חיפוש

חיפוש עורך דין למתקדמים

חיפוש עורך דין למתקדמים

חיפוש עורך דין למתקדמים

כל מי שניסה למצוא עורך דין לפחות פעם אחת במהלך חיוו, מודע לכך שזהו תהליך לא פשוט כלל וכלל. למעשה יש כיום כל כך הרבה עורכי דין מנישות שונות ומגוונות שפשוט מקשים על האיש הפשוט למצוא את העורך דין הטוב ביותר עבורו. כנגזרת מכך, הרבה מאוד אנשים פשוט "נשברים" במהלך התהליך של חיפוש עורך דין, ואפשר להגיד שהם בסופו של דבר מתפשרים על העורך דין. התופעה העגומה הזאת מובילה לכך שאנשים שוכרים שירותים של עורך דין שאינו מוסמך כלל לטפל בבעיה שלהם, אנשים שוכרים עורכי דין מתחילים, אנשים שוכרים עורכי דין לא בגלל המקצועיות שלהם, אלה בגלל המחיר הנוח שהם מציעים להם עבור עבודה על התיק. וכמו שכבר הבנתם, בסופו של דבר הנפגע היחידי מכל התהליך השגוי הזה הוא אך ורק הלקוח, וכמובן שהעורך דין עדיין מקבל את התשלום עבור העבודה שלו (למרות שכשל).

חיפוש עורך דין
חיפוש עורך דין

תפסיקו להסתמך על 'פה לאוזן'

כיום, כדי לקצר תהליכים של חיפוש עורך דין, אנשים מתייעצים עם קרוב משפחה שלהם או חבר שמכיר עורך דין טוב שיכול לעזור להם. כאשר מחפשים בעלי מקצוע כמו חשמלאי, אינסטלטור, שרברב וכולי, זה באמת יכול לעזור מפני שזאת עבודה נקודתית שדורשת מיומנות ואמינות. בעולם עריכת הדין זה סיפור אחר לגמרי. גם כאשר אתם מקבלים המלצה מאדם אשר קרוב אליכם, זה לא אומר שהעורך דין מוסמך לטפל בבעיה שלכם. עליכם לבצע מחקר מקיף על העורך דין על פי הפרמטרים הבאים:

  1. תחום התמחות: הידעתם שלכל עורך דין יש את ההתמחות שלו? האם העורך דין שהמליצו עליו הוא בעל הקישורים המתאימים כדי לטפל בבעיה שלכם? אנחנו נסביר. סיום לימודי עריכת הדין בפקולטה למשפטים לא מקנה לעורך דין הצעיר התמחות מסוימת. האמת היא שעל מנת להשיג את ההתמחות הזאת, העורך דין צריך לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים והשתלמויות שונות בזמנו הפרטי, ואיך לא, הוא צריך להיות נוכח בהרבה מאוד דיונים בבתי המשפט על מנת להיות עורך דין מומחה. אם יש לכם בעיה כלכלית, אתם לא רוצים שעורך דין גירושין ייצג אותכם. אם יש לכם בעיה בנכס מגורים שקניתם, אתם לא רוצים שעורך דין הוצאה לפועל ייצג אותכם. הבנתם את הרעיון.
  2. מקצועיות: קיבלתם המלצה באדם שאתם מכירים שרוב הסיכויים שהוא המליץ לכם על אותו בעל מקצוע כי הוא אכן חווה הצלחה מאוד גדולה איתו. אך האם זאת הייתה הצלחה חד פעמית? האם לעורך דין יש שורה של ניצחונות רבים מאחוריו? שווה מאוד לבדוק את זה. הדרך הפשוטה והקלה בתהליך חיפוש עורך דין לגלות אם הוא מקצועי היא על ידי חיפוש מאוד פשוט בגוגל. כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את השם של העורך דין במנוע החיפוש הראשי, ולחפש כמה שיותר תזכירים שלו מבתי המשפט. כיום כל התקדימים המשפטיים נמצאים ברחבי האינטרנט בחינם, ולכל אדם יכולה להיות גישה לכך במרחק של כמה קליקים בלבד. אתם שואלים כמה ניצחונות צריכים להיות לעורך דין על מנת להיות בטוחים שהוא אכן בעל מקצוע שיודע מה הוא עושה? תלוי את מי שואלים. כמעט ולא קיים עורך דין שלא חווה לפחות כמה הפסדים בחייו המשפטיים. לכן אנחנו ממליצים שיהיה יחס של לפחות ארבעה ניצחונות על כל הפסד כדי להיחשב (לפחות מהצד שלנו) לעורך דין מקצועי.

אנחנו ממליצים בחום להקפיד על שני הפרמטרים שציינו על מנת שתהליך חיפוש עורך דין יהיה אפקטיבי ויעיל עבורכם. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue