חיפוש

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

בבית המשפט קבע השופט כי אתם זכאים לקבל פיצוי כספי מאדם אחר, אבל הוא לא מקיים את הפסיקה ואף מתעלם ממנה. תשלום החוב מתעכב חודשים ארוכים, אתם מאבדים את הסבלנות וחוששים שלא תראו את כספיכם לעולם. עבור מקרים אלה, נתן המחוקק את הדעת והקים את הלשכה להוצאה לפועל – הזרוע של הרשות האכיפה והגבייה שבמשרד המשפטים.

מלבד גביית חובות כספיים, פועלת ההוצאה לפועל גם ליישום החלטת בית המשפט. כלומר, ההוצאה לפועל יכולה לחייב אנשים לבצע את מה שקבע השופט בפסק הדין. לדוגמא, השופט החליט כי שכן א' בנה גדר לא חוקית השטח של שכן ב' ובפסק הדין נקבע כי עליו לפרק אותה. במידה ושכן א' לא יפרק את הגדר בטווח הזמן שקבע השופט, יוכל שכן ב' לפנות את הלשכה להוצאה לפועל שיחייבו את שכן א' לפרק את הגדר. 

עורך דין הוצאה לפועל
עורך דין הוצאה לפועל

למה כדאי לשכור עורך דין הוצאה לפועל?

ההתנהלות מול ההוצאה לפועל הינה מורכבת ודורשת ידע רק בחקיקה, תקנות, התנהלות מול בנקים וכמובן התנהלות מול רשויות נוספות. לרב, אנשים פרטיים אשר פונים לההוצאה לפועל ללא ייצוג הולם של עורך דין הוצאה לפועל מוצאים את עצמם טובעים בניירת ובבירוקרטיה ולבסוף מתייאשים ומוותרים על הכסף.

עורך דין הוצאה לפועל ידע להתנהל מול הרשויות השונות ויצליח במהירות וביעילות להשיב לכם את כספיכם, המגיע לכם על פי חוק.

הוצאה לפועל – מושגי יסוד שכדאי להכיר

כדאי שתכירו מספר מושגים לפני שאתם קובעים שיחת ייעוץ עם עורך דין הוצאה לפועל:

מיהו חייב? זהו האדם אשר צריך לשלם כסף לאדם אחר עלפי החלטת בית המשפט. 

מיהו זוכה? זהו אדם אשר מחזיק בידיו החלטת שופט (פסק דין), שטר חוב, צ'ק או חוזה המורים על אדם חבר לשלם לו.

מיהו הרשם? תפקידו של הרשם הוא להיות השופט של ההוצאה לפועל. הוא עונה לבקשות בעל החוב או לבקשת עורך דינו באמצעות מסמך שנקרא "החלטה".

מהי אזהרה? זוהי הודעה אשר נשלחת אל האדם שחייב כסף והיא מיידעת אותו שנפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל. באזהרה ינתנו גם הסברים כיצד ניתן לשלם את החוב ולסגור את התיק לפי נקיטת הליכים נוספים.

מהי תקופת אזהרה? זוהי תקופת הזמן שתעבור מרגע שליחת האזהרה אל האדם שחייב כסף ועד נקיטת הליכים משפטיים נגדו. 

חשוב לדעת

ברחבי הארץ פזורות כ-25 לשכות הוצאה לפועל ותפקידן הוא לממש ולאכוף את ההליכים האזרחיים של גביית חיובים. מדובר בהליך מורכב ולכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל בכדי למנוע אובדן כספים ומפח נפש.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue