חיפוש

חיפוש עורך דין לפי מומחיות

חיפוש עורך דין לפי מומחיות

חיפוש עורך דין לפי מומחיות

אנשים רבים נתקלים בבעיה שעל פניו היא מאוד פשוטה אך הפועל היא מאוד מסובכת ומקשה. כאשר אנשים מחפשים עורך דין הם אינם מודעים לאיזה עורך דין הם צריכים לפנות על מנת שיטפל בבעיה שלהם. בסופו של דבר מה שקורה זה שהעורך דין שמייצג אותם אינו מוסמך כלל וכלל לטפל בהם, וכתוצאה מכך הם מפסידים במשפט.

מזה תחום מומחיות

לימודי עריכת דין הם ארוכים מאוד, מתישים ובעיקר מאוד קשים. הם צריכים ללמוד הרבה מאוד תוכן במשך שנים ולבסוף לעבור מבחנים ארוכים על מנת לקבל את התעודה הנחשקת מכל. סטטיסטית, הרבה מאוד מהתלמידים לא מצליחים לגמור את הלימודים שלהם בגלל הקושי הרב של החומר ומהמבחנים. אך האם חשבתם שברגע שהלימודים נגמרים העורך דין יכול להתחיל לעבוד? 

חיפוש עורך דין
חיפוש עורך דין

תלוי איך מסתכלים על זה

ברמת העיקרון ברגע שעורך דין מסיים את הלימודים שלו הוא כבר יכול להתחיל לעבוד ולקבל תיקים. קוב עורכי הדין הצעירים מנסים להתקבל למשרד גדול ולעבור תקופת סטאז'. רבים מן עורכי הדין מעדיפים קודם כל להתמחות בנישה מסוימת ורק אחר כך  להתקבל למשרד.

מזה תחום מומחיות?

כמו שאמרנו מקודם, כאשר מבצעים תהליך של חיפוש עורך דין, חשוב מאוד להבין מהי הבעיה ורק לאחר מכן לפנות לעורך דין מומחה. עולם עריכת הדין מתחלק בתוכו לעשרות נישות שונות, כל נישה נקראת התמחות. על מנת שעורך דין אכן יהיה מומחה בתחומו, עליו לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים, השתלמויות שונות וכמובן להיות נוכח בהרבה מאוד דיונים בבתי המשפט.

האם זה כזה קריטי?

התשובה היא חד משמעית כן! אנחנו נתקלים בהרבה מאוד מקרים במדינת ישראל בהם אנשים לא באמת מבינים איזה עורך הם צריכים, או שאין להם את הכוח או את הידע לחפש בכל הכוח על מנת למצוא את העורך דין שייצג אותם בבית המשפט. ולבסוף הם מוצאים את עצמם עם עורך דין שתחום המומחיות שלהם שונה לחלוטין ממה שהם צריכים בפועל.

אז מדוע העורך דין מקבל את התיק?

צריך להבין נקודה חשובה מאוד שתעזור לכם להבין את התופעה הזו. במדינת ישראל כיום יש מאות אם לא אלפי עורכי דין שונים ומשרדים קטנים וגדולים. התחרות על הלקוחות היא בלתי יאומנת. בלא מעט מקרים עורך הדין ייקח את התיק למרות שזה לא נמצא בתחום המומחיות שלו מפני שהוא לא רוצה לוותר על הלקוח. הוא יודע שהוא מכיר את החוק ואת הזכויות של הלקוח שלו, אך בפועל אין לא באמת את הכלים לעזור ללקוח שלו כמו שהיה לו אם הוא אכן היה מומחה בתחום.

חיפוש עורך דין
חיפוש עורך דין

האם זה דבר חוקי לעשות?

גם כאן התשובה היא חד משמעית כן. לעורך דין בפועל יש את הרישיון לעסוק בעריכת דין ולייצג את הלקוח. אם לא היה לו רישיון זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. השאלה האמיתית שצריכה להישאל פה זה האם זה הדבר המוסרי ביותר לעשות? האם זה הדבר שנכון ביותר עבור הלקוח שלא באמת מבין את החשיבות של הדבר הזה? והאם היה כדאי לוותר על התיק על מנת שהלקוח באמת יקבל את השירות שמגיע לו על מנת לפתור את כל הבעיות המשפטיות שיש לו? אנחנו מניחים שאתם מבינים את התשובה מבלי שנכתוב אותה.

מסקנה

תבינו טוב את העומק של הבעיה שלכם ותדעו לאיזה עורך דין לפנות. על מנת לוודא זאת, בקשו מעורך הדין שיראה לכם את התעודות שמוכיחות שהוא אכן מומחה בתחומו. סביר להניח שהם תלויות לו על הקיר במשרד במקום נראה לעין. אם אין לו כאלו, תחפשו משרד אחר, יש הרבה מאוד עורכי דין מומחים בתחום שאתם זקוקים לו בשוק.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue