חיפוש

עורך דין גירושים

עורך דין גירושים

עורך דין גירושים

גירושים או גירושין? איך אומרים ואיך כותבים? האמת היא שזה לא באמת משנה כי אם אתם מתגרשים- אתם צריכים עורך דין גירושים (או עורך דין גירושין לצורך העניין). הסטטיסטיקות מצביעות על כך שאחד מכל שלושה זוגות שמתחתן גם מתגרש כך שאולי אתם חלק מהסטטיסטיקה הזו ואולי זה האח שלכם או החברה הכי טובה, כך או כך בשלב כלשהו תמצאו את עצמכם מחפשים עורך דין גירושים, אז כדאי שתקראו לגבי המקצוע באופן כללי ועל עורך הדין שאתם מתעניינים לגביו באופן ספציפי.

עורך דין גירושים
עורך דין גירושים

הסיבות שבגינן יש צורך בשירותים של עורך דין גירושים:

גירושים הם תהליך , ולא תהליך שאתם מחליטים על כל השלבים שבו. כחלק מהתהליך הזה יש צורך לעבור גישור עם גורם מוסמך. המניע מאחורי ההחלטה הזו היא לנסות לסיים את תהליך הגירושים בצורה המהירה והטובה ביותר עבור שני הצדדים ובעיקר לצמצם פגיעה בילדים המשותפים. במקרה שהגישור לא עובד בין שני בני הזוג ויש צורך להגיע לבית הדין לענייני משפחה, או במקרה בו יש עוד כמה נתונים שיש צורך לסגור בין בני הזוג מחוץ לתהליך הגישור- יש צורך לשכור עורך דין גירושים.

עורך דין גירושים דואג לצד שהוא מייצג ולכן אם אחד מבני הזוג לקח עורך דין גירושים חשוב שגם השני יהיה מיוצג בהתאם. לא בכדי לריב והתווכח אלא בכדי שכל אחד מבני הזוג יקבל את הייצוג ההולם. עורך דין גירושים דואג לזכויות ולדרישות ולחובות של הצד שהוא מייצג ומגן עליו בכל התהליך. הוא דואג שלא יפגעו בזכויות שלו, שיקבל את המקסימום בתהליך מבחינת הדרישות והרצונות שלו וגם דואג להתאים את הרצון למציאות- להסביר לצד שהוא מייצג מה הן החובות שלו ומה הוא צריך לתת ולספק במהלך תהליך הגירושים ולאחריו.

גם אם בני הזוג מסתדרים נהדר ביניהם יש צורך בשירותיו של עורך דין גירושים אפילו אחד שמוסכם על ידי שני הצדדים שכן יש צורך לכתוב ולערוך הסכם גירושים מסודר וחוקי שיבהיר את המצב של שני הצדדים ולא ישאיר דברים פתוחים להמשך. גם אם הזוג נמצא בתהליך גישור וגם אם הפרידה נעשית בצורה הדדית ומוסכמת על שני הצדדים יש צורך בגורם רשמי אשר יוודא שההסכם יהיה הכי בטוח נכון חוקי ומגן שאפשר כך שלא יהיה צורך לפתוח אותו בהמשך על סעיפים לא ברורים או לערער על אחד מהם. 

הנושא הבוער והחם בכל הסכם גירושים אצל זוגות עם ילדים משותפים הוא הילדים. אחת מהמחלוקות העיקריות בין בני זוג שמחליטים לפרק את החבילה המשפחתית או יותר נכון לשנות את המרקם של התא המשפחתי הוא אצל מי יהיו הילדים ומתי הצד השני יראה אותם, בעיקר כאשר מדובר בילדים מאוד קטנים שלא יכולים להביע את דעתם באופן עצמאי. במקרה הזה עורך דין גירושים צריך לראות את טובתם של הילדים לפני הכל גם אם הוא מייצג רק צד אחד ולנסות לבנות תוכנית של תשלומי מזונות והסדרי ראייה וחלוקת משמורת על הילדים בצורה שהם יפגעו כמה שפחות.

המטרה בגירושים היא לא לצאת לקרב ותפקידו של עורך דין גירושים הוא להגן ולמזער נזקים של הצד שהוא מייצג ושל הילדים ולא לפגוע כמה שיותר בצד השני כך שגם אם יש צורך בעורך דין שכזה- בחרו כזה שידע לבצע את תפקידו כראוי.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue