חיפוש

חייבים לכם כסף? עורך דין הוצאה לפועל

חייבים לכם כסף? עורך דין הוצאה לפועל

חייבים לכם כסף? עורך דין הוצאה לפועל

מדינת ישראל וכל העולם כולו חווה משבר כלכלי מאוד גדול בשנתיים האחרונות, והמשבר הזה עוד רחוק מלהסתיים. אנחנו כמובן מדברים על משבר הקורונה שההשפעות הבריאותיות והפסיכולוגיות שלו היו ברורות מלכתחילה. אך את המשבר הכלכלי אנחנו מתחילים לחוות אותו עכשיו, והוא כאן על מנת להישאר לעוד שנים ארוכות (כך על פי ההערכות). במהלך המשבר, אנשים רבים איבדו את מקום העבודה שלהם ועל מנת להצליח להחזיק את האף מעל המים, הם לוו כספים מהרבה מאוד גורמים שונים שהסכימו להלוות להם את הכספים:

  1. בראש ובראשונה האנשים פנו אל הבנקים על מנת לתת להם הלוואות.
  2. כאשר הבנק סירב למתן הלוואה, אנשים פנו לחברות חוץ בנקאיות כמו חברות אשראי וכולי.
  3. היו גם אנשים שפנו לקרנות מיוחדות שהמדינה הקצתה לטובת אשראי זמין.
  4. וכאשר כל הדברים הללו לא הספיקו, אנשים גם פנו לגורמים יותר מפוקפקים על מנת ללוות כספים.
עורך דין הוצאה לפועל
עורך דין הוצאה לפועל

נתתם כסף? פנו לעורך דין הוצאה לפועל!

יכול להיות שזה אולי לא נעים, ואתם צריכים לערב גורמים טיפה יותר נוקשים על מנת לקבל את הכסף שמגיע לכם. בשנתיים האחרונות ההליך הזה רק הלך וצבר תאוצה. אנשים שהלוו כספים לאנשים אחרים או גופים מסוימים שהלוו כספים, נתקלו הרבה פעמים בסיטואציה שאין לאותם אנשים את הכסף להחזיר להם. הם ניסו לעשות זאת בהרבה דרכים, פנייה ישירה, מתן זמן קצוב להחזר ההלוואה וכולי. אך במקרים בהם אין כל ואין עונה מן הצד השני, זה הזמן המושלם לפנות לעורך דין הוצאה לפועל על מנת שיפנה לנושה בהליך משפטי על מנת לקבל את החוב מן הנושה.

יש חוזה הלוואה? צאו לדרך!

אם יש לכם הוכחה מוצקת לכך שאותו אדם אכן חייב לכם כסף (אנחנו מקווים שעשיתם זאת) אתם יכולים להפעיל על אותו אדם הליך של הוצאה לפועל. הגוף של הוצאה לפועל יכול להיות מאוד נוקשה ודורש הרבה מאוד בירוקרטיה שמרבית האנשים לא יצליחו להתמודד עמה לבד. אותם אנשים פונים אל עורך דין הוצאה לפועל אשר יעשה את העבודה בשבילם. העורך דין פונה לגורם ופותח למעשה תיק הוצאה לפועל על אותו אדם אשר חייב לכם כסף. כאשר יש את ההוכחות המוצקות שאכן הילוותם את הכסף והנושה לא מחזיר לכם אותו מסיבותיו האישיות שלו, נפתח מולו ההליך אשר כולל בתוכו:

  • עיכול של חשבונות אישיים
  • עיכול של חסכונות
  • עיכול של פיקדונות שונים
  • עיכול של משכורות עתידיות
  • ובעיתים קיצוניים יותר אפילו צווי איסור יצאה מהארץ עד  שהחוב מסולק

הליך של הוצאה לפועל אכן יכול להיות לא נעים, אך אם חייבים לכם כסף ללא כיסוי זהו הליך הכרחי על מנת לקבל את הכספים שמגיעים לכם על פי חוק. ההליך הזה יכול להיות מאוד מהיר והוא מאוד תלוי ביכולות הכלכליות של אותו אדם. אם אדם אכן חייב לכם כספים ואתם לא מצליחים לקבל אותו בתאריך הנקוב, אנחנו ממליצים לכם לפנות לעורך דין פשיטת רגל על מנת שישיג עורכם את הכסף במינימום זמן, כסף ומאמץ.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue