חיפוש

עורך דין רמת השרון

עורך דין רמת השרון

עורך דין רמת השרון

אם נקלעתם לבעיה משפטית ואתם זקוקים לייעוץ או לייצוג משפטי אתם תצטרכו להיעזר בשירותיו של עורך דין בעיר רמת השרון. אבל איך תבחרו עורך דין? חיפוש באינטרנט, ברשתות החברתיות או אפילו המלצות מחברים ובני משפחה ישאירו אתכם עם רשימה ארוכה של עורכי דין ובעיקר עם כמה שאלות – איך יודעים איזה עורך דין לבחור ברמת השרון? איך יודעים אם הוא טוב? וכמה בכלל משלמים?

אין ספק שלמצוא עורך דין ברמת השרון יכול להיות דבר מבלבל, לכן ריכזנו עבורכם שישהטיפים בנושא. 

שישה דגשים לבחירת עורך דין בעיר רמת השרון 

שישה דגשים לבחירת עורך דין בעיר רמת השרון 
עורך דין רמת השרון 2

מכיון שעורך הדין ילווה אתכם למשך תקופה ארוכה, מומלץ שתשקיעו בתהליך הבחירה זמן ומחשבה ולא תעשו זאת כלאחר יד:

  1. התמחות – עורך דין שמתמחה בתחום מסוים מכיר, בקיא ומעודכן בכל הפסיקות האחרונות, בכל הנהלים ובכל ההנחיות של התחום המשפטי הנידון. עורך דין מתמחה ברמת השרון יתן לכם את הייצוג המקצועי ביותר.
  2. הצלחות – אל תסתמכו על עור הדין שיעיד על עצמו. בידקו שיש לו אחוזי הצלחה גבוהים בתיקים בהם הוא מנהל. 
  3. תשלומים ושכר טרחה – ידוע לכל כי שכרם של עורכי דין הוא גבוה. יש שגובים תשלום לפי שעת עבודה, יש כאלה שיגבו אחוזים מהפיצויים ויש כאלה שיפעלו בהתאם למחירון שקבע בית המשפט (במקרים מאוד מסוימים). מכיון שאין אחידות בתעריפים וכל עורך דין מתמחר את עבודתו אחרת, כדאי שתבחרו בעורך דין ברמת השרון שתוכלו לממן את שירותיו.  
  4. המלצות – בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים. הם יספרו לכם על ההתנהלות של עורך הדין בזמן אמת ועל היחס האישי שקיבלו במהלך הטיפול בתיק שלהם.  
  5. פגישת היכרות – אל תוותרו על שיחת היכרות. היא יכולה להיות שזו תגרום לכם להעדיף עורך דין אחד לעומת עורך דין אחר. 

הכנה לפגישת היכרות עם עורך דין ברמת השרון

על מנת להגיע מוכנים לפגישת ההיכרות עם עורך דין ברמת השרון חשוב שתדעו להסביר מה קרה ולמה פניתם אליו, איזה סוג ייעוץ או ייצוג אתם צריכים וכמובן לאיזו תוצאה סופית אתם רוצים להגיע. אם תדעו להסביר את עצמכם טוב, עורך הדין ידע להסביר לכם איך הוא רואה את ניהול התיק ומה כולל כל שלב ושלב בהליך המשפטי. 

נושא נוסף שמומלץ לדון בו בזמן פגישת ההיכרות הוא מה קורה אם אותו עורך דין לא יכול מסיבה כזו או אחרת לנהל את התיק שלכם. האם יש עורך דין אחר שמגבה אותו? האם אתם תאלצו למצוא עורך דין חדש?

בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue