, כל אחד מבני הזוג קיבל את מה שמגיע לו בלי ריבים מיותרים, המשמרות על הילדים היו ברורות וגם תשלומי המזונות. התהליך עצמו לקח בסך הכול שלושה שבועות בלבד במקום תהליך שהיה יכול לקחת כמה שנים טובות בבתי המשפט.

עורך דין גירושין
עורך דין גירושין

מסקנות

המסקנה העיקרית מן הסיפור של הזוג הצעיר הוא להימנע ממשפטים כמו "לי זה לא יקרה". על פי הסטטיסטיקה, חלק גדול מהזוגות שמתחתנים מוצאים את עצמם בהליך גירושין מכוער מאוד. תעשו לעצמכם טובה ולפני שאתם מתחתנים, פנו לעורך דין גירושין מומחה שיכתוב להם הסכם ממון מסודר לפני. זה אולי יחסוך לכם הרבה מאוד כסף, זמן ובעיקר אנרגיה. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue