חיפוש

עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף

נזקי גוף ונזקי רכוש הם תחום בעייתי.

בעוד כאשר נגרם נזק לגוף של אדם כלשהו או לרכוש אנחנו בטוחים שמגיע לו פיצוי- הדרך לקבלת אותו פיצוי היא ארוכה ולעיתים מתישה ולא הוגנת.

על מנת לקבל את הפיצוי המגיע עבור נזקי גוף ונזקי רכוש למיניהם יש צורך להוכיח שאכן נגרם נזק, מה עלות הנזק שנגרם, כמה יעלה לטפל באותו נזק שנגרם אם בכלל וכמובן- להוכיח שמי שנתקבע ושלם עבור הנזק שנגרם אכן גרם לנזק עצמו.

מכיוון שלא תרצו לספוג עלויות והשלכות של נזקי גוף על עצמכם, בכדי להוכיח שנגרם נזק ולקבל פיצוי מתאים יש צורך בשירותיו של עורך דין נזקי גוף ורכוש.

חוק דיני נזיקין והמקרים בהם ניתן להגיש תביעת פיצויים על נזקי גוף או נזקי רכוש:

חוק דיני נזיקין מסביר על שלושה מקרים שמאפשרים להגיש תביעת פיצויים על נזקי גוף או נזקי רכוש שנגרמו. שלושת המקרים בהם ניתן להגיש תביעת נזיקין לצורך קבלת פיצוי הם המקרים הבאים:

  • כאשר מדובר בתאונת דרכים או כאשר מדובר בתאונה עבודה. במידה והניזוק- זה שנפגע היה מעורב בתאונה מסוג זה הוא יכול להגיש תביעת נזיקין לקבלת פיצוי לאחר תאונה.
  • כאשר מדובר באחד מהמקרים הבאים- מקרה של רשלנות רפואית, מקרה של תקיפה או מקרה של שימוש בלשון הרע. מקרים אלה מאפשרים לניזוק להגיש תביעת נזיקין לקבלת פיצוי עקב רשלנות.
  • כאשר קיים אדם אחד לפחות או קבוצה של אנשים הסובלים ממטרד קבוע של רעש סביבתי, רעש נקודתי או מפגע של זיהום אוויר. במקרה כזה אותו אדם או קבוצה של אנשים זכאים להגיש תביעת נזיקין לקבלת פיצוי בגין מטרד.

 

בכדי לדעת לאיזו קטגוריה מבין השלוש הנ"ל שייך המקרה שלכם, ובכדי להוכיח את הזכאות לפיצוי וגם בכדי לקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע לכם במקרים שכאלה- יש צורך בשירותיו של עורך דין נזקי גוף.

עורך דין נזקי גוף מכיר לעומק את חוק דיני נזיקין ויודע בדיוק באילו מקרים ניתן לדרוש פיצוי, מה צריך לעשות בכדי להוכיח שמגיע לניזוק פיצוי וכמובן- לדרוש את הפיצוי המקסימלי שמגיע למגיש התביעה.

כל אדם שניזוק או שחושב שניזוק בגוף או ברכוש יכול להגיש תביעת נזיקין לקבלת פיצוי באופן עצמאי להגיש תביעת נזיקין לצורך קבלת פיצוי דרך עורך דין נזקי גוף ורכוש.

גם במידה והחלטתם להגיש תביעת נזיקין באופן עצמאי מומלץ לפחות להתייעץ עם עורך דין נזקי גוף ורכוש בכדי שינחה אתכם אילו טפסים צריך, אילו אישורים נדרשים וכיצד להתנהל לאורך כל תהליך הגשת התביעה עד קבלת הפיצוי.

עורך דין נזקי גוף

מדוע מומלץ להגיש תביעת נזיקין לצורך קבלת פיצוי בעזרתו של עורך דין נזקי גוף ורכוש ולא עצמאית?

בכל מצב של פגיעה יכול הנפגע להגיש את התביעה באופן עצמאי ויכול מאוד להיות שאף יצליח לקבל את הפיצוי המגיע לו לאחר שהוכיח פגיעה בגוף או ברכוש.

עם זאת יש לזכור שכאשר אדם נפגע- אם בגוף ואם ברכוש או מאבד את האובייקטיביות שלו.

כאשר אדם נפגע הוא פגוע וכועס ואלה רגשות שיכולים למנוע ממנו לתבוע כפי שצריך את הפוגע  ולא לקבל את הפיצוי שמגיע לו.

ברגע שאותו אדם אינו אובייקטיבי הוא צריך עורך דין נזקי גוף בכדי שיסביר לו את המתנהל בצורה הכי ברורה ואובייקטיבית שיש ללא רגשות שיפריעו לנהל את התביעה.

מקרה נוסף הוא מקרה שבו אותו אדם שנפגע כלל לא מודע לכך שמגיע לו פיצוי ולכן אינו מגיש את תביעת הנזיקין לצורך קבלת פיצוי, או שהוא אינו מודע לחוקים ולדרכי ההתנהלות במקרים של תביעת נזיקין ולכן אינו ממהר להשיג את כל האישורים והטפסים הרלוונטיים בזמן.

במקרים כאלה יש להתייעץ עם עורך דין נזקי גוף ורכוש שינחה אתכם אילו טפסים יש להשיג במיידית, אילו בדיקות יש לבצע ואילו אישורים יש להגיש. על מנת לא לפספס תביעה רלוונטית, לא לאבד זמן יקר ועל מנת לקבל את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם.

תפקידו של עורך דין נזקי גוף הוא לוודא שמגיע לכם פיצוי ושאתם עומדים בקריטריונים הנדרשים להגשת תביעת נזיקין (על פי שלושת הקריטריונים של חוק נזיקין), לוודא שאכן קיים גוף מזיק שנושא באשמה ושניתן להוכיח שהוא אכן פגע ונושא באשמה וכמובן- להוכיח לבית המשפט שנגרם נזק ולשכנע אותו שמגיע לכם פיצוי בהתאם.

הפיצוי הכספי שמגיע לכם נועד לכסות על ההוצאות הרפואיות במידה ויש, על הפסק העבודה לאורך התקופה של הפגיעה או הפציעה ואף לתקן נזקים שקרו בעקבות אותה פגיעה.

על מנת לקבל את הפיצוי בהקדם ובסכום מקסימלי יש צורך בעורך דין– במקרה הזה עורך דין נזקי גוף שידע למקסם את הפיצוי שמגיע לכם , לדרוש אותו ולהשיג אותו עבורכם.

עורך דין נזקי גוף

דיני נזיקין- קבלת ההכרעה אם ניתן לדרוש פיצוי על נזקי גוף ו/או נזקי רכוש:

בהכרעה אם ניתן לדרוש ולקבל פיצוי על נזקי גוף ו/או נזקי רכוש לוקחים חלק כמה צדדים.

ישנו הצד הניזוק- הצד שנפגע בגוף או ברכוש ונגרם לו נזק שיש לשלם עליו ולכן הוא דורש פיצוי. ישנו הצד שלכאורה הוא הצד המזיק- הצד שגרם לנזק בגוף או ברכוש בין אם בכוונה ובין אם בשוגג ובחוסר תשומת לב.

וישנו הגוף שמקבל את ההחלטה והוא זה שמכריע אם מגיעים פיצויים שישולמו על ידי המזיק לניזוק ומה יהיה גובה הפיצויים. הצד הזה הוא בית המשפט.

כאשר ישנו צד שניזוק- לאחר תאונת דרכים או תאונת עבודה, בעקבות מטרד נקודתי או סביבתי או במקרה של רשלנות רפואית תקיפה או לשון הרע והוצאת דיבה- הוא צריך להוכיח שאכן נגרם לו נזק וכמו כן להוכיח מדוע הוא מעוניין בפיצויים בגובה הנדרש.

מכיוון שרוב האזרחים במדינה אינם מכירים לעומק את חוק נזיקין לא כולם ידעו שאכן מגיע להם פיצוי עבור נזק שנגרם להם, איך להוכיח אותו וכמובן- כמה פיצויים לדרוש.

בכדי לקבל את הפיצוי המגיע לכם ובכדי לעבור את תהליך תביעת הנזיקין בצורה מהירה ויעילה יש צורך בשירותיו של עורך דין נזקי גוף או רכוש בהתאם למקרה.

מעבר להגשת תביעת הנזיקין מול בית המשפט והוכחת הנזק שנגרם על מנת למקסם את גובה הפיצויים המגיעים לניזוק, עורך דין נזיקין מכיר את ההתנהלות מול חברות הביטוח השונות.

עורך דין נזקי גוף ידע לפנות אל חברות הביטוח ולבקש את המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, לדרוש ולקבל את הטפסים הנחוצים ולהדריך את הלקוח שלו אילו הוכחות מצולמות צריך ומה עליו לבצע לאורך התהליך ובאיזה טווח זמן.

בעזרת עורך דין נזקי גוף ניתן לייעל באופן מקסימלי את התביעה ולקבל את הפיצוי הכספי המגיע לכם.

עורך דין נזקי גוף

ראשי נזק- כך ייקבע גובה הפיצוי הכספי שתקבלו בתביעת נזיקין:

כאשר בית המשפט הגיע למסקנה שאכן נגרם נזק ופוסק לטובתו של הניזוק מתקיים דיון בדבר גובה הפיצוי הכספי המגיע לניזוק עבור הנזק שנגרם.

המטרה של הפיצוי הכספי הוא לפצות על הפסדים שנגרמו בעקבות הפגיעה ולהחזיר את המצב כמה שיותר למצב שהיה טרם הפגיעה.

בחלק מהמקרים ישנה מטרה נוספת לפיצוי הכספי והיא להעניש את הצד שגרם את הנזק. על מנת לקבוע את גובה הפיצוי הכספי שיקבל הניזוק מתייחסי לשני ראשי נזק.

הסוג הראשון של ראש נזק הוא ראש נזק ממוני- ראש נזק זה ניתן כפיצוי על הוצאות של הניזוק בעבר ובעתיד וגם כפיצוי על הפסד הכנסות מהעבודה שלו בעקבות המקרה בעבר והפסדים עתידיים בעקבות הפגיעה ותוצאותיה.

הסוג השני של ראש נזק הוא ראש נזק לא ממוני-ראש נזק זה ניתן כפיצוי על נזק פיזי ועל נזק נפשי שנגרם לניזוק.

ישנם מקרים נוספים בהם בית המשפט יכול לקבל החלטה ולהורות על הוצאה של צווי עשה או להטיל צווי מניעה על הצד הניזוק בעקבות הנזק שנגרם.

זו דרך מקובלת שנועדה למנוע פגיעה עתידית נוספת באותו ניזוק שתבע או באנשים אחרים.

מכיוון שלא ניתן לדעת מה הם השיקולים של בית המשפט או ללמוד דיני נזיקין במקרה של פגיעה בגוף או ברכוש ההמלצה החוזרת היא להיעזר בשירותיו של עורך דין נזקי גוף ורכוש.

ברגע שנפגעתם- אתם או כל קרוב משפחה שלכם בכל צורה שהיא יש לבדוק אם אכן אתם זכאים להגיש תביעת נזיקין לצורך קבלת פיצוי בהתאם.

כך שאפילו אם נפלתם ברחוב או שהילד שלכם נפצע בעת משחק בחצר של בית הספר- פנו להיוועצות עם עורך דין נזקי גוף.

 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue