חיפוש

עורך דין קניית דירה

עורך דין קניית דירה

עורך דין קניית דירה

ההחלטה על רכישת נכס נדל"ן הינה החלטה חשובה וכבדה לקבל. בין אם החלטתם לבצע רכישה של מחסן, שטח לא בנוי, מגרש לבנייה או קניית דירה חדשה מקבלן או דירה יד שניה- מומלץ להיוועץ עם עורך דין שמומחה בתחום המקרקעין.

במידה והחלטתם לבצע קנייה של דירה כלשהי, ולא משנה אם מדובר בדירה חדשה או בדירה יד שניה- עליכם להיוועץ עם עורך דין קניית דירה שילווה את העסקה כולה. תפקידו של עורך דין קניית דירה לא מסתכם בהכנה של חוזה המכר של הדירה אלא ליווי של כל התהליך מקבלת ההחלטה על הקנייה ועד שתיית הקפה הראשון במטבח של הדירה החדשה שרכשתם.

עורך דין קניית דירה הוא הגורם המקצועי והחשוב ביותר שילווה את כל תהליך הרכישה של הנכס:

כאשר אתם מתכוונים לרכוש דירה אתם צריכים עורך דין קניית דירה. ולמה אתם חייבים עורך דין קניית דירה? שאלה טובה. הרי בעיקר אם זו לא הדירה הראשונה שאתם רוכשים ואתם מכירים כבר איך הכל מתנהל, למה שלא תחסכו לעצמכם את שכר הטרחה של עורך הדין ותבצעו את העסקה בעצמכם? קודם כל כי לא תאמינו אילו תרחישי אימה יכולים להתקיים במצבים בהם אנשים רוצים לחסוך את שכר הטרחה של עורך דין קניית דירה ומבצעים את הרכישה של הדירה בלעדיו.

שנית, החוקים והכללים ברשויות השונות וכן בתחום המקרקעין מתחדשים ומשתנים כל הזמן- התפקיד של עורכי הדין הוא להיות עם אצבע על הדופק על כל שינוי אפשרי בתרחיש. עורך דין קניית דירה מלווה את העסקה כולו והוא הגורם המקצועי החשוב ביותר בכל התהליך של הרכישה ולכן אל תוותרו עליו.

עורך דין קניית דירה הינו עורך דין מתחום הנדל"ן עם ידע וניסיון בתחום המקרקעין. הוא מייצג את הצד שלכם כרוכשים אל מול הצד של המוכרים של הנכס ומלווה את תהליך הרכישה אל מול כל שאר בעלי המקצוע הקשורים לרכישת הדירה ומול שאר הגופים הנוגעים בדבר. עורך דין קניית דירה הוא בעל ידע רב בתחום המקרקעין ויודע כיצד לבצע עסקת רכישה של דירה על כל ההיבטים שלה משלב המשא ומתן אל מול עורך הדין של המוכרים דרך כתיבה ועריכה של הסכם המכר לטובת הלקוחות שלו ועד קבלת המפתח כדין.

קניית דירה היא לא רק שלב מאוד חשוב בחיים שלכם היא גם שלב מאוד יקר בחיים שלכם. ישנן הוצאות שלא ניתן להפחית אותן או לוותר עליהן אך ללא עורך דין קניית דירה יכולות להתווסף לכם הוצאות מיותרות שיכלתם לחסוך. אל תחפשו קיצורי דרך בקניית דירה ואל תנסו לבצע את עסקת הרכישה ללא עורך דין קניית דירה. תפקידו של עורך דין קניית דירה הוא לבדוק את הרלוונטיות של העסקה, את הכדאיות שלה עבורכם ולשפר את התנאים שלה עד כמה שניתן על מנת למקסם את הרווח שלכם, לקצר את תהליך הרכישה ולייעל אותו.

לכל צד בתהליך הרכישה ובתהליך המכירה של דירה או של כל נכס מקרקעין אחר לצורך העניין חובה שיהיה עורך דין שייצג אותו. זו הדרך היחידה של עורך הדין וגם של הלקוח לשמור על האינטרסים של המוכר או של הרוכש באופן בלעדי. על עורך דין קניית דירה להבין לעומק כל עסקה ועסקה בכל היבטי המס ותכנון מס ולעדכן את הלקוח מה עומד לקרות ולמנוע הפתעות עתידיות.

עסקה של קניית דירה- עסקה מקרקעין מורכבת הדורשת עורך דין קניית דירה על מנת שיתעסק בכל ההיבטים שלה- ההיבט הכלכלי, ההיבט המשפטי וכמובן השלמת העסקה בצורה הטובה ביותר בהתאם לייעוד של הנכס אם למגורים, להשבחה ומכירה לפיתוח ועוד. מכיוון שמדובר באחת העסקאות- אם לא העסקה הכי חשובות שתבצעו בחיים שלכם לא מומלץ כלל לוותר על עורך דין מקרקעין הבקיא בכל חוקי ודיני המקרקעין המקומיים וברגולציה הישראלית.

עורך דין קניית דירה מלווה את הקונה לא רק בתחום המשפטי של רכישת הדירה אלא בכל הרישומים של הנכס באופן חוקי, ניהול משא ומתן על התנאים וכמובן השלמת רישום הזכויות של הדירה בטאבו , מול מנהל מקרקעי ישראל או מול החברה הממשכנת.

עורך דין קניית דירה

עורך דין קניית דירה- איש המקצוע שאמון ואחראי על כל האישורים הנדרשים לצורך ביצוע העסקה:

עורך דין קניית דירה לא אחראי רק על ההתנהלות והמשא ומתן על החוזה של רכישת הדירה אלא גם הוא איש המקצוע שאמון ואחראי על כל האישורים הנדרשים לצורך ביצוע העסקה .

על עורך דין קניית דירה לבדוק אם ישנם היתרי בניה לנכס שאתם מעוניינים לרכוש, לדאוג לביצוע בדיקה הנדסית מקיפה ולוודא שאין ליקויים או פגמים. במידה וכן עליו לנהל משא ומתן מול הצד המוכר לשביעות רצונו של הלקוח.

עליו לעדכן את הלקוח אילו תשלומי אגרות יש לשלם ומה הם התשלומים העתידיים על הדירה. כמו כן הוא בודק את הערך המשוער של הדירה בהתאם לערך הנכס שנמסר על ידי המוכרים והערך העתידי האפשרי של הדירה בכדי לבדוק את כדאיות ביצוע העסקה.

עורך דין קניית דירה אמון ואחראי על כל השירותים המשפטיים הקשורים בעסקת הרכישה ועליו לטפל עבור הרוכש ולדאוג לביצוע כל הבדיקות המקדימות טרם חתימה על חוזה הרכישה.

הליווי לאורך תהליך הרכישה כולל ווידוא שהצד השני עומד בתנאי החוזה ואינו מפר אותם, שהלקוח שלו גם עומד בתנאי החוזה ואינו מפר אותם, ועל מנת לבצע זאת הוא מתנהל מול הרשויות השונות  ומנהל את הפגישות עם עורך הדין של הצד המוכר ובמידת הצורך עם המוכרים עצמם.

עורך דין קניית דירה הוא הגוף המייעץ והמקצועי שמנחה אתכם מבחינה חוקית, בחינה כלכלית וכמובן מבחינת תשלומי מיסים על מנת שתוכלו לבצע עסקה של רכישת דירה בביטחון מלא בצורה החוקית והיעילה ביותר עבורכם.

עורך דין קניית דירה

התפקידים שאותם צריך לבצע עורך דין קניית דירה:

כפי שכבר צוין מספר פעמים- עורך דין קניית דירה תפקידו לו רק לנהל את החוזה של העסקה אלא לבצע מספר תפקידים מאוד חשובים בתהליך רכישת הדירה, תהליך מורכב וחשוב מאוד שיכול לקחת חודשים.

מכיוון שיש לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר ישנם שלבים שלא ניתן לוותר עליהם ואותם מבצע עורך דין קניית דירה. השלבים והתפקידים שעליו לבצע כחלק מתהליך רכישת הדירה הם:

  • על עורך דין קניית דירה לבדוק את הבעלות החוקית והרשמית של הנכס בטאבו, בדיקת הבעלות על הנכס בחברה המשכנת וכן ביצוע בדיקת בעלות על הנכס מול רשות מקרקעי ישראל.
  • עורך דין קניית דירה מבצע גם בדיקה מקיפה ומדוקדקת אם קיימים עיקולים כלשהם על הדירה או שהדירה משועבדת ואם כן לאיזה גוף היא משועבדת.
  • עורך דין קניית דירה מבצע את כל הבדיקות הנדרשות והחשובות טרם ביצוע העסקה של רכישת הדירה- הוא מבצע את כל הבדיקות הנדרשות והחשובות מול הרשות המקומית או העירייה היכן שהדירה נמצאת. כמו כן הוא מבצע בדיקות ברשם החברות וגם מבצע בדיקת רישום בלשכת רישום מקרקעין.
  • עורך דין קניית דירה אמון על רישום זכרון דברים לרכישת הדירה טרם כתיבה ועריכה של חוזה המכר (אותו כותב ועורך עורך הדין של הצד המוכר ולאחר מהן הוא עובר לידי עריכה של עורך הדין של הצד הקונה). הוא בודק את החוזה לפרטי פרטים ומתקן ומשנה בו את הנתונים ואת הסעיפים בכדי שיתאימו כמה שיותר לשביעות רצונו של הקונה- הלא הוא הלקוח שלו. כמו כן עורך דין קניית דירה אחראי לכתיבה, עריכה והוספה של כל המסמכים הנלווים לחוזה ושל כל הנספחים שיש להוסיף לחוזה בתהליך ההכנה והמעבר עליו.
  • עורך דין קניית דירה דואג להחתים את הקונה על ייפוי כוח שנועד לצורך העברת בעלות, לבצע רישום הערת אזהרה על הדירה ולבצע מחיקה של המשכנתא של המוכר.
  • עורך דין קנייה דירה אחראי לעדכן את הלקוח שלו על כל התשלומים הנדרשים על פי חוק ועל כל המיסים שיש לשלם טרם סגירת העסקה סופית- מס רכישה, היטל השבחה ואגרות למיניהן.

בנוסף לכל התפקידים האלה על עורך דין קניית דירה לטפל בכל הנוגע לדירה במהלך תהליך הרכישה כלומר, לטפל בנושאים שצצים או בבעיות ייחודיות שקורות במהלך הרכישה של הדירה וקשורות לעסקה.

בראש מעייניו תמיד נמצא הלקוח שלו ולכן כל פעולה של עורך דין קניית דירה נועדה להקל על הלקוח, לייעל את תהליך הרכישה של הדירה ולהפוך את עסקת הרכישה לעסקה משתלמת וטובה עבור הרוכש, הלא הוא הלקוח של עורך הדין.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue