חיפוש

המדריך השלם למציאת עורך דין

המדריך השלם למציאת עורך דין

המדריך השלם למציאת עורך דין

לא הרבה יודעים, אך מציאת עורך דין מומחה אשר יש לו את כל היכולות לטפל בבעיה הספציפית שלכם, זוהי משימה לא פשוטה כלל וכלל. על מנת למצוא עורך דין על הצד הטוב ביותר, צריכים להיות לכם בתוך ארגזה הכלים שלכם הרבה מאוד יכולות אשר יעזרו לכם לזהות מי הוא עורך דין שהולך לסבך אותכם בצרות יותר גדולות ממה שהייתם בו לפני, ומיהו עורך דין מקצועי ומומחה שווה לשכור את השירותים שלו וכמובן להיות בטוחים ביכולות שלו. כמובן שאתם תמיד יכולים לפנות לדוקטור גוגל על מנת שיעזור לכם למצוא כל בעל מקצוע כזה או אחר, אך גם לאינטרנט יש את החסרונות שלו ובשנים האחרונות הוא הפך לצינור המרכזי אשר מוביל אנשים אל בעלי מקצוע אשר רק מעוניינים בכסף של הלקוחות שלהם ולא בטובתם האישית. לכן, אנחנו אישית נמליץ ללמוד את כל הדברים שעליכם לדעת על מנת למצוא את העורך דין הטוב ביותר עבורכם ובכמה שפחות זמן ומאמץ.

מספר כלים חשובים שאתם צריכים להכיר

מציאת עורך דין
המדריך השלם למציאת עורך דין 3

כמו שציינו מקודם, על מנת למצוא עורך דין מומחה ומקצועי ביותר אתם צריכים לדעת איך לשים את העין שלכם על הדברים החשובים באמת. בדיוק בגלל הסיבה הזאת הכנו לכם רשימה שתעזור לכם לעבור דבר אחר דבר על מנת להגיע אל אותו עורך דין מיוחל:

  1. המלצות: כל בעל עסק שמכבד את עצמו במדינת ישראל יראה את הלקוחות הממליצים שלו בתוך אתר האינטרנט שלו. דבר ראשון אם אין לו כאלה, זה סימן לחשוש ולחפש בעל מקצוע אחר. אך גם אם יש לו, מי אמר שאלו אנשים אמיתיים שממליצים עליו? לכן, אנחנו אישית נמליץ לכם לנסות ולמצוא לפחות שלושה מספרי טלפון שונים של לקוחות עבר של העורך דין שעברו את השירות שלו ולהרים להם שיחה. שיחה תבררו האם הם אכן ממליצים על העורך דין שאיתו אתם רוצים להתחיל ולעבוד.
  2. מומחיות: לפני שאתם בכלל חושבים ללכת ולהיפגש עם העורך דין, תוודאו במאה אחוז שתחום המומחיות שלו אכן עונה על הבעיה המשפטית שיש לכם בזה הרגע. למעשה ישנם הרבה מאוד עורכי דין שישמחו לקבל אותכם למשרד שלהם למרות שתחם המומחיות שלהם לא עונה על הבעיה שלכם. לכן תבקשו מהעורך דין להראות לכם את האסמכתאות שמוכיחות שהוא אכן בעל תחום המומחיות הזה.
  3. ניצחונות מול הפסדים: הידעתם שכיום הדיונים בבתי המשפט והתוצאות שלהם חשופים לכולם באינטרנט ובצורה מאוד נגישה לכולם? כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את השם של העורך דין שאיתן אתם רוצים לעבוד באינטרנט ולחפש את אותם הדיונים. אנחנו ממליצים לכם כמובן למצוא עורך דין שיש לו יחס ניצחונות הרבה יותר גבוה מיחס ההפסדים שלו. זה מראה דבר אחד או שניים על האיכות של העורך דין.
  4. תשלום עבור השירות: המטרה של העורך דין בסופו של דבר היא לעזור לכם ולא לסבך אותכם כלכלית. לעורכי דין יש כמה אפשרויות שבהם הם גובים את התשלום שלהם. יש כאלה שעובדים לפי שעה, יש כאלה שלוקחים תשלום ביחד עם התקדמות של התיק ויש עורכי דין שלוקחים את כל התשלום שלהם מהפיצויים שאתם עדיתים לקבל. לכל שיטת תשלום יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אך מאוד חשוב שלא משנה באיזה שיטת תשלום אתם בוחרים, תוודאו במאה אחוז שאתם יכולים לעמוד בה. שלא חלילה וחס תמצאו את עצמכם בסופו של דבר בסיטואציה שבה אין לכם את היכולת לעמוד בתשלום והתהליך עם העורך דין ייעצר באמצע.
איך למצוא את העורך דין הנכון לתיק שלי
המדריך השלם למציאת עורך דין 4

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue