חיפוש

עורך דין לשון הרע

עורך דין לשון הרע

לשון הרע, לפי ההגדרה המילונית הינה : אמירה מדוברת או כתובה הפוגעת בכבוד או בשם הטוב של אדם, קבוצת בני אדם או ארגון. בהתאם לכך, קיים בארץ חוק איסור לשון הרע. עם התקדמות האינטרנט והתפתחות המדיות החברתיות קמו ונפוצו ביטויים שונים של לשון הרע אשר אינם מוכרים על פי חוק מה שהוביל לפסיקות ראשוניות וייחודיות, עוד סיבה לשכור את שירותי של עורך דין לשון הרע.

עורך דין לשון הרע
עורך דין לשון הרע

מתי יש צורך בשירותיו של עורך דין לשון הרע?

כאשר מדובר בלשון הרע או בהוצאת דיבה יש צורך בשירותיו של עורך דין, ובמקרה הזה עורך דין לשון הרע שמכיר את כל הדגשים והתנאים של החוקים הנודעים בדבר. בשנים האחרונות ניתן לראות שרוב התלונות והתביעות בנושא לשון הרע ו/או הוצאת דיבה הינן על לשון הרע ברשת האינטרנט ולכן יש צורך בעורך דין מומחה שמכיר את ההיבטים השונים של תביעות אלה. מדובר בלא מעט מקרים בהם יש תביעות שנחשבות לתביעות תקדימיות מכיוון שהאינטרנט מתקדם בקצב מהיר ביותר לעומת מערכת החוק ומערכת בתי המשפט שפועלים ומתקדמים לאט יותר באופן משמעותי.  כמו כן, יש לא מעט מקרים בהם לא ניתן באופן חד משמעי להחליט האם מדובר בלשון הרע והאם באמת מדובר בהוצאת דיבה שגרמה פגיעה לתובע, באופן שניתן להוכיח.

עורך דין לשון הרע עוסק בתביעה ובהגנה לא רק של אנשים פרטיים אלה של כמה וכמה גופים במקרים שונים:

  • עורך דין לשון הרע מייצג נבחרי ציבור ועובדי ציבור בתביעות לשון הרע
  • עורך דין לשון הרע מייצג חברות, תאגידים וארגונים בתביעות לשון הרע
  • עורך דין לשון הרע מייצג עובדים ומעבידים בתביעות לשון הרע שמקורן ביחסים של אותו עובד-מעביד
  • עורך דין לשון הרע מייצג את לקוחותיו בתביעות לשון הרע ברשתות החברתיות ובשאר הפלטפורמות האינטרנטיות הקיימות כגון דואר אלקטרוני, בלוגים ופורומים שונים.
  • עורך דין לשון הרע מייצג בעלי מקצועות חופשיים כגון רופאים, מתווכחים רואי חשבון ועוד בתביעות לשון הרע
  • עורך דין לשון הרע מייצג אנשי תקשורת כגון עיתונאים ושדרנים בתביעות לשון הרע, וכן אמצעי תקשורת כגון אתרי אינטרנט בתביעות לשון הרע
  • עורך דין לשון הרע מייצג אנשים פרטיים בתביעות לשון הרע
עורך דין לשון הרע
עורך דין לשון הרע

ישנה חשיבות גבוהה במיוחד לבחירת עורך דין לשון הרע כאשר עומדים בפני תביעה של לשון הרע שכן בעידן של האינטרנט בו הכל מהיר, גלוי ומיידי ניתן להכפיש, לפגוע ולבצע שיימינג כמעט בכל אדם . בין אם מדובר באדם פרטי, עסק, איש עסקים או חברה – כל אלה נתונים באופן קבוע בפני הוצאת דיבה ולשון הרע ולכן חשוב להעזר בשירותיו של עורך דין לשון הרע שידע להתבסס על הנתונים ולהוכיח את הנזק שנגרם בעקבות המקרה האו המקרים.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue