חיפוש

חיפוש עורך דין – רק דרך האינטרנט

חיפוש עורך דין – רק דרך האינטרנט

חיפוש עורך דין – רק דרך האינטרנט

בשנים האחרונות אנחנו חווים מהפכה דיגיטלית. אנחנו נחשפים לכמויות של מידע בלחיצת כפתור ובתוך שניות אחדות בלבד. אחד היתרונות הגדולים שהאינטרנט הכניס לחיינו הוא תהליכי חיפוש קלים של בעלי מקצוע. פעם אם היה מתקלקל לנו משהו בבית, היינו צריכים ללכת לשאול את השכן שלנו אם הוא מכיר בעל מקצוע טוב שהוא יכול להמליץ עליו. אבל שהיינו נקלעים למצבים פחות נוחים שבהם אנחנו זקוקים לייעוץ וליווי של עורך דין, העניינים היו מתחילים להסתבך טיפה. מזל שהאינטרנט הגיע על מנת להקל על החיים שלנו.

האינטרנט אכן מקל על חיינו, אך יש שם מספר בעיות

חיפוש עורך דין דרך האינטרנט
חיפוש עורך דין 4

מי שראה פעם או פעמיים "כלבוטק" או "חיים אתגר" יודע שהעוקצים הכי גדולים מתחילים דרך האינטרנט. הקלות שבא אנשים מזייפים מידע היא מזעזעת. וכאשר אנחנו נמצאים בתהליך חיפוש עורך דין, אנחנו רוצים להיות בטוחים במאה אחוז שהאיש מקצוע שמלווה אותנו אכן אמין, וכל המידע שהוא הציג לנו באתר האינטרנט שלו, או אתר אחר שהוא מפרסם בו את השירותים שלו אכן נכונים.

את האינטרנט צריך לדעת לנצל לטובתנו ובעיקר לדעת איך להשתמש בו על מנת למצוא עורך דין אמין ומקצועי שיעזור לנו. במיוחד בשביל זה, הכנו לכם מספר טיפים אשר יעזרו לכם למצוא עורך דין מקצועי ואמין.

לפני הכול צריך שתהיה לנו רשימה של עורכי דין

לפני הכול צריך שתהיה לנו רשימה של עורכי דין
חיפוש עורך דין 5

לפני כמובן שמתחילים לסנן ולזקק את כל עורכי הדין, אנחנו צריכים שתהיה לנו רשימה של לפחות 20 בעלי מקצוע שונים. הדרך הקלה והמהירה ביותר לעשות זאת היא להיכנס לגוגל, ולכתוב את הביטוי "עורך דין" בתוספת תחום ההתמחות שאתם זקוקים לו. לדוגמה: "עורך דין הייטק" או "עורך דין דיני חוזים" וכ'ו. אנחנו נמליץ לכם להיכנס לכל האתרים שנמצאים בשלושת העמודים הראשונים (כן תתפלאו יש הרבה מאוד אנשי מקצוע טובים שלא נמצאים בעמוד הראשון של גוגל) ולהוריד את כל מספרי הטלפון לקובץ אקסל מסודר או לדף.

חיפוש עורך דין על פי הקריטריונים הבאים:

  1. תחום התמחות: כמו שציינו מקודם, אתם רוצים שתחום ההתמחות של עורך הדין שלכם ייתן מענה לבעיה שלכם. כיום ישנם הרבה מאוד עורכי דין שיקבלו כל תיק שמגיע להם ליד למרות שהוא לא נמצא כלל וכלל תחת תחום ההתמחות שלהם. הסיבה לכך היא עודף תחרות שנמצא בשוק. העורך דין למעשה לא ירצה לוותר על התיק שלכם על מנת שתישארו לקוחות במשרד שלו. כמובן שכאשר עורך דין לוקח תיק שלא נמצא בתחום ההתמחות של והוא פוגע משמעותית בסיכויים שלו לנצח.
  2. אזור מגורים: את העורך דין אתם הולכים לפגוש הרבה מאוד פעמים בתקופה הקרובה בחייכם. אתם לא רוצים לבזבז הרבה מאוד זמן יקר בנסיעות ארוכות לא משנה כמה הוא טוב. אנחנו מבטיחים לכם שישנם הרבה מאוד אנשי מקצוע מעולים שגרים על יד מקום המגורים שלכם.
  3. מקצועיות: על מנת לוודא שהעורך דין הוא אכן מקצועי, בקשו ממנו להראות לכם תקדימים משפטיים שהוא ניצח. כמה שיותר תקדימים = עורך דין מקצועי יותר.
  4. לקוחות ממליצים: הדרך הטובה ביותר להוכיח לעצמכם שעומד מולכם איש מקצוע אמין זה כמה שיותר לקוחות עבר של אותו עורך דין שממליצים עליו.
חיפוש עורך דין על פי קריטריונים
חיפוש עורך דין 6

חשוב מאוד לעבור על כל הנקודות הללו בתהליך חיפוש עורך דין. אם אתם רוצים שאנחנו נעזור לכם למצוא עורך דין מומחה, תלחצו על הכפתור כאן למטה, השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג שעורך דין מקצועי ואמין יחזור אליכם בשיא המהירות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue