חיפוש

עורך דין מקרקעין – המלאך השומר

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין – המלאך השומר

הידעתם שבשנת 2021 נשבר שיא כל הזמנים בלקיחת משכנתאות במדינת ישראל? השיא הזה נשבר עקב רפורמות מהפכניות שמשרד האוצר בשיתוף עם בנק ישראל קבע על מנת לעזור לכמה שיותר אזרחים לעבור בשלום את משבר הקורונה. הרפורמות האלו בעיקר נגעו למשכנתאות ובעלי דירות שיכלו למנף את נכס המגורים שלהם על מנת לסגור חובות, ולהגדיל את ההון העצמי שלהם לטובת רכישת דירה נוספת. עד לפני הקורונה, היה ניתן למנף עד כ-50% משווי נכס המגורים לטובת דירה נוספת, בקורונה היה ניתן כעד 70% משווי הנכס. הרפורמה הזאת הובילה הרבה מאוד משקיעים לשוק לעשות צעדים מהפכניים על מנת להגדיל את ההון העצמי שלהם. חשוב מאוד לדעת שעל מנת לעשות עסקת נדל"ן חכמה, זה לא מספיק להיעזר אך ורק ביועץ משכנתאות או יועץ כלכלי כזה או אחר. חשוב גם להיעזר בעורך דין מקרקעין מומחה שימנע מאיתנו לעשות הרבה מאוד טעויות קריטיות.

תפקיד של עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין

דבר ראשון שאדם מסוים רוצה לקנות נכס מאדם אחר, חובה לבצע כמה בדיקות מקיפות על הנכס על מנת לראות שאין עליו רישומים כוזבים, שאין על הנכס חובות מסוימים וכמובן שנכס המגורים שאנחנו רוצים לרכוש אכן שייך לאותו האדם. רק לאחר שעשינו את כל זה אפשר לצאת לדרך ולמצוא דרכים לממן את העסקה. לאחר שמצאנו את אופציית המימון של העסקה, על העורך דין מקרקעין לרשום לבצע את רישומי הארות ההזרה על הנכס כדלקמן על מנת באמת להעביר את העסקה ללא בעיות כלל וכלל. לאחר שכל התהליך הזה בוצע, מגיע החלק האחרון והוא כמובן להעביר את הבעלות של הנכס במנהל המקרקעין של ישראל או בטאבו (תלוי מה איזור נכס המגורים).

האם אפשר לעשות זאת ללא עורך דין מקרקעין

התשובה היא חד משמעית כן! אך תלוי מאוד כמה אתה מעריכים את הזמן שלכם ואת המקצועיות שלכם. המדינה שלנו אולי התפתחה במהירות הבזק, אך הגופים האחראיים על המקרקעין בישראל, לא כל כך (בלשון המעטה). בגופים הללו ישנם הרבה מאוד חוקים שונים ובירוקרטיה מאוד מעצבנת. הליכי מאוד פשוטים יכולים לקחת הרבה מאוד זמן, ולמשקיע נדל"ן שזקוק למימון כמה שיותר מהר, לפעמים אין את הזמן הזה. לכן אפשר להגיד שעורך דין מקרקעין מומחה לא נבחן אך ורק על המקצועיות שלו והמהירות שלו שהוא מבצע את ההליכים הבירוקרטיים. הוא גם נבחן על הקשרים שלו בתוך המערכות הללו שיכולות להיות מאוד מתישות לאנשים שלא מכירים אותם וזקוקים לפתרון מהיר ולפעמים גם מאוד יצירתי.

מציאת עורך דין מקרקעין עם אתר המלאך השומר

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין

אנחנו לא הולכים לשקר לכם, למצוא כיום עורך דין מקרקעין מומחה שיודע מה הוא עושה יכול להיות משימה לא פשוטה כלל וכלל. הדרך אולי הטובה ביותר למצוא עורך דין מקרקעין במהירות היא על ידי המלצה של חבר קרוב או קרוב משפחה שעבר הליך דומה לשלכם ויודע לתת לך שם ומספר טלפון של עורך דין מומחה. לרוב האנשים שמבצעים את העסקה הזאת פעם ראשונה בחייהם אין בדיוק את האיש הזה שימליץ להם מה לעשות. לכם המלאך השומר קיבץ מסביב האתר סוללה של עורכי דין מקצועיים ואמינים שישמחו לתת לכם שירות וללוות אותכם בעסקת הנדל"ן שלכם. כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על הכפתור מתחתית העמוד, להשאיר לנו מספר פרטים פשוטים ואנחנו נדאג שעורך דין מקרקעין מומחה יחזור אליכם בשיא המהירות על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר עבורכם. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue