חיפוש

באילו תיקים עורכי דין מטפלים?

באילו תיקים עורכי דין מטפלים?

באילו תיקים עורכי דין מטפלים?

עורכי דין שונים מתמחים בתיקים שונים. על מנת להבין באיזה עורך דין מומלץ לכם לבחור, חשוב להבין קודם באילו תיקים עורכי דין מטפלים:

  1. תיקים הקשורים בדיני משפחה – אלה עוסקים בעניינים המשפחתיים טרום הנישואין, גירושין, צוואות, ירושות, הסכמי ממון ועוד. 
  2. תיקים הקשורים בדיני תעבורה – אלה עוסקים בעברות הקשורות להפרת חוקי התנועה או חוקי הפיקוח על הרכב ותקינותו (בהתאם לפקודת התעבורה הקבועה בחוק). עורך דין לדיני תעבורה יעסוק בתיקים כגון נסיעה ללא רישיון בתוקף, נהיגה במהירות מפורזת, נהיגה בשיכרות, נסיעה עם ביטוח רכב שאינו בתוקף ועוד. 
  3. תיקים הקשורים בדיני מיסים – כל אזרח וחברה בישראל מחויבים לשלם מיסים כחוק. במקרים בהם יש עברה על חוקי המס או התנהלות לא תקינה בהגשת הדוחות ותשלום המיסים יש לפנות אל עורך דין לדיני מיסים. חלק מהתיקים שהוא ינהל יעסקו בהלבנת הון, אי תשלום מס הכנסה, אי תשלום מע"מ, זיוף צ'קים ועוד. 
  4. תיקים הקשורים בדיני מקרקעין – יעסקו בכל הקשור למכירה, קניה או השכרה של נכסי נדלן ובהתאם לזכויות המקרקעין הקבועות בחוק. 
  5. תיקים הקשורים בדיני מסחר ותעשייה – אלה עוסקים בהסדרת הפעילות של עסקים וחברות הן זו עם זו והן מול הרשויות. תיקים לדוגמא בדיני מסחר ותעשייה יעסקו במיזוגים, רכישה ופירוק של חברות, רישום סימן מסחרי ועוד. 
  6. תיקים הקשורים בנזק הנגרם לגוף, רכוש או נפש (דיני נזיקין) – אדם החש כי נגרם לו נזק בנפש, בגוף או ברכוש יכול לתבוע פיצוי מהגורם לנזק. הנתבע יכול להיות אדם אחר, חברה או רשות עירונית וממשלתית. 
  7. תיקים העוסקים בפלילים – אלו תיקים העוסקים באנשים המבקשים הגנה או תביעה של עבירות פליליות הנחלקות לשלוש – חטא, עוון ופשע. העברות מדורגת מן הקלה ביותר (חטא) ועד החמורה ביותר (פשע). לכל עברה יש חומרת ענישה שונה. דוגמא לעבירות פליליות הן רצח, גניבה, שוד ועוד. 
  8. תיקים העוסקים בעבודה – עוסקים בזכויותיהם של העובדים אל מול המעסקים במקרים של אפליה, הלנת שכר, הרעת תנאי העסקה, פיטורין ללא שימוע ועוד. 
  9.  תיקים העוסקים בהשבת חובות לנושים – אלה תיקים העוסקים בהוצאה לפועל והחזרת חובות לנושים ולרשויות בתהליך הנקרא חדלת פרעון. מטרת התהליך היא לשקם את ההתנהלות הכלכלית של החייב ולעזור לו לפתוח דף חדש מבחינה כלכלית. 
  10.  תיקים העוסקים בפעילות סייבר ואינטרנט – זהו תחום חדש בעריכת דין והוא מאוד מתעדכן כל הזמן. תיקים אלה עוסקים בייצוג קורבנות סייבר והגנה על חשודים בעברות סייבר.  
עורכי דין
עורכי דין

טיפים לבחירת עורך דין

לאחר שהבנתם איזה עורך דין אתם צריכים, חשוב לבחור בעורך דין בעל התמחות בתחום. עורך דין בעל התמחויות ידע לטפל בתיק שלכם בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר.

חשוב לבקש באותו עורך הדין המלצות מלקוחות קודמים שיעידו על ההתנהלות שלו לאורך הייצוג ועל הפער בין מה שהבטיח בפגישת ההיכרות ובין מה שקיים כשהתיק הגיע לסיומו. 

מלבד המלצות מלקוחות קודמים, חשוב גם שתדעו מראש מהו שכר הטרחה שלו ומהם הסדרי התשלום שלו. אתם לא תרצו לשכור את שירותיו של עורך דין יקר שלא תוכלו לממן. 

בנוסף, חשוב להגיע אליו לפגישת היכרות ולהתרשם מאופן ההתנהלות מולכם: האם הוא אדיב או חסר סבלנות? האם הוא מדבר בשפה גבוהה הנשמעת לכם כמו סינית, או שהוא מדבר בשפה ברורה ובגובה העיניים?

ככל שיהיו בידיכם יותר תשובות ליותר שאלות, כך יהיה לכם יותר ברור כיצד התנהל התיק שלכם. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue