חיפוש

כיצד מוצאים עורך דין פשיטת רגל אמין?

כיצד מוצאים עורך דין פשיטת רגל אמין?

כיצד מוצאים עורך דין פשיטת רגל אמין?

השנתיים האחרונות בעולם הוכיחו לכולנו שמכות כלכליות רבות יכולות לקרות משום מקום ובעוצמה מאוד גדולה. אנשים רבים מצאו את עצמם בעקבות מגפת הקורונה במצב כלכלי לא פשוט בכלל. אנשים בלילה אחד מצאו את עצמם מחוסרי עבודה ותלויים אך ורק בעזרה של המדינה. כאשר המדינה כבר לא יכלה לעזור יותר הם פנו לבנקים שיתנו להם הלוואה שתעזור להם. כאשר הבנקים לא הסכימו יותר לעזור הם פנו לחברות האשראי השונות וכמובן לגופים חוץ בנקאיים אחרים. היו גם אנשים שמצאו את עצמם במצבים אף יותר מורכבים ונאלצו לפנות לגופים כמו שוק שחור. כמובן כאשר לוקחים הלוואה בסופו של דבר צריך לפרוע אותו. וכאשר אין דרך להחזיר את הכסף, הולכים להליך של פשיטת רגל. הליך של פשיטת רגל יכול להיות מלא בהרבה מאוד בירוקרטיה לא פשוטה וכמובן זה מאלץ את הנושה להתמודד מול מצבים רגשיים לא פשוטים בכלל. לכן הרבה מאוד אנשים מעדיפים לא לעשות את ההליך הזה לבד, ולפנות לעורך דין פשיטת רגל מומחה שיעזור להם וילווה אותם בדרך.

עורך דין פשיטת רגל
עורך דין פשיטת רגל

האם באמת אפשר לסמוך על עורך דין פשיטת רגל?

אנחנו מאוד היינו רוצים להגיד שהתשובה היא חד משמעית כן. אך המציאות הישראלית מוכיחה לנו פעם אחר פעם שתמיד יהיו אנשים שינצלו מצבים מורכבים של אנשים אחרים על מנת להגדיל את ההון העצמי שלהם ולתת תמורה שלא באמת שווה לצורך של אותו אדם. במילים אחרות אנחנו אומרים שהתחום הזה מאוד פרוץ לעקיצות, ואכן זה מה שקורה בשטח.

איך יודעים שהעורך דין פשיטת רגל הוא אכן מקצועי?

יש כמה דרכים לדעת שהעורך דין שאתם רוצים לשכור הוא עורך דין אמין שאפשר לסמוך עליו ולקחת את השירותים שלו. אנחנו אישית נמלית לכם להשתמש בכל הדרכים הבאות ולא לדלג על שום דבר.

  1. דרך תשלום: הרבה עורכי דין לוקחים את התשלום עבור השירות שלהם בדרכים שונות. כמובן שאדם שעכשיו נמצא בהליך שהוא מאוד מורכב כלכלית, לא יכול לשלם סכומי כסף מאוד גבוהים מבלי שהוא ראה תמורה כלל. תנסו להימנע כמה שיותר מלשלם סכומי כסף גבוהים במיוחד מבלי שהעורך דין פשיטת רגל הזיז אצבע אחת על מנת לעזור לכם ולקדם אותכם לעבר יציאה מן המצב המורכב שבו אתם נמצאים כעת.
  2. לקוחות ממליצים – על מנת להיות בטוחים כמה שיותר שהעורך דין שנמצא לידכם לא הולך לברוח לכם ולהשאיר אותכם במצב הרבה יותר מורכב ממה שהייתם בו לפני כן, אנחנו נמליץ לכם למצוא לפחות חמישה לקוחות שונים שעברו את השירות של העורך דין וכמובן אנשים שהוא הוביל אותם לצאת מן המצב המורכב שלהם.
  3. מקצועיות היא שם המשחק – מחקר קטן באינטרנט יעזור לכם להבין האם העורך דין פשיטת רגל הוא מקצועי או שהוא אדם שלא יודע על מה הוא מדבר כלל וכלל. כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את השם שלו בגוגל ולמצוא כמה שיותר אזכורים מקצועיים עליו. בקלות יתרה אתם הולכים למצוא גם את האזכורים החיוביים עליו וגם האזכורים השליליים.

שיהיה הרבה מאוד בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue