חיפוש

כמה עולה עורך דין לפשיטות רגל?

עורך דין לפשיטות רגל

כמה עולה עורך דין לפשיטות רגל?

פשיטת רגל היא מצב בו חברה או אדם פרטי לא מצליחים להחזיר את חובם לנושים. בעבר, מי שהיה מצהיר על עצמו כפושט רגל סבל מסטיגמה שלילית שגררה כלפי אותו אדם יחס שלילי ודעות קדומות. בשנים האחרונות הבין המחוקק כי תהליך פשיטת רגל הוא דווקא תהליך הבראה כלכלי שיכול לעזור להרבה אנשים בעלי חובות. 

מה המטרות של פשיטת רגל?

לתהליך זה יש שתי מטרות עיקריות. המטרה הראשונה, היא כמובן להחזיר לנושים חלק גדול ככל האפשר מהחובות שלהם. המטרה השניה, היא ללמד את החייב איך להתנהל בצורה כלכלית נכונה וחכמה כך שבעתיד ידע איך לנהל את הכספים שלו בצורה טובה יותר ולא יקלע שוב לחובות ולהליכים משפטיים. 

בית המשפט קבע כי גובה החוב המינימלי להגשת תביעה לפשיטת רגל עומד על 17,514 ₪. לתהליך יש ארבעה שלבים:

מה המטרות של פשיטת רגל
עורך דין לפשיטות רגל 4
  1. הגשת בקשה לרשויות על מנת להתחיל בתהליך פשיטת רגל.
  2. קבלת צו כינוס המורה על הקפאת נכסיו של החייב לצורך רישום, תיעוד והערכת שווי לפני החזרת החוב. 
  3. הכרזת על תחילת תהליך של פשיטת רגל וקביעת סדר הפעולות שיש לעשות על מנת להחזיר את החובות לנושים. 
  4. קבלת צו הפטר בסוף התהליך המורה כי החובות הוחזרו בהתאם להחלטת בית המשפט. 

איך מוצאים עורך דין לתהליך פשיטת רגל?

מכיוון שאנשים רבים שומרים על המצב הכלכלי שלהם בחדרי חדרים ולא משתפים מה מצב חשבון הבנק שלהם עם כל אחד, קיים סיכוי גבוה שפנייה אל חברים ובני משפחה בחיפוש אחר עורך דין לתהליך פשיטת רגל תשאיר אתכם ללא תשובות. 

לכן, מוטב שתתחילו את החיפוש דווקא באינטרנט (באתרים המתמחים במשפטים, ברשתות חברתיות, בבלוגים ובמנועי חיפוש). תוכלו כמובן לפנות אל עמותות המסייעות לאנשים שונים להתנהל בצורה כלכלית טובה ונכונה יותר ולבדוק האם הם מכירים עורכי דין בתחום. 

איך בוחרים עורך דין לפשיטות רגל?

איך בוחרים עורך דין לפשיטות רגל
עורך דין לפשיטות רגל 5

תהליך פשיטת רגל הוא תהליך ארוך הדורש התנהלות מול רשויות המיסים, הבנקים, חברות הביטוח ובתי המשפט. כדאי לבחור עורך דין לפשיטות רגל המתמחה בתחום ומכיר את כל נהלי העבודה לפרטי פרטים. 

הכרת נהלי העבודה היא משמעותית על מנת להשיג עבורכם את הסדר החובות הטוב ביותר עבורכם ולנקות את הכתם שדבק בשמכם הטוב. 

לאחר שתהיה בידיכם רשימה של כמה עורכי דין לפשיטות רגל, מומלץ לשוחח איתם שיחת היכרות ראשונית בטלפון ולבדוק מה הם מציעים לכם. מתוך השיחות תגלו מהר מאוד מי מתאים לכם יותר ומי פחות. 

את הרשימה הארוכה תוכלו לצמצם לשניים או שלושה עורכי דין איתם תוכלו להיפגש פנים ממומל פנים ולהבין טוב יותר כיצד הם רואים את הטיפול בתיק שלכם. כמובן שחשוב להתייחס גם לותק ולניסיון שצברו עם השנים, לאחוזי ההצלחה שלהם בתיקים אחרים ובסבלנות ובאדיבות שיש להם עבור השאלות שלכם. לאחר פגישות אלה כבר תדעו בוודאות מי יהיה עורך הדין שיטפל בכם. 

כמה משלמים לעורך דין לפשיטות רגל?

שכר טרחה של עורך דין לפשיטות רגל נקבע בהתאם לשעת ייעוץ הנעה בין 100ש"ח ל- 300 ש"ח, כמובן שהמחיר יכול להשתנות בהתאם לגודל המשרד, הוותק והניסיון ומורכבות התיק. בנוסף, גובה עורך הדין לפשיטות רגל גם עמלה בגובה בין 10%-15% מערך התביעה. 

לסיכום, אם שמתם לב שצברתם חובות ויש לכם קושי להחזיר חובות לאנשים, אל תחכו שהחובות יצטברו ויתפחו. גשו להתייעץ עם עורך דין המתמחה בפשיטות רגל ותוכלו לבדוק כיצד ניתן למנוע עיקולים ותביעות מנושים. 

כמה משלמים לעורך דין לפשיטות רגל
עורך דין לפשיטות רגל 6

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue