חיפוש

עורך דין לדיני אינטרנט

עורך דין לדיני אינטרנט

האינטרנט שולט בחיינו כבר כמה וכמה עשורים ונדמה שהוא רק הולך וגדל ומשתלט על כל תחום שקיים. כמעט כל אחד בעולם יוצר אינטרקציה כלשהי ברשת האינטרנט אם לשימוש אישי חברתי או עסקי. למרות שמדובר בעולם וירטואלי שחדש ברובו ואינו ברור בחוקיו במאת האחוזים, עדיין ישנם מחדלים של אתרים שונים והשפעות של פרסומים ושימושים שונים בפלטפורמות הקיימות ברשת ולכן יש להיות מודעים מראש להשלכות או לדעת למי לפנות במידת הצורך.

כל בעל אתר או יוזמה ברשת צריך עורך דין לדיני אינטרנט:

אם נתייחס רק לפן העסקי הרי שכל בעל עסק ואפילו אדם פרטי שהחליט להקים אתר אינטרנט או עוסק ביזמות אינטרנטית כלשהי צריך להיוועץ עם עורך דין לדיני אינטרנט. הסיבה היא שיש צורך במספר מהלכים בזמן ההקמה והניהול של האתר ברשת שמצריכים ידע משפטי בתחום.

כתיבת תקנון שימוש באתר, הסכם רכישה בחנות אינטרנטית, בניית שיתופי פעולה בין חברות שונות, הסכמי פרסום ואף ייצוג בתביעות של לשון הרע או הפרת זכויות יוצרים אפשריות- כל אלה פופולאריות כאשר מנהלים אתר ברשת וכל אלה מצריכים עורך דין לדיני אינטרנט. עורך דין לדיני אינטרנט לא רק מכיר ומבין את הוראות הדין והפסיקות השונות, הוא גם נדרש בהבנה ובקיאות של הטכנולוגיות השונות ברשת.

עורך דין לדיני אינטרנט
עורך דין לדיני אינטרנט

אין חקיקה מסודרת בתחום:

למרות שהטלפונים החכמים הם כבר חלק בלתי נפרד מהחיים הפרטיים והעסקיים של כולנו ולמרות שהרשת שולטת בכל תחום קיין ומתפתחת במהרה, טרם בוצעה חקיקה מסודרת בתחום האינטרנט. נכון לעכשיו מקרים משפטיים שקשורים לדברים שקרו ברשת כמו לשון הרע, פרסום מטעה , הפרת זכויות יוצרים ועוד נבדקים כל מקרה לגופו. עורך דין לדיני אינטרנט ידע לבדוק לפרטי פרטים את המקרה הנוכחי שקיים בתביעה ולהתבסס על מקרים קודמים, פסיקות שכבר היו בנושא בארץ ובעולם ולהביא נתונים רלוונטיים שיסייעו לפסוק לטובת הלקוח שלו.

מתי צריך עורך דין לדיני אינטרנט:

-במקרים של לשון הרע- שימוש בלשון הרע באתרים השונים, פורטלים ורשתות חברתיות

-במקרים של פרסומים כוזבים והטעיית הציבור אם בכוונה או בטעות

-במקרים ל פגיעה בפרטיות- הפצת מידע ללא רשות, הפרת סודיות, שימוש במאגרי מידע בניגוד לחוק.

-במקרים של הפרת זכויות של קניין רוחני ברשת

-במקרים בהם יש צורך בניסוח חוזים, תקנון אתר והסכמי רכישה

-במקרים של הטרדה מינית- ברשתות החברתיות, באתרי הכריות ובדואר האלקטרוני.

-במקרים בהם יש צורך בקבלת רישיון לשימוש במאגרי מידע ברשת

-במקרים של ייעוץ משפטי וליווי משפטי של אנשים פרטיים ועסקים העוסקים במסחר ווירטואלי או מבקשים סיוע משפטי בתחום הפרסום ברשת

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue