חיפוש

עורך דין סכסוכים עסקיים

עורך דין סכסוכים עסקיים

עורך דין סכסוכים עסקיים

כאשר מנהלים עסק דואגים תמיד לשמור על קשר טוב עם הלקוחות, עם הספקים וכמובן עם השותפים העיסקיים. אך כאשר עובדים עם אנשים פעמים רבות מתגלים חילוקי דעות ואי הסכמות המובילות לקונפליקטים ובעיות המשפיעות על ניהולו התקין של העסק. 

במקרים מסוימים הקונפליקטים האלה לא מגיעים לפתרון מהיר וקל ואז נוצר סכסוך עיסקי הדורש את התערבותו של עורך דין המתמחה ביישוב סכסוכים עיסקיים. 

איך להימנע מסכסוכים עסקיים?

הדרך הטובה ביותר למנוע סכסוך עיסקי היא לדבר על כל הדברים הנעימים יותר והנעימים פחות ולהסכים על דרך ההתנהלות העיסקית עוד לפני שנכנסים לשותפות. לאחר שהסכמתם על עקרונות לפתרון סכסוכים עיסקיים תוכלו לפנות אל עורך דין המתמחה ביישוב סכסוכים והוא יכין עבורכם חוזה שותפות שיסדיר את ההתנהלות שלכם ושל השותפים במידה ויתגלו אי הסכמות. 

החוזה יגדיר מראש מהם תחומי האחריות והסמכויות הניתנות לכל שותף ושותף בניהול הכספים, ניהול המלאי, עבודה מול ספקים ובכל נושא אחר הרלבנטי לניהול השוטף של העסק. כך כאשר הכל כתוב ומוסכם מראש, הסיכוי להגיע אל סכסוך עיסקי הוא קטן. 

אבל מה קורה אם בכל זאת מגיעים לאי הסכמות שאינן ניתנות לגישור?

מנגנון לישוב סכסוכים עסקיים

במקרים בהם נוצרים סכסוכים שאינם ניתנים לפתרון מהיר וקל, פותחים את חוזה השותפות ובודקים את מנגון יישוב הסכסוכים העיסקיים כפי שהוגדר על ידי עורך הדין.

מנגנון זה מניח את קווי היסוד להכרעת סכסוכים ומסביר לצדדים כיצד לפתור אותו בשעת הצורך. לדוגמה, במידה והגעתם לסכסוך כספי בהתאם לחוזה ולמנגנון תפתרו את הבעיה על ידי רואה חשבון ולא תרוצו מיד אל בית המשפט להגיש תביעה.. 

מה עושים כשאין פתרון לסכסוך עסקי?

במידה וניסיתם להגיע אל פיתרון בהתאם למנגנון הקבוע בחוזה, אך לא הגעתם להסכמות תוכלו לפנות אל ייעוץ חיצוני. תוכלו לבחור בין גישור או בוררות אצל עורך דין המתמחה ביישוב סכסוכים עיסקיים. הרבה אנשים מעדיפים את הפתרונות האלה כי תוך מספר פגישות תוכלו כבר למצוא פתרון שיניח את דעתם של כל הצדדים. 

אך במידה וכל אלה לא הצליחו לפתור את הסכסוך ולא הצלחתם להגיע להסכמה עם הצד השני, נראה כי לא תשאר בידיכם ברירה ותאלצו לפנות אל בית המשפט כדי שיכריע בסוגיה. מומלץ כמובן לעשות זאת בעזרת עורך דין המתמחה ביישוב סכסוכים עיסקיים שיעבור על כל השתלשלות העיניינים, יצלם מסמכים, ישיג עדויות וידע להגיש תביעה נגד הצד השני בסכסוך. 

יישוב סכסוכים עיסקיים בבית המשפט הוא תהליך ארוך ומסובך שנמשך זמן רב וגורר איתו הוצאות מרובות, כך שמומלץ לעשות את כל מה שאפשר כדי ליישב את הסכסוך מחוץ לכתלי בית המשפט. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue