חיפוש

עורך דין דיני משפחה

עורך דין דיני משפחה

דיני המשפחה הם אוסף החוקים שמסדירים בצורה חוקית ומשפטית את כל הנוגע לענייני משפחה במעגל החיים- נישואין, גירושין, הסכמי ממון, מזונות אישה ומזונות ילדים וצוואות וירושות. מכיוון שמדובר בתחום מסועף ומסובך שחלקו מתנהל בבית הדין לענייני משפחה וחלקו מתנהל בבית הדין הרבני, יש צורך בעורך דין דיני משפחה.

עורך דין דיני משפחה מלווה את הלקוחות שלו בתהליכים של הסכמים- אם בנישואין או בהסכמי ממון וידועים בציבור, וכן בגירושין, משמרות הילדים ומזונות לאישה ולילדים, ירושות וצוואות. גם במקרים בהם כל ההסכמים פשוטים וההנחיות ברורות יש צורך בשירותיו של עורך דין דיני משפחה שילווה את הלקוחות לאורך כל התהליך ויוודא שהכל מתנהל לפי דיני המשפחה. 

עורך דין דיני משפחה
עורך דין דיני משפחה

מה הם התחומים העיקרים בהם עוסק עורך דין דיני משפחה?

נישואין במדינת ישראל- כל עוד מדובר בזוג ששניהם בני הדת היהודית הסמכות הבלעדית בנושא היא של הרבנות.

חתימה על הסכמי ממון- הסכם שנהוג לחתום עליו לפני נישואין או כאשר בני זוג מחליטים לבסס את חייהם בשותפות אך ללא נישואין. הסכם זה קובע איזה חלק מהרכוש המשותף שייך לכל אחד מבני הזוג ומה קורה במצב של גירושין או פרידה.

גירושין במדינה ישראל- ניסוח הסכם הגירושין בין בני הזוג המעוניינים להיפרד. גם כאשר מתבצע תהליך של גישור גירושין בין בני הזוג, אם עורך הדין מוסמך לכך הוא יכול לשמש כמגשר ולסייע בניסוח ההסכמים ובפרידה בצורה הטובה ביותר.

תשלומי מזונות- ישנם שני סוגי מזונות ושניהם מוטלים על הגבר. מזונות אישה מכיוון שבטקס הנישואין התחייב הבעל כלפי אישתו שידאג לה כלכלית. כאשר בני הזוג נפרדים רשאית האישה לתבוע את דמי המזונות שלה חזרה. מזונות ילדים גם הם מוטלים על הגבר אך הם משתנים בהתאם לגיל הילדים ולתנאי ההסכם עם האמא.

צוואות וירושות- החוק בישראל מאפשר לכל אדם להוריש את כספו ואת רכושו לכל אדם אשר יבחר כל עוד הוא הסדיר זאת בצוואה חוקית טרם מותו. במידה ואין צוואה חוק הירושה הוא זה שיקבע מי יירש את הרכוש והכסף.

עורך דין דיני משפחה
עורך דין דיני משפחה

עורך דין דיני משפחה- לא מקצוע פשוט:

דיני משפחה בארץ הם אחת מהתחומים המסובכים והמסועפים ביותר שכן הם נתונים תחת שני בתי דין שונים- בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה. בית הדין הרבני הוא בית הדין שמחליט באופן בלעדי בתחום של נישואין וגירושין בעוד בית דין לענייני משפחה עוסק בצוואות, ירושות, מזונות והסדרי ראייה. 

עורך דין דיני משפחה צריך להכיר בצורה הטובה ביותר את כל דיני המשפחה והחוקים הרלוונטיים מבחינת בית הדין הרבני ומבחינת בית הדין לענייני משפחה וכיצד להתנהל בכל אחד מהמקרים בהתאם למקרה עצמו.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue