חיפוש

רשלנות רפואית עורך דין – סיבה 1 עיקרית

רשלנות רפואית עורך דין

רשלנות רפואית עורך דין – סיבה אחת עיקרית

לכל מטופל בישראל אשר נדרש עבורו טיפול נפשי או פיזי והתעבות רפואית יש זכויות.

האמת היא שיש לנו כמטופלים הרבה מאוד זכויות אך את רוב הזכויות שלנו כמטופלים כלל איננו מכירים.

וגם את הזכויות שאנו מכירים במקרים רבים זכויות אלה נרמסות על ידי עובדים רפואיים אם בשוגג או חלילה בכוונה תחילה.

חלה עלינו חובה כמטופלים לשאול שאלות, לבקש חוות דעת שניה ולקבל מידע על כל שלב ושלב בטיפול רפואי שלנו או של קרוב שלנו ולממש את הזכויות שלנו על פי חוק.

במידה ומטופל מרגיש שנעשה לו עוול או שקיים מקרה של רשלנות רפואית עליו לפנות ולברר בנושא דרך תחום רשלנות רפואית עורך דין המומחה בתחום וידע לספק מענה ולכוון אותו על מנת שיקבל את הפיצוי המגיע לו על זכויותיו הרפואיות שלא מומשו או נרמסו.

רשלנות רפואית עורך דין

רשלנות רפואית עורך דין – בכל שלב בטיפול:

רשלנות רפואית או חבלה בבדיקות רפואיות, או טיפול רפואי שגוי או לא מספק יכולים לקרות בכל אחד משלבי הטיפול -מרגע האבחון ועד סיום הטיפול.

כל החלטה שהיא שנלקחת על ידי הרופא המטפל- בין אם מדובר ברופא משפחה שמלווה אתכם שנים, אחות מסייעת, מנתח בניתוח שגרתי או כל גורם רפואי- בכל אחד משלבי הטיפול יכולה להביא אתכם למצב שבו תזדקקו לפיצויים. אף אחד לא רוצה להגיע למצב בו הוא תובע את המערכת על טיפול רפואי קלוקל ומבקש פיצויים אך ישנם מקרים אשר בהם לא נותרת ברירה והנזק שנגרם עקב הרשלנות הרפואית מחייב תביעת פיצויים.

מכיוון שהאשמה על תוצאות הטיפול אינה חלה על המטופל באף מקרה והאחריות וחובת הזהירות במהלך הטיפול חלה באופן חד משמעי על הרופא המטפל- אין מה לחשוש בהגשת תביעה בנושא רשלנות רפואית. בתי המשפט מחמירים במיוחד כאשר מדובר ברשלנות רפואית ולכן אין למטופל שנפגע מה לחשוש ובמידה ואתם מרגישים שנפגעתם עליכם לבדוק את האפשרות של ייעוץ ראשוני ובירור עילה לצורך תביעה דרך עורך דין שעוסק ברשלנות רפואית.

אנשים רבים חוששים לתבוע את הרופא שלדעתם אשם ברשלנות רפואית, או בטוחים שלא יקבלו פיצויים בהתאם- אבל זוהי זכותו של כל מטופל לקבל טיפול רפואי מתאים והולם ורשלנות רפואית היא משהו שיש לתת עליו את הדין ולכן יש לפנות לקבלת שירות או לפחות ייעוץ מעורך דין רשלנות רפואית מומחה ומעורה בתחום.

רשלנות רפואית עורך דין

רשלנות רפואית עורך דין שמכיר את כל האפשרויות ויודע כיצד לטפל בנושא:

רשלנות רפואית יכולה להתבטא בהרבה מאוד דברים ובכמה וכמה שלבים. זו יכולה להיות טעות טכנית או אפילו טעות אנוש בניתוח שגורמת לנזקים פיסיים או מוות חלילה.

זו יכולה להיות אספקה של מרשם שגוי לתרופות לא מתאימות או מינון יתר של תרופות או אפילו התרשלות בטיפול קבוע או חד פעמי.

יש לא מעט סיכונים הכרוכים בכל טיפול גם כאשר הוא מתנהל כראוי ולכן יש לשים את הדגש על מתי מדובר בטיפול הולם ומתי מדובר בטיפול שאינו הולם.

כאשר המטופל אינו מודע לזכויותיו המלאות וקיים חשש ולו הקטן ביותר שהמצב הקיים הוא עקב טעות של הצוות הרפואי או כתוצאה של רשלנות רפואית יש לפנות לבירור של המקרה דרך עורך דין שמתעסק בתחום רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית יכולה לקרות בכל תחום רפואי כאשר התחומים הנפוצים שבהם היא מתרחשת הם תקופת ההריון ולידה, טיפולי שיניים, אבחונים וביצוע ניתוחים.

רשלנות רפואית עורך דין שמתעסק בתחום הריון ולידה- יולדת שמגיעה לבית החולים מאותו רגע נתונה תחת האחריות המלאה של הרופאים. ברגע שהגיעה לבית החולים, ולא משנה מה היא הסיבה שבגינה היא הגיעה- על הצוות הרפואי לבצע את כל הבדיקות הרלוונטיות ולהקצות עבורה ועבור העובר בדיקות נוספות וטיפול של רופאים מקצועיים במידת הצורך.

יש לגלות את כל מה שניתן בזמן הבדיקות כאשר רשלנות רפואית בתקופת ההריון יכולה להתבטא באי ביצוע בדיקות חשובות או התעלמות מתלונות של היולדת או מתוצאות חריגות ואין מתן טיפול בזמן, דבר שיכול לפגוע באם ובעובר בזמן ההריון וגם בלידה.

הלידה עצמה היא אמנם שלב מבורך אבל היא גם שלב מסוכן ולכן כל שגיאה קטנה, חוסר תשומת לב או פעולה מהירה מדי או לא מהירה מספיק יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך לאם ו/או לעובר.

מכיוון שמדובר בשלב כה רגיש בו הרבה דברים יכולים להשתבש על הצוות הרפואי המיילד להיות יותר זהיר ולשים לב לכל פרט קטן.

קיימים הרבה מקרים בה נגרם נזק לאם ו/או לעובר והאם כלל לא ידעה שמדובר ברשלנות רפואית שהיה ניתן למנוע ולכן ישנה חשיבות רבה לבדיקה של כל מקרה לגופו ואף התייעצות עם עורך דין נזיקין שמתעסק ברשלנות רפואית.

רשלנות רפואית עורך דין שמכיר את תחום רפואת השיניים- רפואת שיניים היא תחום רפואי שנחשב לתחום שונה וייחודי משאר תחומי הרפואה שכן מדובר בתחום רפואי שאינו כלול בשירותי הבריאות הניתנים תחת סל שירותי הבריאות של קופות החולים השונות.

בעקבות כך מרבית טיפולי השיניים המסובכים והארוכים מתקיימים אצל רופאים פרטיים. רשלנות רפואית בתחום רפואת השיניים יכולה להיות גרימת נזקים עקב תהליך כירורגי שבוצע לא נכון, דלקות חמורות שהתפתחו עקב טיפול לקוי או טיפול שלא ניתן בזמן ואף כתרים ושיניים תותבות שלא הושתלו כמו שצריך. במקרים שכאלה יש לדאוג לאסטרטגיית תביעה מתאימה ולהיוועץ עם עורך דין שעוסק בתחום הרשלנות הרפואית ומכיר את תחום רפואת השיניים.

רשלנות רפואית עורך דין

רשלנות רפואית עורך דין – הבנה אבסולוטית של התחום

רשלנות רפואית עורך דין שמבין שהיא יכולה להתרחש כבר בשלב האבחון- אבחון בעיה רפואית בזמן ובהתאם יכול להציל חיים, ממש כך.

כאשר האבחון אינו מקצועי ואינו מיומן הטיפול הרפואי לא יינתן בהתאם וכמו שצריך. אבחון שגוי, אבחון חלקי או אבחון מאוחד יכולים לגרום לנזק, לעיתים לנזק בלתי הפיך.

ניתן למנוע הרבה מאוד מחלות שמתפתחות וטיפולים רפואיים פולשניים ואף להימנע מהגעה לניתוחים כאשר האבחון נערך בזמן ובצורה מקצועית ומיומנת. במידה ויש חשש שהאבחון הלקוי או המאוחר הוא הגורם למצב רפואי כלשהו יש להיוועץ עם עורך דין המתעסק ברשלנות רפואית על מנת לבחון אם קיימת עילה לתביעה.

רשלנות רפואית עורך דין שמבין בתחום הניתוחים- ניתוחים לרוב מבוצעים בהרדמה מקומית או מלאה ובזמן זה הרופא המנתח הוא זה שאחראי במלואו על החיים שלנו ועל כך שהניתוח יתבצע בצורה הטובה ביותר ויסתיים במרה. במזל, רוב רובן של הפרוצדורות הרפואיות בישראל מתקיימות בצורה נכונה מקצועית ומיומנת אבל ריבוי ניתוחים יכולים להוביל לטעויות אנוש וטעויות טכניות .

אל לנו להתייחס לרשלנות רפואית בזמן ניתוח או מיד לאחריו כדבר שכיח שבשגרה ועל הגורם הרפואי ששגה לתת על כך את הדין בהתאם.

רשלנות רפואית עורך דין שמכיר את העבודה מול הצבא- כל הזכויות הרפואיות החוקים וההגבלות בתחום הרפואה חלים גם על כל הגורמים הרפואיים בצבא.

עם זאת, מכיוון שיש הרבה מאוד משרתים בצבא ולא תמיד יש מענה כמו שצריך לכל אותם מטופלים- ישנם לא מעט מקרים של רשלנות רפואית בצבא.

רשלנות רפואית בזמן הצבא מתרחשת למרבה הצער על בסיס יום יומי- כאשר ברוב המקרים מדובר באי ביצוע של מעקב רפואי או בהימנעות ממתן הפניה לבדיקה אצל רופא מומחה.

כאשר מתרחש מקרה של רשלנות רפואית בזמן השירות בצבא אפשר ורצוי לפנות להתייעצות ולבירור עם עורך דין רשלנות רפואית שמכיר את התחום של רשלנות רפואית היטב וגם מכיר את המערכת הצבאית וידע כיצד לפעול במקרה שכזה.

עורך דין שעובד מול הצבא ידע לפנות לגורמים הרלוונטיים ולזרז את התביעה בהתאם.  חשוב לדעת שניתן להגיש תביעות על רשלנות רפואית של גורמים רפואיים בצבא גם לאחר תקופת השירות הצבאי ולכן במידה והשתחררתם עדיין מומלץ להיוועץ עם עורך דין שמתעסק בתחום תביעות רשלנות רפואית בצבא.

כפי שניתן לראות לא קיימת סיבה אחת עיקרית לשכירת שירותים של עורך דין שעוסק בתחום הרשלנות הרפואית אלא קיימות כמה וכמה סיבות וכולן חשובות ביותר.

עורך דין שעוסק בתחום רשלנות רפואית ידע לומר לכם אם קיימת עילה לתביעה שלכם, לברר עבורכם את גובה הפיצויים שאתם זכאים לקבל, להסביר לכם את הפרוצדורה וכן ילווה אתכם במהלך הגשת התביעה ועד קבלת הפיצויים המקסימליים שמגיעים לכם על פי חוק.

גם אם אתם רק חושדים שנגרם לכם נזק עקב רשלנות רפואית עורך דין שעוסק בתחום הוא היחיד שידע לברר עבורכם את כל הפרטים, להכווין אתכם מה אתם צריכים לעשות וכמובן להגיש עבורכם את התביעה בצורה הנכונה ביותר.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue