חיפוש
עורך דין קריפטו

עורך דין קריפטו

במאמר הבא נעסוק על תחום עריכת דין מיוחד שצץ לאחרונה, עורך דין קריפטו, כלומר עורך דין בתחום המטבעות הוירטואליים אין אחד במדינת ישראל שלא שמע או חווה על עצמו את טירוף המטבעות הדיגיטליים ששותף את העולם כבר שנים ארוכות. מאות מיליונרים חדשים צצים בכל שנה כמו פטריות לאחר הגשם לאחר שקנו כמות יחסית גדולה של מטבע דיגיטלי כמו ביטקוין, או כל מטבע קריפטו כזה או אחר. מה שהרבה מן האנשים אינם מודעים לכך, שינו חלק קצת פחות נעים לכל המיליונרים החדשים. חלק שאם הם היו משכילים לעשות זאת לפני, היה חוסך להם הרבה מאוד כאבי ראש ובעיקר כאב עמוק בכיס. וזה כמובן כל עניין המיסוי, עניין הרגולציה, עניינים בין לאומיים. למעשה, מקרים אשר היו יכולים להיפתר בקלות אם הם היו נעזרים מראש בעורך דין קריפטו מומחה.

עולם הקריפטו כבר נמצא הרבה זמן בשוק

כמו שכבר ציינו מקודם, עולם המטבעות הדיגיטליים הוא כבר כאן, והוא הולך להישאר איתנו עוד הרבה שנים או לא לנצח נצחים. השימוש במטבעות דיגיטליים רק הולך וצובר תאוצה עם הזמן ונעשים בו הרבה מאוד שימושים כגון העברות כספים מצד אחד של העולם לצד האחר, העברות שלא תלויות בבנקים, העברות כספיות שהעמלות עליהן הן מאוד נמוכות. וישנם הרבה מאוד מקרים בהם אנשים שאין להם אפילו חשבון בנק, מבצעים העברות כספיות בכל סכום אשר עולה על רוחם.

מוצרים דיגיטליים והיחס עם רשות המיסים

כאן בדיוק הגענו לחלק שהרבה מן המליניורים החדשים נפלו בו מפני שהם לא התייעצו עם עורך דין קריפטו מומחה שהיה מתריע לכך מראש. בגלל שכל העולם הדיגיטלי צבר תאוצה בשנים האחרונות (ולאו דווקא המטבעות) הייתה איזושהי גישה מסוימת שהמיסוי על הדברים הללו הוא קטן מאוד ובמקרים מסוימים אפילו לא קיים. בשנים האחרונות רשות המיסים עשות פשיטות מאוד גדולות על בעלים של חנויות אינטרנטיות, בעלי תוכנות ולמעשה כל אדם אשר מוכר מוצרים דיגיטליים באינטרנט על מנת שישלם את המס שהוא חייב למדינה. הרבה מאוד אנשים גם חשבו, שאם הכסף שלהם מועבר לארנקים דיגיטליים כמו 'פייפאל' אז הם אינן צריכים לשלם מס מפני שהכסף לא נמצא בישראל ובחשבון הבנק שלהם. כאן הייתה הטעות הגדולה שלהם מפני שעל פי החוק של מס הכנסה, כל הכנסה מחויבת בתשלום מס מסוים אשר נגזר מגודל ההכנסה של אותו אדם.

מטבעות דיגיטליים ומס הכנסה

על פי מס הכנסה, כל מטבע וירטואלי כזה או אחר הוא אינו מוגדר כמטבע רגיל או כמטבע חוץ שחל עליו תשלום חובה במס הכנסה. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, רשות המיסים רואה בכל פעולת רכישה או בכל פעולת מכירה של מטבע דיגיטלי כזה או אחר בעין אחת כמו שהיא רואה פעולה של מכירה וקניה של נכס, אשר המיסוי עליה הוא 25%. עכשיו רק תדמיינו לעצמכם את כל האנשים אשר לא היו מודעים לכך, ואת סכומי הכסף העצומים שהם צריכים לשלם למס הכנסה אילולא ידעו זאת או שהם היו מתייעצים לפני עם עורך דין קריפטו מומחה לפני.

רשות המיסים עוקבת אחר הנושא בכובד ראש

חשוב מאוד לציין שבשנים האחרונות רשות המיסים הקימה יחידות מיוחדות שכל מטרתם היא לזהות אנשים פרטיים או חברות שמבצעות שירותים מסוימים אך ורק דרך העולם הדיגיטלי. הסיטואציה החדשה נוצרה עקב אותם המצבים בהם אנשים היו מצליחים להעלים הכנסות בקלות בזכות הכלים אשר עמדו לרשותם. כמו כן הם הצליחו לזהות מגמת עליה מאוד גבוה של תשלומים אשר נעשים מתחת לרדאר שלהם בזכות מטבעות קריפטו דרך ארנקים דיגיטליים כאלו ואחרים. לכם שאם עד עכשיו חשבתם לעצמכם שאם אתם משלמים דרך ארנקים דיגיטליים או באמצעות מטבעות דיגיטליים, אתם מוגנים מפני מס הכנסה, תחשבו שוב. ואם הגעתם למצב שבו הסתבכתם, תפנו עוד היום לעורך קריפטו מומחה שיעזור לכם לאבחן את הסיטואציה שלכם וכמובן למזער את הנזקים כמה שאפשר.

כיצד עורך דין נהיה עורך דין קריפטו מומחה?

חשוב מאוד לציין שהתמחות בתחום מסוים בתחום עריכת הדין זהו אינו דבר שיש להקל בו ראש כלל וכלל. על מנת שעורך דין יהיה מומחה בתחומו, סיום הלימודים בפקולטה למשפטים זהו לא דבר שמספיק. כדי באמת להפוך למומחה, העורך דין צריך לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים, השתלמויות שונות, וכמובן להיות נוכח בהרבה מאוד דיונים בבתי המשפט. אחד הדברים שהופכים עורך דין למקצוען באמת, זהו סטאז' מאוד ארוך שמתבצע במשרד עורכי דין ותיק ומקצועי. רק לאחר שעשה את כל הדברים הללו, אותו עורך דין יכול לקרוא לעצמו עורך דין קריפטו מומחה.

קריפטו היא התמחות בפני עצמה

אפשר להגיד שעולם הקריפטו נכנס תחת עולם דיני האינטרנט. אך לא כל עורך דין לדיני אינטרנט הוא עורך דין קריפטו. למעשה, זה מאוד קשה למצוא כיום עורך דין שמומחה לדיני קריפטו מפני שזוהי תת נישה מאוד ספציפית בעולם גדול שנקרא דיני אינטרנט. מה גם שכל העולם הזה הוא יחסית מאוד חדש, לכם שישנם הרבה מאוד עורכי דין שעוד לא הצליחו לעשות את האדפטציה המשמעותית הזאת לכל העולם הזה. עוד לא היו הרבה דיונים או הרבה פסקי דין לגביי הקריפטו שבאמת מאפשרים לנישה הזאת להיות מאוד ברורה וחד משמעית. לכן שעולם עריכת הדין בנישת הקריפטו מתחלקת לעורכי דין שיודעים בוודאות מה הם עושים, ועורכי דין שמנחשים מה הם עושים ולמעשה פוגעים בסופו של דבר אך ורק בלקוח.

האם כדאי להתייעץ עם עורך דין קריפטו לפני הקנייה הראשונית?

התשובה היא חד משמעית כן! אנחנו אישית לא נמליץ לבצע שום פעולה שהיא בעולם הדיגיטלי מבלי ידיעה של כל החוקים וכל הדברים שצריך לעשות לפני ואחרי הקניה. חשוב מאוד לזכור שאי ידיעת החוק איננה פותרת מעונש. ואם חלילה וחס תגיעו לבית המשפט, והתשובה היחידה שלכם לשופט תהיה "לא ידעתי את זה", אל תצפו שהשופט ירחם עליכם וייתן לכם לצאת מהמקרה ללא עונש. אנשים רבים שמתעסקים בעולם המטבעות הדיגיטליים מצאו את עצמם בשנים האחרונות נמצאים בתסבוכות כלכליות וחוקיות כאלו ואחרות מפני שהם לא התייעצו לפני עם גורם מקצוע מוסמך ואמין כמו עורך דין קריפטו. התייעצות עם גורם מוסמך, יכול בקלות לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש עתידי שיכול להיווצר בגלל הסיטואציה החדשה. לפעמים, אפילו שית ייעוץ בעלות סמלית יכולה לעשות הבדל כלכלי משמעותית ביותר (לטובה כמובן).

היכן מתחילים לחפש עורך דין קריפטו?

הדרך הטובה ביותר למציאת עורך דין קריפטו מומחה היא על ידי המלצה מחבר קרוב או אדם מהמשפחה אשר מתעסק בכל העולם של המטבעות הדיגיטליים והוא כמובן נעזר בעורך דין צמוד שיעזור לו לעשות זאת. הבעיה הרווחת היא שזה עולם חדש יחסית, והסבירות שיש לכם אדם כזה היא לא הכי גבוהה, ואם כבר אתם מכירים אדם כזה, יש סיכוי לא קטן בכלל שהוא לא נעזר בעורך דין כזה וחבל. לכן, הדבר הבא שעליכם לעשות זה לפנות לאינטרנט על מנת שיעזור לכם להגיע אל העורך דין הטוב ביותר עבורכם שתחום המומחיות שלו כמובן היא מטבעות דיגיטליים.

כמה טיפים קלים למציאת עורך דין קריפטו מומחה

בדיוק בגלל הסיבות שתיארנו בפסקה הקודמת, ניתן לכם מספר טיפים פשוטים וקלים ליישום שיעזרו לכם להגיע אל העורך דין קריפטו הטוב ביותר עבורכם:

  1. תחום המומחיות: כמו שכבר ציינו מספר פעמים בכתבה, בדקו במאה אחוז שתחום המומחיות של העורך דין הוא כמובן קריפטו.
  2. התמחות בנושאים פיננסים: וודאו שהעורך דין שאתם רוצים לעבוד איתו מכיר את כל עניין המיסוי של מטבעות דיגיטליים בישראל וכמובן במדינות השונות איתם אתם סוחרים.
  3. אתר האינטרנט של העורך דין: אנחנו נמליץ לכם לגלוש באתר האינטרנט של העורך דין ולקרוא את המאמרים שהוא מעלה על מנת להיות בטוחים שהוא אכן יודע על מה הוא מדבר.
  4. האם הוא השתתף בדיונים כבר?: לא כל עורך דין צריך להיות נוכח בדיונים בבית המשפט על מנת באמת להיות מקצועי. אך אם הוא כבר היה בדיונים בבתי המשפט שקשורים למטבעות דיגיטליים לא הייתם רוצים לדעת זאת? לא הייתם רוצים לדעת אם הוא אכן ניצח או הפסיד? שווה בדיקה מעמיקה.
  5. לקוחות ממליצים: כל עורך דין במדינת ישראל תמיד ישוויץ בלקוחות הממליצים שלו. הוא כנראה יפרסם את השמות ביחד עם התגובות שלהם באתר האינטרנט שלו. דבר ראשון, אם לעורך דין אין תגובות של לקוחות ממליצים, שווה להרים גבה ולשאול אותו אם אכן יש לו כאלה. אנחנו אישית נמליץ לכם גם להגדיל ראש ולבקש לדבר עם כל לקוח שפרסם אצלו תגובה באתר האינטרנט מהסיבה הפשוטה שכיום מאוד קל לזייף מידע באינטרנט. מי אמר שהתגובות הללו אמיתיות? תיצרו קשר עם רותם הלקוחות ותשאלו אותם שאלות מקצועיות על העורך דין קריפטו איתו אתם רוצים לעבוד. איך היה השירות? האם הוא אכן מקצועי כמו שהוא טוען? האם הוא הוביל אותם לניצחון? איך השירות שלו? וכמובן כל שאלה שתעזור לכם לקבל ביטחון בעורך דין איתו אתם רוצים לעבוד.

מציאת עורך דין קריפטו – המלאך השומר

כמו שכבר הבנתם, כאשר אתם מתעסקים בכל הנושא של מטבעות דיגיטליים, אתם צריכים להיות מוכנים לכך שאתם צריכים שיהיה לעדכם איש מקצוע אמין ומקצועי ביותר שימנע מכם את כל הטעויות שניתן לעשות וכמובן ימנע מכם להיכנס לתסבוכות שיהיה לכם מאוד קשה לצאת מהם אם אכן זה יקרה. עולם המטבעות הדיגיטליים מצד אחד טומן בתוכו הרבה מאוד דברים חיוביים והזדמנויות מרתקות שלא היו כלל וכלל בתודעה העולמית במאה שנים האחרונות, אך מן הצד השני יש בו הרבה מאוד נקודות מאוד קריטיות שחובה לשים אליהם לב על מנת שהחלום המתוק לא יהפוך לסיוט מתמשך. על מנת למצוא את העורך דין קריפטו הטוב ביותר עבורכם, עליכם לערוך חיפוש מדויק על פי כל הקריטריונים שכתבנו לכם במאמר הזה. אנחנו לא מבטיחים לכם שהחיפוש הולך לקחת יום או יומיים. למעשה אנחנו נמליץ לכם להיפגש עם כל עורך דין שאתם מוצאים את מספר הטלפון שלו לפני שאתם סוגרים איתו עסקה על מנת להיות בטוחים במאה אחוז שהוא אכן מצאים עבורכם. באותה נשימה, יכול מאוד להיות שאין לכם כרגע את הזמן לעשות את כל התהליך הזה ואתם זקוקים לעורך דין קריפטו מקצועי שיעזור לכם ממש עכשיו. בדיוק בשביל זה, המלאך השומר קיים. על מנת לספק לציבור הרחב את מיטב עורכי הדין הטובים ביותר בעולם הקריפטו תוך מספר קליקים קטן. על מנת למצוא את העורך דין הטוב ביותר עבורכם, לחצו על הכפתור כאן למטהף, השאירו מספר פרטים פשוטים, והמלאך השומר ידאג להעביר את הפניה שלכם לעורך דין הטוב ביותר עבורכם. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue