חיפוש

עורך דין צוואות – המלאך השומר

עורך דין צוואות

עורך דין צוואות – המלאך השומר

בשנים האחרונות הולכת וגברה המודעות לכתיבת צוואה כמו שצריך על ידי עורך דין צוואות מומחה ומקצועי. כמובן שהמודעות לכך רק הולכת וגברה ככל שעידן האינטרנט, הטכנולוגיה והטלוויזיה הולכת ותופסת תאוצה עם השנים. אנחנו ביום נחשפים ליותר ויותר מקרים של סכסוכים משפחתיים על ירושות וכספים. כמה שזה עצוב זוהי התופעה השכיחה ביותר למריבות ארוכות שנים של משפחות. אך בהרבה מאוד מקרים הסכסוכים האלה קורים למרות שיש צוואה מוכנה. למה היא לא תקפה? למה אפשר לערער עליה? במאמר הבא כל התשובות.

מהי צוואה?

הדבר הראשון שחשוב מאוד להבין זה מהי בכלל צוואה ולמה צריך אותה. למעשה צוואה היא מסמך משפטי לכל דבר אשר נכתב על ידי אדם מסוים או זוג שרוצה להוריש את כל הרכוש שלו לגורם אחד או למספר גורמים לאחר הליכתו לעולם הבא. הצוואה למעשה יכולה להיות כתובה או מוקלטת. כאשר היא כתובה, היא יכולה אפילו להיות רשומה על דף נייר. אך כמובן שאם היא נכתבת על דף נייר ולא על ידי עורך דין צוואות מומחה, כאן מתחילות כל הבעיות.

עורך דין צוואות
עורך דין צוואות

בלי עורך דין צוואות מומחה, מתחילים הערעורים.

בין אם זה נעשה בכוונה או לא, בין אם האדם שמתחיל את הסכסוך המשפטי בגלל צוואה יודע את החוק או לא (לרוב כן), כאשר הצוואה לא נכתבת על ידי עורך צוואות מומחה, מתחילות המריבות על הממון. חשוב להבין שצוואה היא מסמך משפטי לכל דבר, וכאשר שהיא נכתבת על ידי עורך דין צוואות מומחה, אי אפשר למעשה לערער עליה לא משנה אם צד אחד קיבל יותר רכוש וממון מצד השני. כאשר היא נכתבת בצורה משפטית תקינה היא למעשה עומדת בכל הפרמטרים המשפטיים. אנחנו אישית מאוד נמליץ לכם לא לחסוך כמה שקלים טובים על העורך דין צוואות ולעשות זאת לבד. כאשר אתם רוצים לכתוב צוואה מקצועית ומשפטית, פנו לעורך דין צוואות. אם אתם לא רוצים שהצאצאים שלכם או הקרובים שלכם ייכנסו לפינות מיותרות ולריבים ארוכי טווח, אז תפנו לעורך דין צוואות מומחה על מנת למנוע את כל התקריות הלא נעימות הללו שלצערנו הן קורות כמעט על בסיס יומי במדינת ישראל.

איך מגיעים לעורך דין צוואות מומחה?

אם לא עלינו יש לכם חבר שנפטר או קרוב משפחה שנפטר, וכמובן בהנחה שההתנהלות של המשפחה שלו לאחר הירושה התנהלה בצורה תקינה לחלוטין, אנחנו נמליץ לכם לפנות אליו על מנת שיעזור לכם לכתוב את הצוואה שלכם. אם אין לכם אחד כזה, הדבר השני שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל האינטרנט על מנת שיעזור לכם. חשוב מאוד לדעת להבדיל בין עורך דין צוואות מומחה שיודע מה הוא עושה לבין עורך דין מתחיל שישנו סיכוי לא קטן בכלל שהוא יגרום למריבה בתוך המשפחה שלכם לאחר מותכם. על מנת לדעת להבדיל בין עורך דין מקצועי לאחד שהוא לא, נדרשים הרבה מאוד כלים והבחנות מדויקות שלרוב האנשים אין אותם. 

עורך דין צוואות
עורך דין צוואות 3

אתר המלאך השומר שם לעצמו משימה

אתר המלאך השומר שם לעצמו משימה מול העיניים והיא להנגיש את מיטב עורכי הדין שרושמים צוואות לקהל הרחב. כאשר אתם מחליטים להשאיר את הפרטים שלכם לאתר המלאך השומר על מנת שיעזור לכם למצוא עורך דין צוואות מומחה, אתם יכולים להיות בטוחים ב-100% שאנחנו נפנה אותכם לגורמי המקצוע הטובים ביותר בתחום על מנת שיתנו לכם הרבה מאוד שקט נפשי וידאגו לרכוש שלכם ולמשפחה שלכם לאחר מימוש הצוואה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue