חיפוש

עורך דין דיני עבודה

עורך דין דיני עבודה

עורך דין דיני עבודה

פ' עבר במקום עבודתו במשך שנתיים. הוא היה עובד מסור שלא השתמש לעולם בימי המחלה שלו, תמיד הגיע לעבודה בזמן, תמיד סיים את הפרויקטים שלו, ותמיד נשאר לאחר שעות העבודה על מנת להספיק דברים ולעולם לא לאכזב את הבוס שלו. לאחר שנתיים הגיע משבר הקורונה. בהתחלה כל העולם חשב שזה יהיה משבר שיעבור לאחר מספר חודשים והכול יחזור לקדמותו מהר. אך כמו שההיסטוריה הקצרה לימדה אותנו, הרבה מאוד אנשים נפגעו כלכלית ונכנסו למשבר כלכלי שעד היום הם מנסים להשתקם ממנו. העסק שבו פ' עבד החל לבצע צמצומים. כמו רוב העסקים, העובדים הוצאו לחל"ת (חופשה ללא תשלום). כאשר המשבר הלך והחריף, מקום עבודתו של פ' החל לבצע גל פיטורים מקיף על מנת לנסות להשאיר את העסק בחיים. בסופו של דבר גם העובדים המנוסים והחרוצים ביותר (בהם פ') פוטרו ממקום עבודתם. פ' ידע שעל פי חוק מגיעים לו כספי פיצויים שהוא אגר מימי המחלה שלו שלא השתמש בהם וכמובן מהוותק שהוא צבר במקום עבודתו. אך כספי הפיצויים לא הגיעו.

פ' לקח זאת צעד קדימה

לאחר הבקשות החוזרות של פ' לבוס שלו לגביי הפיצויים שמגיעים לו על פי חוק, הוא החל להתייאש. הוא הבין שהבוס שלו איננו מתייחס אליו ברצינות, מסנן אותו שוב ושוב ולאחר זמן מה, ניתק כל קשר. פ' לא הסכים לוותר על הפיצויים שמגיעים לו, ופנה לעורך דין דיני עבודה שחבר טוב שלו המליץ לו עליו. הוא הגיעה לפגישה שלא ערכה יותר מ-40 דקות. העורך דין הבין את המקרה וידע שזה מקרה פשוט שייפתר מאוד מהר. לאחר מספר ימים בודדים בלבד לאחר הפגישה, המעסיק של פ' קיבל מכתב התראה חתום על ידו. במכתב העורך דין דיני עבודה מבקש מהבוס של פ' שישלם לו את כל הפיצויים שמגיעים לו על פי החוק וכמובן תוספת קטנה שהיא עלות שכר הטרחה של העורך דין.

עורך דין דיני עבודה
עורך דין דיני עבודה

הבעיה נפתרה

לאחר שהבוס של פ' סינן אותו ולא ענה לו תקופה ארוכה, הוא חייג לעורך דין דיני עבודה של פ' כמה שעות בודדות לאחר שקיבל את מכתב ההתראה. הם שוחחו מספר דקות, והבוס של פ' הסכים לשלם לו את כל הפיצויים שמגיעים לו בתוספת שכר הטרחה של העורך דין מבלי לנסות להתווכח ולשאול שאלות מיותרות. לרוב, מקרים כאלו נפתרים לאחר מכתב ההתראה של העורך דין, וזאת מפני שאף אדם באמת לא מעוניין להגיע לבית המשפט ולבלות הרבה זמן בדיונים כאשר התוצאה ידועה מראש. הוא הוא ידע שהוא הולך לבזבז הרבה מאוד זמן יקר, כסף ומשאבים אנרגטיים.

מדוע הבוס ויתר כל כך מהר?

הבוס של פ' היה מודע לחוק מהתחלה. הוא ידע שפ' צודק ועליו לשלם את כל הפיצויים הכספיים שהוא דרש מלכתחילה. הבוס של פ' גם ידע שרוב האנשים פשוט מוותרים ולא מערבים עורכי דין והליכים משפטיים. לכן, אפשר להגיד שהוא ניסה את המזל שלו. אם פ' יוותר, אז הבוס ישאיר יותר כספים בקופה האישית שלו. אם פ' לא יוותר ויערב עורך דין דיני עבודה והליכים משפטיים, הוא ישלם את כספי הפיצויים מבלי לעשות בעיות כלל וכלל.

עורך דין דיני עבודה
עורך דין דיני עבודה

מה המסקנה?

המסקנה היא ברורה, אם יש לכם זכויות בסיסיות שמגיעות לכם על פי חוק אשר נפגעו במקום עבודתכם, אתם יכולים לנסות ולהשיג את הפיצויים לבד ללא כל עזרה משפטית. אך עם אינכם מצליחים לעשות זאת, אל תוותרו ותפנו ישר לעורך דין דיני עבודה. סביר מאוד להניח שהוא יעזור לכם להשיג את הכספים שמגיעים לכם במהירות ובקלות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue