חיפוש

כמה עולה עורך דין מסחרי?

עורך דין למסחרי

כמה עולה עורך דין מסחרי?

כאשר אתם קוראים בעיתון על שתי חברות מסחריות שעומדות בפני תהליך מיזוג או על חברה אחת שביצעה השתלטות עוינת על חברה מתחרה באותו ענף, תדעו שמאחורי המהלך הזה עומד עורך דין למסחרי שהקדיש שעות ארוכות של ניסוח מסמכים, בדיקת תקנות ונהלי עבודה , כאשר אדם פרטי רוצה לקנות זיכיון מרשת חנויות מוכרת – יש צורך בעורך דין למסחרי על מנת להסדיר את הפעילות העיסקית של הצדדים.

כך שאם אתם בעלי עסקים או בעלי חברה גדולה, אתם צריכים עורך דין מסחרי שיבדוק שכל התנהלות של החברה מול העובדים, מול חברות אחרות ומול מוסדות ממשלתיים תתנהל בהתאם לכל החוקים והתקנות הקבועים בחוק. 

מה עושה עורך דין למסחרי?

מה עושה עורך דין למסחרי
עורך דין מסחרי 4

עורך דין מסחרי הוא עורך דין בעל ידע נרחב בדיני חוזים, דיני חברות ודיני תאגידים. עורך דין מסחרי יבדוק את כל ההיבטים המשפטיים הנוגעים לתנאי המסחר ויוודא שהם תואמים את טובת העסק. בין תחומי העיסוק של עורך דין למסחרי תוכלו למצוא: ניסוח חוזים, ייעוץ שוטף, הכנת מכרזים, מתן זיכיונות, עבודה עם עמותות, עריכת ביקורת פנימית ופיקוח על התנהלות בהתאם לחוקים המופיעים בדיני עבודה. 

כמה עולה עורך דין למסחרי?

כמו כל עורך דין אחר, גם עורך דין למסחרי אמור לגבות שכר טרחה בהתאם למחירון שקובעת ועדת שכר הטרחה של לשכת עורכי הדין בישראל. לדוגמה, בגין שינוי במסמכי רישום תאגיד או רישום שותפות בתאגיד בלי הסכם שותפות יגבה שכר טרחה בגובה של 930 ₪. 

כמה עולה עורך דין למסחרי
עורך דין מסחרי 5

יחד עם זאת, רבים מעורכי הדין גובים שכר טרחה גבוה יותר מהמחירון וזאת מכמה סיבות:

  1. שכר הטרחה שלהם משקף את הניסיון והותק שצברו עם השנים
  2. שכר הטרחה שלהם משקף את גודל המשרד בו הם עובדים 
  3. שכר הטרחה שלהם משקף מורכבות התיק בו הם מטפלים 

אם אתם צריכים עורך דין מסחרי לחוזה אחד או להתייעצות, אולי תוכלו להסתפק בעורך דין מתחיל בתחום המסחרי ולשלם לו פחות. אך אם אתם בעלי חברה גדולה הזקוקים לייעוץ משפטי ולייצוג משפטי באופן שוטף לאורך כל ימות השנה, מוטב שתשכרו את שירותיו של עורך דין למסחרי בעל חברה גדולה המטפלת בכל הנושאים המשפטיים של העסק. 

איך מוצאים עורך דין למסחרי?

מכיוון שלא כל אחת הוא בעלת עסק ולא כל אחד הוא מנכ"ל בכיר בחברה גדולה, לא כדאי לבקש מחברים ומבני משפחה המלצות. אז איפה בכל זאת אפשר למצוא עורך דין למסחרי? התשובה נמצאת באינטרנט ובעיתונים. 

תוכלו לחפש במנועי חיפוש, באתרי אינדקס מקצועיים (דפי זהב, למשל) וברשתות החברתיות עורכי דין העוסקים בתחום. כלמה שתצטרכו לעשות הוא להקליד בשורת החיפוש את המשפט "עורך דין למסחרי בעיר" (ולכתוב את שם העיר בה אתם גרים). אז יעלה דף התוצאות, ממנו תצטרכו לבחור שם או שניים. 

אם לא מצאתם שמות של עורכי דין למסחרי באינטרנט תוכלו לפתוח את מדורי הכלכלה והעסקים בעיתונים ולקרוא כתבות ומדורי דעות. עורכי דין רבים מהתחום כותבים ומגיבים במדורים אלה ותוכלו לאתר כמה מהשמות בדרך זו. עכשיו, תוכלו לחזור את החיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות על מנת למצוא המלצות על עורך דין למסחרי. 

איך בוחרים עורך דין למסחרי?

המלצה מחבר קרוב או כתבה בעיתון הם לא גופשנקא לאיכות הייעוץ המקצועי שתקבלו מעורך דין מסחרי או כל עורך דין אחר לצורך העניין. חשוב שתפגשו עם לפחות שניים או שלושה עורכי דין למסחרי ותתרשמו באופן אישי מהיחס שהם מעניקים שלכם. תוכלו כמובן לבקש מהם המלצות על לקוחות שהם מייצגים ולקבל מהם המלצה אמיתית וכנה. 

איך בוחרים עורך דין למסחרי
עורך דין מסחרי 6

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue