חיפוש

קבוצה של אנשים? אתם זקוקים לעורך דין תביעות ייצוגיות

קבוצה של אנשים? אתם זקוקים לעורך דין תביעות ייצוגיות

קבוצה של אנשים? אתם זקוקים לעורך דין תביעות ייצוגיות

הרבה אנשים נתקלים במקרים בהם הם נפגעים משפטית או בכל צורה כזאת או אחרת שעל מנת לממש את הזכויות והפיצויים שמגיעים להם הם זקוקים לעורך דין. אך בהרבה מאוד מקרים, הייצוג של העורך דין בתוספת הזמן שזה מצריך מהתובע, לא שווים כלל וכלל את המאמץ. וזאת מדוע? מפני שסכום הפיצוי שעתיד לקבל התובע (במידה והוא ינצח כמובן) לא מכסה או אפילו לא כדאי אל מול העלות של העורך דין המייצג. במקרה כזה מה עושים?

  1. אופציה ראשונה היא כמובן לוותר, להגיד לעצמך "לא נורא למדתי, נמשיך הלאה עם החיים"
  2. האופציה השנייה היא לאגד קבוצה מסוימת של אנשים שנגרם להם נזק מאותו גורם, ולהתאגד ביחד לתביעה אחת על ידי עורך דין אחד שמייצג את כולם. וזאת על מנת לחסוך בעלויות העורך דין, אגרות משפט וכולי, וכקבוצה הם יוכלו לדרוש פיצוי גבוה יותר מן הגורם הפוגע. במקרים כאלו אותם אנשים יהיו צריכים להיות מלווים על ידי עורך דין תביעות ייצוגיות מומחה שיעשה זאת עבורם. איך זה עובד בפועל? הסיפור הבא של קבוצת אנשים שנפגעו מאותו גורם תסביר את הסיטואציה על הצד הטוב ביותר.

תיאור מקרה

אתם זקוקים לעורך דין תביעות ייצוגיות
קבוצה של אנשים? אתם זקוקים לעורך דין תביעות ייצוגיות 3

ס' היה עובד ברשת גדולה של תחנות דלק במדינת ישראל. הוא היה עובד שם כמה שנים טובות, ולאחר מספר שנים, על פי החוק המעסיק אמור להפריש לו כספים לפנסיה, קרן השתלמות וכמובן כספי פיצויים שונים. מפני שס' עבד ברשת מאוד גדולה ומפורסמת הוא בכלל לא העלה על דעתו שהם לא מפרישים לו את הכספים הללו שהם חייבים על פי חוק. יום אחד, ס' החליט לבדוק את תלוש המשכורת שלו ולהשוות זאת לחשבון הבנק שלו וכמובן לחברה שמנהלת לו את קרן הפנסיה. הוא הופתע מאוד לגלות שבמשך תקופה ארוכה אותה רשת גדולה ומפורסמת לא הפרשיה לו את הכספים שמגיעים לו על פי חוק.

ס' התחיל לברר לעומק

ס' ידע שהמעשה שבוצע נגדו הוא לא חוקי, אך הוא גם לא איש של מלחמות. לכן, הדבר הראשון שהוא עשה זה לפנות לממונה עליו על מנת שיבדוק את המקרה הזה יותר לעומק, ואולי הוא יוכל להביא לאיזשהו פתרון שיהיה מוסכם על כל הצדדים. כל מי שעבד ברשת גדולה במהלך חיוו יודע שעל מנת להגיע לדרגים גבוהים, זה תהליך שיכול לקחת זמן מה. ס' הבין שלאט לאט המקרה מתחיל להיעלם בין הכיסאות.

עלות ייצוג ומשפט גבוהים במיוחד

ס' החליט לקחת את המקרה צעד אחד קדימה ולפנות לעורך דין שייצג אותו מול הגוף הזה. העורך דין ענה לו בכנות שהתמודדות מול גוף כל כך גדול ייקח לו הרבה מאוד זמן, וככל שזמן העבודה הוא גבוה יותר, כך עלות התיק תהיה גבוהה יותר. לס' לא באמת היו את הסכומים לשלם לעורך דין מבלי שעוד ראה אפילו שקל אחד מן התיק. אותו עורך דין המליץ לו לבדוק אם יש עוד אנשים בחברה הזאת שחוו את אותו המקרה והם מעוניינים לפנות ביחד לעורך דין תביעות ייצוגיות על מנת לחסוך את העלויות ולמקסם תוצאות.

כל הקבוצה פנתה לעורך דין תביעות ייצוגיות

כל הקבוצה פנתה לעורך דין תביעות ייצוגיות
קבוצה של אנשים? אתם זקוקים לעורך דין תביעות ייצוגיות 4

לאחר מחקר קצר, ס' גילה שיש עוד עשרות אנשים שחוו את אותו המקרה. הוא שכנע את רובם לפנות לעורך דין תביעות ייצוגיות שיטפל להם בבעיה. לאחר חודשיים בלבד מרגע שכל הקבוצה הגישה את התביעה, אותה חברה הגיעה להסכם פשרה מהיר במיוחד מפני שהיא ידעה שזה מקרה שהם הולכים להפסיד בו במיליון אחוז ולא כדאי להם להשקיע הרבה מאוד זמן וכסף לעורכי דין שונים אם התוצאה ידועה מראש.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue