חיפוש

מהו עורך דין פשיטת רגל?

עורך דין פשיטת רגל

מהו עורך דין פשיטת רגל?  

תהליך פשיטת רגל מתחיל כאשר אדם מצהיר בפני הרשויות שאין לו יכולת להחזיר כספים שהוא חייב לאחרים. ההצהרה על פשיטת רגל אינה פשוטה הן מבחינת הדימוי השלילי הנדבק באדם החייב והן מבחינת ההתנהלות הארוכה והמתמשכת עד למחיקת החובות ופתיחת דף חדש מבחינה כלכלית. 

אם אתם עומדים בפני פשיטת רגל חשוב שתבחרו בעורך דין להגשת פשיטת רגל בעל התמחות, ידע וניסיון בתחום. 

קיימות ההגבלות רבות על אנשים הנמצאים בתהליך פשיטת רגל ביניהן איסור יציאה מהארץ, עיקול חשבונות, איסור על שימוש בכרטיס אשראי ועוד. עורך דין מקצועי מהתחום ידע לנהל את התהליך כך שיוטלו עליכם מעט הגבלות ככל הניתן. 

עורך דין פשיטת רגל
עורך דין פשיטת רגל

הגדרת תפקיד של עורך דין פשיטת רגל 

נתחיל ונסביר כי בשנת 2019 תהליך פשיטת רגל שינה את שמו לשם חדש "חדלות פרעון". השינוי נבע מתוך רצון של הרשויות למחוק את הדימוי השלילי שדבק בתהליך ובאדם החייב ולהפוך אותו לחיובי יותר שכן החייבים מבקשים לתקן את מצבם הכלכלית ולשפר את התנהלותם הפיננסית. 

את תהליך פשיטת הרגל (חדלות פרעון) ניתן לעשות בבצורה עצמאית וכל מה שצריך הוא לדשת לאחת מ-25 לשכות ההוצאה לפועל הפזושורת ברחבי הארץ ולהגיש את הטפסים הנדרשים. אך מכיון שתהליך פשיטת הרגל הוא תהליך ארוך וסבוך הכולל התנהלות מול רואי חשבון, פקידי בנק ורשויות המס, חשוב שיהיה אדם מקצועי המבין את כל הנהלים וכל התקנות הכרוכים בתהליך שכזה.

כך שאם אתם חייבים כספים מומלץ שתשכרו את שירותיו של עורך דין להגשת פשיטת רגל שייצג אתכם מול הנושים, מול הרשויות ומול הבנקים. עורך דין כזה יגיש עבורכם את המסמכים הנדרשים, יגיע לכל הדיונים וכמובן יעזור לכם להחזיר את החוב בהתאם להכנסות שלכם ולנכסים שיש בידיכם והכל בהתאם לדיני סידור חובות הקבועים בחוק. 

עורך דין להגשת פשיטת רגל ילווה אתכם בכל שלבי התהליך:

  1. בקשת פשיטת רגל  – הגשת הטפסים לרשויות המביעים רצון להתחיל בתהליך
  2. צו כינוס – צו המורה על הקפאת כל הנכסים של החייב לצורך רישום, תיעוד והערכת שווי לפני החזרת החוב לנושים. 
  3. הכרזת פשיטת רגל – פירוט של כל הפעולות אותן החייב צריך לעשות על מנת להחזיר את חובו לנושים.
  4. צו הפטר – צו המאשר כי חובותיו של האדם החייב הוחזרו וכי כל ההגבלות שחלו עליו במסגרת תהליך פשיטת רגל הוסרו. לאחר קבלת צו הפטר האדם החייב מתחיל בדף חדש מבחינה כלכלית. 
עורך דין פשיטת רגל
עורך דין פשיטת רגל

איך תמצאו עורך דין פשיטת רגל?

מכיוון שיימת רגישות רבה סביב נושא פשיטת רגל, אנשים נוטים לא לשתף את הסביבה ואת המשפחה בתהליך, לכן לבקש המלצות מחברים ובני משפחה לעורך דין להגשת פשיטת רגל לא ישיגו המלצות רבות. 

לאור הסודיות והמורכבות הכרוכה בהתנהלות, אנשים מעדיפים לשכור את שירותיו של עורך דין להגשת פשיטת רגל בצורה אנונימית על ידי חיפוש באינטרנט:

  1. חיפוש במנועי חיפוש – בשורת החיפוש מקלידים "עורך דין לפשיטת רגל" ואז מוסיפים את שם העיר בה מתגוררים. מנוע החיפוש יציג בפניכם דף תוצאות רווי בשמות של עורכי דין המתמחים בתהליך. 
  2. חיפוש באתרי אינדקס – קיימים אתרים המדרגים בעלי מקצוע כאלה ואחרים, ביניהם גם עורך דין להגשת פשיטת רגל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לחפש באתר עורך דין קרוב לביתכם ומתוך דף התוצאות לבחור שם או שניים. 

לסיכום, אם נקלעתם לחובות והעתיד לא נראה ורוד, אל תהססו לפנות אל עורך דין להגשת פשיטת רגל. ככל שתקדימו לפנות לייעוץ משפטי, כך תצליחו להתגבר על המצב מהר יותר.

בהצלחה

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue