חיפוש

עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה

עורכי דין עוסקים בתחומים רבים ומגוונים אך לא כל עורך דין יכול לייצג את הלקוחות שלו בבית המשפט. עורך דין ליטיגציה תפקידו העיקרי והראשי הוא לשכנע את בית המשפט בו הוא מופיע שהצדק נמצא עם הלקוחות שלו וזאת על ידי הצגת הטענות בצורה הטובה והמשכנעת ביותר.

מה נדרש מעורך דין ליטיגציה:

אמנם כל עורך דין מוסמך יכול ורשאי לעסוק בתחום הליטיגציה אך לא כל עורך דין יודע לעשות זאת בצורה טובה מספיק. משמעות המילה היא אדם המנהל דיון במסגרת תביעה משפטית ולכן אם אתם מחפשים מייצג בבית משפט הרי שאתם צריכים ורוצים ליטיגטור, כלומר עורך דין ליטיגציה לא רק טוב אלא מצוין. 

עורך דין ליטיגציה נדרש לתכונות רבות המשולבות יחדיו ומאפשרות לו ללמוד את התיק, לשכנע את הלקוח בצדקתו ובאפשרויות הניצחון בתיק, והצגת התיק בפני בית המשפט.  מעבר לתכונות אלה אותו עורך דין גם צריך לדעת כיצד לעורר הזדהות אמון והקשבה אצל השופט בפניו הוא מציג את התיק. עליו לקלוט מידע מהר ובאופן יסודי, לדעת כיצד להתבטא בעל פה בצורה רהוטה וברורה, ולהעביר את הכוח והביטחון שלו דרך שפת הגוף שלו, הסברה בעל פה וכן יכולת משחק שלא נופלת מזו של שחקן על הבמה בהופעת הבכורה שלו. עורך דין ליטיגציה יודע להכין את כל הניירת הנכונה מראש ולהוציא את המסמכים הרלוונטיים בזמן הנכון במהלך הדיון בבית המשפט. 

עורך דין ליטיגציה
עורך דין ליטיגציה

התכונות העיקריות הדרושות לעורך דין ליטיגציה:

  • יכולת הבעה גבוהה בכתב
  • יכולת הבעה גבוהה בעל פה
  • גמישות מחשבתית
  • יכולת קריאת מצבים
  • ביטחון עצמי
  • יכולת דיבור ועמידה מול קהל
  • הובלה
  • תשומת לב לפרטים הקטנים

אותו עורך דין צריך לתת את מלוא תשומת הלב לכלל ההופעה שלו- הלבוש של הלקוח שלו, שפת הגוף של הלקוח שלו, בחירת המילים במהלך המשפט וכל זה במקביל לשליטה מוחלטת בכל הפסיקות העדכניות הרלוונטיות לניצחון בתיק שהוא מוביל. עליו לדעת מתי הניצחון בטוח בידי הלקוח שלו ומתי יש לייעץ ללקוח שעליו להגיע לפשרה.

איך בוחרים עורך דין ליטיגציה?

חשוב לבחור עורך דין שהוא בעל כל התכונות שהוזכרו וידע לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר, עורך דין שלא יתבייש לדבר ולשאול ולהגיב. בנוסף, יש לוודא שאותו עורך דין מכיר היטב את התחום בו אתם תובעים או נתבעים. אם לדוגמא אתם תובעים את קבלן הבנייה שלכם על הפרת חוזה, עורך הדין שמייצג אתכם בבית המשפט צריך להכיר את המקרה שלכם לפרטי פרטים אבל גם לדעת בצורה הטובה ביותר את דיני הנזיקין, דיני חוזים, דיני מקרקעין ושאר הדינים הרלוונטיים למשפט שלכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue