חיפוש

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין

כל אדם אשר רכש דירה או שירש דירה במדינת ישראל בסופו של דבר יצטרך להעביר אותה על שמו במנהל מקרקעי ישראל או בטאבו. שני הגופים הללו הם האחראים על שטחי המגורים והשטחים החקלאים במדינת ישראל. קצת מיותר ליין שאלו גופים שהבירוקרטיה בהם חוגגת. למעשה, כל אדם יכול להעביר את הדירה על שמו באחד משני הגופים הללו לבדו. 

מה קורה שמנסים לעשות זאת לבד?

נזק רב לא יכול לקרות (ברוב המקרים). אך הפועל התהליך עצמו ייקח הרבה מאוד זמן. עד לפני תקופת הקורונה התהליך היה מאוד פשוט. היו שעות מסודרות של קבלת קהל שכל אדם היה יכול להגיע, להגיש מספר קטן של טפסים, ולאחר שבועיים (מקסימום שלושה) נכס המגורים היה עובר על שמו. בעוד שבהרבה מוסדות אחרים, הקורונה פיתחה את ההליכים הדיגיטליים, נראה שבגופים הללו הם הלכו כמה צעדים אחורה. אנשים אשר רוצים לנסות לעשות זאת בעצמם צריכים לחכות לפחות חודשיים עד שמגיעה תשובה שהטפסים יתקבלו. האם המצב הזה הולך להשתפר בקרוב? אנחנו לא יודעים. מה שאנחנו כן יודעים שאם תיעזרו בעורך דין מקרקעין שיעשה זאת עבורכם, התהליך ייקח מספר בודד של שבועות, כמעט כמו לפני הקורונה.

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין

מדוע עורך דין מקרקעין מקצר את התהליך משמעותית?

  1. בירוקרטיה: עורך דין מקרקעין מכיר את כל הבירוקרטיה שיש בתוך הגופים האלה. הוא העביר את הלקוחות שלו אין ספור פעמים והוא צבר ניסיון רב. מה שייקח לכם מספר שבועות לעשות, כנראה שלעורך דין זה ייקח מספר ימים. מה גם שעורך דין מקרקעין מכיר את המוסדות מפנים, מה שמקצר לו את תהליכי ההמתנה משמעותית.
  2. קומבינות: כל ישראלי יודע שעל מנת להתקדם קצת יותר מהר בתור, אתה חייב להכיר מישהו. עורכי דין שמבלים הרבה זמן במוסדות הללו כבר מכירים את כל האנשים והפקידים. ברוב המקרים זה נותן להם עדיפות גבוהה וזמן ההמתנה שלהם מתקצר משמעותית מאשר לאנשים אחרים.
  3. ביטחון בעבודה: ככל שהבירוקרטיה גדולה יותר, כך הלכה למעשה נצטרך לאסוף יותר מסמכים ולבצע יותר פעולות. לפעמים מספיק שנפספס מסמך אחד ונצטרך לעבור את כל התהליך מהתחלה או להמתין בשנית תקופה מסוימת עד שנקבל הודעה שהמסמכים שלנו התקבלו. כאשר אתם משתמשים בשירות של עורך דין מקרקעין, אתם יכולים להיות בטוחים במאה אחוז שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר וששום מסמך לא הולך להתפספס.

התחלתם לחפש עורך דין מקרקעין? הנה עוד כמה נקודות חשובות שיעזרו:

  • אמינות: כמו בכל מצב בחיים, אנחנו רוצים להיות בטוחים שהאיש מקצוע שאנחנו שוכרים הוא אכן בנאדם אמין שאפשר לסמוך עליו לפני שאתם נעזרים בעורך דין מקרקעין, אנחנו נמליץ לכם לקרוא עליו קצת לפני באינטרנט ולבדוק האם יש עדויות של לקוחות קודמים שלו שמראים שהוא אכן איש מקצוע אמין.
  • יכולת ביצוע המשימה: עולם המקרקעין מתחלק להרבה מאוד נישות קטנות. על מנת להיות בטוחים שהעורך דין אכן כשיר לביצוע המשימה, תשאלו אותו בפשטות אם הוא מעביר בקשות בטאבו או במנהל המקרקעין של ישראל באופן קבוע. יכול להיות שהוא יצחק קלות אחרי השאלה הזאת, אבל תאמינו לנו שעדיף להיות בטוחים שהעורך דין אכן יודע כיצד לבצע את המשימה הזו.

לסיכום, אם אתם רוצים לקצר את זמן ההמתנה שלכם משמעותית וכמובן לחסוך לעצמכם הרבה מאוד בירוקרטיה מיותרת, אנחנו יותר ממליצים לכם לשכור את השירותים של עורך דין מקרקעין מומחה. במידה ואתם צריכים עזרה בחיפוש, לחצו על הכפתור כאן למטה, השאירו את הפרטים שלכם, ואנחנו נדאג שעורך דין מקרקעין מומחה יחזור אליכם בשיא המהירות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue