חיפוש

האם צריך עורך דין להוצאה לפועל

האם צריך עורך דין להוצאה לפועל

האם צריך עורך דין להוצאה לפועל

אם אתם מחפשים עורך דין להוצאה לפועל ככל הנראה יש מישהו שחייב לכם כסף או שאתם חייבים לו ואתם מחפשים עורך דין שיוכל לייצג אתכם ויעזור לכם בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר לסגור את החוב כמה שיותר מהר. 

פנייה אל ההוצאה לפועל 

במידה ומישהו חייב לכם כסף או בית המשפט פסק לטובתכם אך הצד השני אינו מבצע אותו, תוכלו לפנות אל הלשכה להוצאה לפועל ולקבל שיפוי. 

אל השלכה להוצאה לפועל ניתן לפנות בצורה עצמאית על ידי מילוי טפסים באתר הלשכה, או ביקור באחד מתוך 25 הסניפים של הלשכה הפזורים ברחבי הארץ. 

אך היות ומדובר בהליך ארוך ומסובך הדורש מילוי טפסים ובירוקרטיה, התנהלות מול גורמי החוק, מול הבנקים ומול הרשויות מומלץ לפנות אל עורך דין להוצאה לפועל שיגיש עבורכם את כל המסמכים, יגיע לכל הדיונים וכמובן ייצג אתכם בצורה מקצועית, יעילה ובעיקר ללא טעויות. 

עורך דין להוצאה לפועל
עורך דין להוצאה לפועל

הוצאה לפועל – מושגים חשובים

בין אם תחליטו לפעול בצורה עצמאית דרך הלשכה להוצאה לפועל ובין אם תחליטו להיעזר בשירותיו של עורך דין להוצאה לפועל חשוב שתכירו מספר מושגי יסוד שיהיו שימושיים בעת ההליך המשפטי:

חייב – זהו אדם אשר חייב כסף לאדם אחר או שלא פעל בהתאם להחלטת בית המשפט. 

זוכה – זהו אדם אשר חייבים לו כסף ובבעלותו מסמך המוכיח את החוב (צ'ק שחזר, חוזה בין אדם לחברו, פסק דין).

רשם – בעל הסמכות להחליט בתהליך ההוצאה לפועל. ניתן להתייחס אליו כאל שופט. הוא קובע במסמך הנקרא "החלטה" מה יש לעשות על מנת לגבות את החוב או לאלץ את הנתבע להוציא לפועל את פסק הדין כפי שנקבע בבית המשפט. 

אזהרה – מסמך הנשלח אל החייב מטעם ההוצאה לפועל אשר מודיע לו כי נפתח נגדו תהליך לגביית חובות. המסמך יסביר לו בצורה מפורטת מה צריך לעשות על מנת לסגור את החוב ומה יקרה אם לא יסגור את החוב, לדוגמא: עיקול בחשבון הבנק, עיקול רכב, עיקול ריהוט בבית, צו איסור יציאה מהארץ ועוד. 

תקופת אזהרה – זהו פרק הזמן הניתן לחייב לסלק את החוב או לבצע את מה שנכתב בפסק הדין של בית המשפט על מנת להימנע מהליכים משפטיים כנגדו. 

זיכרו!

פתיחת תיק וניהולו בלשכה להוצאה לפועל הינה דבר מורכב. התהליך, החל מפתיחת התיק ועד סגירותו יכול להימשך שבועות ארוכים. התהליך כולל מספר שלבים ומספר דיונים בהם אתם צריכים להיות נוכחים. 

ההתנהלות מול הלשכה להוצאה לפועל יכולה להיות ארוכה ומורכבת ועלולה להוביל לאובדן כספים ומפח נפש, לכן מומלץ לקבל ייעוץ משפטי ראשוני מעורך דין המתמחה בטיפול בתיקי הוצאה לפועל שיגיע לכל הדיונים ויגיש את כל הטפסים במקומכם. 

איך לבחור עורך דין הוצאה לפועל?

תוכלו לבקש המלצות משכנים, חברים לעבודה או בני משפחה ואפילו תוכלו לחפש ברשתות החברתיות ובפורומים שונים של ייעוץ משפטי. אין טעם לאסוף רשימה ארוכה של המלצות לרב לאחר שיחה עם ארבעה או חמישה עורכי דין המתמחים בהוצאה לפועל, כבר תעזור לכם לגבש דעה ולמחוק כמה מהם מהרשימה. 

כאשר תהיה בידיכם הרשימה המצומצמת ממנה תצטרכו לבחור מתוכה את עורך הדין להוצאה לפועל שייצג אתכם. חשוב שתבחרו בעורך דין להוצאה לפועל בעל אחוז הצלחה גבוה, כך תבטיחו כי כספיכם יחזור אליכם וניהול התיק בהוצאה לפועל יהיה קצר ויעיל. 

לסיכום, אם יש אדם החייב לכם כספים או אדם שאינו מקיים את פסק הדין שנקבע לטובתכם בבית המשפט, אל תהססו לפנות אל הלשכה להוצאה לפועל באמצעות עורך דין להוצאה לפועל. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue