חיפוש

עורך דין הייטק

עורך דין הייטק

עורך דין הייטק 

לפעמים נדמה כי חברות הייטק וסטארט אפים צצים כמו פיטריות אחרי הגשם. יש כל כך הרבה חברות שנפתחות ונסגרות, חברות שפותחות סניפים ברחבי העולם, חברות בתחום הביו טכנולוגיה, חברות בתחום האנרגיה הסולרית והרשימה עוד ארוכה. 

עולם החקיקה והמשפט לא נשאר מאחור וכך גם המכללות והאוניברסיטאות המציעות לימודי משפטים בהתמחות בדיני הייטק. 

מה זה עורך דין הייטק

עורך דין הייטק הוא עורך דין אשר עבר בהצלחה את מבחני לשכת עורכי הדין ויש לו ידע נרחב הן במשפט האזרחי והן במשט המסחרי. עליו להכיר לעומק ולדעת ליישם את דיני החברות, דיני קנייו רוחני, הגנת פרטיות ועוד.
עורך דין הייטק 3

עורך דין הייטק הוא עורך דין אשר עבר בהצלחה את מבחני לשכת עורכי הדין ויש לו ידע נרחב הן במשפט האזרחי והן במשט המסחרי. עליו להכיר לעומק ולדעת ליישם את דיני החברות, דיני קנייו רוחני, הגנת פרטיות ועוד. כשאתם בוחרים עורך דין הייטק חשוב לבחור עורך דין הבקיא בתחומים אלה בכלל ובפרט בתחומי תקשורת ממוחשבת ואינטרנט. 

במה עוסק עורך דין הייטק

עבודתו של עורך דין הייטק נחלקת בעיקרה לשני תחומים. התחום הראשון הוא הסדרת פעילות החברה על כל שלביה השונים החל משלב היזמות, ההקמה, עריכת הסכמי שותפות עריכת חוזים, האקזיט או לצערינו עד הסדרת סגירת החברה מבחינה משפטית. כמובן שעורך דין הייטק יתן מענה גם לבעיות נקודתיות הקשורות לניהול ולתפקוד השוטף של החברה. 

התחום השני בו עוסק עורך דין הייטק הוא ייצוג החברה באינטרנט. חברות ההיטק והסטארט אפים פועלים במרחב הוירטואלי ולכן יש צורך ברישום מאגרי מידע, שמירה על פרטיות, כתיבת תקנון שימוש, שמירה על קניין רוחני וזכויות יוצרים ועוד נושאים רבים הקשורים בניהול השוטף של החברה במרחב הוירטואלי. עורך דין הייטק ידע לנהל את פעילות החברה או הסטארט אפ שלכם כך יעמדו בכל ההנחיות ובכל ההגבלות שקבעו רשויות החוק בנושא. הדבר ימנע ממכם תשלום מיותר של קנסות בגין הפרות או חריגות. 

איך בוחרים עורך דין הייטק

מכיוון שדיני הייטק הינם תחום חדש יחסית, מומלץ לבדוק חמישה דברים לפני שאתם שוכרי את שירותיו של עורך דין הייטק. 

  1. ידע מקצועי – בקשו מעורך הדין שיציג בפניכם תעודות סיום של השתלמויות והדרכות עדכניות שעבר בנושא. ככל שעורך הדין יהיה יותר בקיא בחוקים ובפסיקות האחרונות בתחום, כך גדל הסיכוי שגם את התיק שלכם הוא ינהל בהצלחה רבה.
  2. התמחות – בחרו בעורך דין בעל התמחות בתחום ההייטק. 
  3. חפשו מידע מקדים ברשתות חברתיות – עורכי דין רבים עונים על שאלות ברשתות החברתיותת כדי להיראות יותר אמינים ומקצוענים בפני הלקוחות. בידקו כיצד עורך הדין שלכם ענה על שאלות בעבר.
  4. שכר טרחה – בדקו מראש מה גובה שכר הטרחה ומהו אופן התשלום אותו דורש עורך הדין. מומלץ כמובן לבחור בעורך דין שעומד בגבולות התקציב שלכם.
איך בוחרים עורך דין הייטק
עורך דין הייטק 4

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue