חיפוש

כיצד לבחור את עורך הדין המתאים לבית החדש שלך?

כיצד לבחור את עורך הדין המתאים לבית החדש שלך?

כיצד לבחור את עורך הדין המתאים לבית החדש שלך?

אחרי חיפושים מאומצים וחיטוטי רגליים בין דירות ובתים, בשעה טובה מצאתם את בית החלומות שלכם והגיע הזמן למצוא ערך דין לרכישת דירה בפעם הראשונה. יש הרבה דברים שחשוב לדעת בתהליך קניית דירה או בית והחשוב ביותר הוא איך למצוא עורך דין?

מדוע חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין לרכישת דירה?

כאשר קונים דירה צריך להתנהל מול המוכרים, מול הבנקים, מול העירייה ומול הרשויות ובמהלך תהליך העברת הבעלות ורישום הדירה על השם שלכם יש הרבה בירוקרטיה וכל טעות ואפילו הקונה ביותר יכולה להוביל לטעויות שיעכבו את תהליך מסירת המפתח. 

לכן, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין בייחוד אם אתם עומדים בפני רכישת דירה בפעם הראשונה. עורך דין מקרקעין מנוסה וותיק ידע לנהל את התהליך מול המוכרים ומול הרשויות והוא יהיה אחראי על הגשת כל הטפסים וכל המסמכים, הוא ידאג שתשלמו את כל ההיטלים וכל העמלות בזמן כך שהתהליך יסיים מהר וללא תקלות. 

איך למצוא עורך דין לרכישת דירה בפעם הראשונה?

איך למצוא עורך דין לרכישת דירה בפעם הראשונה
כיצד לבחור את עורך הדין המתאים לבית החדש שלך? 3

בישראל יש מספר גבוה מאוד של עורכי דין, כך שרב האנשים פשוט מבקשים מחברים ומבני משפחה לקבל המלצות על עורך הדין הטוב ביותר לרכישת דירה. מישהו תמיד מכיר מישהו שהוא עורך דין מקרקעין ויכול לוות אתכם בתהליך. 

מלבד המלצות מחברים ובני משפחה, אפשר לחפש גם באתרי אינדקס כמו דפי זהב, ברשתות חברתיות או בפורומים ובלוגים. עורכי דין המתמחים ברכישת דירה בפעם הראשונה יכתבו מאמרים ויגיבו ברשתות החברתיות ובהתאם לתגובות אלה תוכלו להתרשם מהם. 

דרך שלישית למצוא עורך דין היא לחפש במנועי חיפוש עורך דין מקרקעין בעיר מגוריכם או בעיר בה נמצא הבית החדש. החיפוש ברשת יעלה דף תוצאות עמוס לעייפה בשמות של עורכי דין וכל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור אחד מהם. 

בחירת עורך דין לבית החדש שלכם

אחרי שחיפשתם באתרים, ברשתות החברתיות וקיבלתם המלצות חמות תהיה לכם רשימה די ארוכה של עורכי דין שיעזרו לכם ברכישת הדירה הראשונה. את הרשימה הארוכה תצטרכו לצמצם לשנים או שלושה שמות ומהם לבחור את עורך הדין הטוב ביותר. אבל איך עושים את זה? עורכים השוואה בין כל השמות שיש לכם ברשימה בהתאם לקריטריונים הבאים:

ותק וניסיון – חשוב לבחור בעורך דין בעל ניסיון רב (ייצוג בתיקים רבים) ובעל ותק רב (עוסק הרבה זמן בעריכת דין). 

השכלה אקדמאית – למרות שכל עורכי הדין עוברים את מבחני הלשכה ואין לכאורה הבדל בין מי שסיים את לימודיו באוניברסיטה ובין מי שסיים את לימודיו במכללה, עדיין חשוב לוודא כי עורך הדין עבר את המבחנים וסיים את לימודיו בהצלחה. 

שכר טרחה – עובדה ידועה היא שעורכי דין ולא רק עורך דין מקרקעין גובים שכר גבוה עבור עבודתם ולכן חשוב לוודא מראש מה יהיה שכר הטרחה של עורך הדין שלכם. חשוב שתדעו מראש כיצד עורך הדין גובה את התשלום: שכר טרחה שעתי, שכר טרחה גלובלי או אחוז מסוים ממחירה של הדירה אותם אתם עומדים לקנות.

המלצות מלקוחות קודמים – בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים שיספרו לכם באמת איך מנהל עורך הדין במהלך תהליך הקניה: האם הוא סבלני? אדיב? עוזר לצאת מתסבוכות? או שהוא חסר סבלנות? "נעלם" פתאום"?

לאחר שתערכו את ההשוואה, כבר תהיה לכם העדפה לעורך דין מקרקעין כזה או אחר. כעת עליכם לקבוע פגישה אישית ולהתרשם ממנו בפגישה פנים מול פנים. לאחר כמה פגישות כאלה, כבר תדעו איזה עורך דין תירצו שייצג אתכם בתהליך הקניה.   

בחירת עורך דין לקנית בית חדש
כיצד לבחור את עורך הדין המתאים לבית החדש שלך? 4

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue