חיפוש

עורך דין הוצאת דיבה – 50,000 ₪ ללא הוכחת נזק

עורך דין הוצאת דיבה

עורך דין הוצאת דיבה – 50,000 ₪ ללא הוכחת נזק

"כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים"  הוא משפט מהתנ"ך שצריך להוביל כל אחד מאיתנו בחיים.

לשון הרע יכול לפגוע בכל אחד ולכן מבחינה מוסרית עלינו להיזהר בלשוננו וגם במהירות האצבעות על המקלדת.

למרות זאת, גם אם בטעות וגם אם מכוון לעיתים קורים מקרים של הוצאת דיבה ולשון הרע ולכן יש צורך בשירותיו של עורך דין הוצאת דיבה.

בשנים האחרונות האינטרנט שנכנס לחיינו הגדיל את כמות התביעות של לשון הרע והוצאת דיבה ולא תמיד ניתן לדעת מתי יש עילה לתביעה ומתי לא, ולכן שוב ההמלצה היא לפנות לשירותיו של עורך דין הוצאת דיבה.

עורך דין הוצאת דיבה

חוק איסור לשון הרע- חוק שנועד עבור הגנה על שמנו הטוב בעזרתו של עורך דין הוצאת דיבה:

חוק איסור לשון הרע בא בכדי להגן על הכבוד שלנו ועל השם הטוב שלנו וזאת על ידי איסור פרסום לשון הרע ומניעה של פרסום הפוגעה בצורה אישית או עסקית באדם אחר.

אותו אדם אשר נגרמה לו עוולה זכאי לפיצויים גם אם לא היתה כוונה להזיק לו, ובמידה והיתה כוונה מראש להזיק לו ולפרסם לשון הרע מדובר גם בעבירה פלילית.

בכדי לקבל ייעוץ מקיף איך לפעול ומה צריך לעשות במשפט של הוצאת דיבה ולשון הרע יש להיוועץ עם עורך דין הוצאת דיבה.

אמנם קיים חוק אישור לשון הרע שאמור להגן עלינו מפני פגיעות אפשריות ונזק שעלול להיגרם לנו עקב אותן אמירות או פרסומים, אבל לא תמיד נדע אילו התבטאויות בדיוק נחשבות ללשון הרע וכאן נכנס הצורך בשירותיו של עורך דין הוצאת דיבה.

בחוק איסור לשון הרע ניתן למצוא הגדרה ברורה למדי של התנאים להיווצרותה של לשון הרע , וגם עקב הקושי להוכיח את הנזק שנגרם בהרבה מאוד מקרים- קיימת גם הגדרה בחוק איסור לשון הרע כיצד להתמודד עם אותם קשיים של הוכחת הנזק.

ומדוע לא ניתן להגדיר כל דבר שנאמר כפגיעה כלשון הרע? הסיבה היא ברורה למדי.

הרבה פעמים אנו מתווכחים ואומרים דברים פוגעים אך הם לא נחשבים ללשון הרע וזאת מכיוון שכל אדם הוא בעל רגישות אחרת הוא יכול להיפגע בקלות מאמירה או אפילו מפוסט שלא יפגע באחר ולכן אי אפשר להגדיר לשון הרע אלא באופן אינדיבידואלי ותלוי סיטואציה.

בכדי לעמוד בתנאי עוולת לשון הרע ולהיות זכאים לפיצוי בהתאם יש לעמוד בשני תנאים שמגדיר חוק איסור לשון הרע ושני התנאים הם- פרסום ברבים ופוטנציאל פגיעה בשמנו הטוב.

עורך דין הוצאת דיבה

חוק איסור לשון הרע תנאי ראשון- פרסום ברבים:

במידה ויש רק שני אנשים שהם הפוגע והנפגע בסיטואציה הרי שמדובר בפגיעה אך לא מדובר בלשון הרע על פי חוק. על פי החוק אותה אמירה פוגענית צריכה לבוא לידי ביטוי בצורה פומבית ולהיות מפורסמת ברבים בין אם מדובר בפוסט ציבורי, כתבה בעיתון או תמונה שהופצה ברשת החברתית.

חוק איסור לשון הרע תנאי שני-

פוטנציאל פגיעה בשמנו הטוב. במידה ואותו פרסום עלול לפגוע בנו באופן אישי או לפגוע בעסקים שלנו וקיימת האפשרות שיגרם לנו נזק בעקבות אותו פרסום הרי שמדובר בעוולת לשון הרע.

עורך דין הוצאת דיבה מטפל במקרים רבים של הוצאות דיבה ולשון הרע:

לא רק העלאה של פרסום שעלול לגרום לנזק נכנס תחת קטגוריה של הוצאת דיבה אלא יש הרבה מאוד מקרים בהם יש צורך בטיפול של עורך דין הוצאת דיבה- מקרים כמו הוצאת דיבה  בתהליך של גירושין, הוצאת דיבה בעבודה, פגיעה בשם הטוב באמצעות האינטרנט וגם בתקשורת.

עורך דין הוצאת דיבה מטפל בהוצאת דיבה בתהליך של גירושין- הוצאת דיבה בתהליך של גירושין קורים במקרים בהם התהליך הוא מכוער ואלים ואותן תביעות מוגשות בבית המשפט לענייני משפחה ומטופלות על ידי עורך דין הוצאת דיבה.

עורך דין הוצאת דיבה מטפל במקרים של הוצאת דיבה במקומות עבודה- הוא מייצג את התובע או את הנתבע במקום עבודה בתביעת דיבה המוגשות לבית הדין לענייני עבודה בתחום של יחסי עובד מעביד.

עורך דין הוצאת דיבה מטפל במקרים של הוצאת דיבה ולשון הרע באינטרנט- מקרים של פגיעה בשם הטוב,  העלאת פוסט שיימינג ברשתות החברתיות השונות, פגיעה ולשון הרע בפורומים ובבלוגים השונים ושליחת דואר אלקטרוני לנמענים רבים.

בחלק מהמקרים נדרשת גם פעולה לאחר הגשת התביעה והיא מחיקת מידע שלילי במנועי החיפוש שגם במקרים כאלה מטפל עורך דין הוצאת דיבה.

עורך דין הוצאת דיבה מטפל במקרים של הוצאת דיבה בכלי התקשורת- בתוכניות טלוויזיה, בתוכניות הרדיו באתרי החדשות און ליין ובפרסום בעיתונים, מקומונים ומגזינים.

עורך דין הוצאת דיבה

תביעה של הוצאת דיבה- תחום מתפתח הדורש את המיומנות של עורך דין הוצאת דיבה:

תחום הוצאת דיבה הוא תחום מפתחת ומשתנה שדורש עורך דין הוצאת דיבה עם מיומנות רבה, מקצועיות והבנה משפטית.

עליו להבין את החוק של איסור לשון הרע במדויק, וכן לעיין וללמוד את פסיקות בית המשפט השונים במקרים דומים של הוצאת דיבה על מנת ללמוד מהם.

אחד הדגשים החשובים והסיבות המרכזיות לשכירת שירותיו של עורך דין הוצאת דיבה הוא היכולת לקבל פיצוי ללא הוכחת נזק.

על מנת שתקבלו את הפיצוי במקסימלי שמגיע לכם על פי חוק לא כדאי לנסות ולהגיש את התביעה לבד אלא להעזר בשירותיו של עורך דין הוצאת דיבה.

מכיוון שקשה מאוד להוכיח נזק במקרה של הוצאת לשון הרע מאפשר בית המשפט בתביעות של הוצאת דיבה ולשון הרע להורות על תשלום פיצויים לניזוק מבלי שיהיה עליו להוכיח שנגרם לו נזק.

הדבר הראשון שיבצע עורך דין הוצאת דיבה כאשר יפנו אליו במקרה אפשרי של לשון הרע הוא לבדוק את האפשרות של הוכחת נזק אם היא קיימת.

במידה וניתן להוכיח את הנזק שנגרם קל יותר להגיש את התביעה של הוצאת דיבה ולדרוש סכום מסוים בהתאם.

במידה ולא ניתן להוכיח את הנזק שנגרם או שהמאמץ להמציא הוכחה על הנזק שנגרם אינו סביר עורך דין הוצאת דיבה יוכל להגיש את התביעה של הוצאת דיבה ולדרוש קבלת פיצוי ללא הוכחת הנזק.

מסיבה זו חשוב מאוד להעזר בשירותיו של עורך דין הוצאת דיבה שידע בדיוק איזה סכום פיצויים לדרוש וכיצד להגיש את התביעה גם במקרה שלא ניתן להוכיח שאכן נגרם נזק.

עורך דין הוצאת דיבה

עורך דין הוצאת דיבה- אל תוותרו על שירותיו!

כמו בכל תחום משפטי גם בתביעה של לשון הרע והוצאת דיבה אתם יכולים להגיש את התביעה באופן עצמאי ולייצג את עצמכם בבית המשפט.

עם זאת חשוב שתדעו שבתי המשפט דוחים בהרבה מאוד מקרים את התביעות בתחום הוצאת דיבה ולשון הרע שמוגשות מסיבות רבות ומגוונות.

על מנת להגיש את התביעה של הוצאת דיבה ולשון הרע בצורה הטובה והנכונה ביותר ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם ההמלצה היא להיוועץ עם עורך דין הוצאת דיבה לפני הגשת התיק ובמידת הצורך לשכור את שירותיו לייצג אתכם בבית הדין בהתאם.

תביעות  של הוצאת דיבה ולשון הרע הן לא תביעות קלות למרות שאין חובה להוכיח את הנזק אבל הגשה לא נכונה של התביעה או חוסר הבנה בהליך של תביעה משפטית באופן כללי ושל תביעה משפטית בתחום הוצאת דיבה ולשון הרע יכולות לגרום לביטול התביעה על ידי בית המשפט או הפסד בתביעה וחבל.

עורך דין הוצאת דיבה מכיר את התחום של לשון הרע, מכיר את החוק ואת הסעיפים בו ויודע להוכיח את שני התנאים העיקריים המוגדרים בחוק על מנת להגיש את התביעה.

כמו כן הוא עוקב אחר מקרים דומים ואחר ההתפתחויות השונות בתחום ויודע כיצד להשתמש באותם מקרים ונתונים ובאותן פסיקות לטובת הלקוח שלו על מנת להגדיל את הסיכויים לזכות במשפט ולהשיג עבור הלקוח שלו את הפיצוי המקסימלי שמגיע לו על פי חוק אפילו במקרה שבו לא ניתן להוכיח את הנזק שנגרם.

עורך דין הוצאת דיבה

עורך דין הוצאת דיבה סיכום: דיברו אלייך לשון הרע תיעזר בעורך דין 

בכל מקרה שאתם חשים שנגרם לכם נזק או שעלול להיגרם לכם נזק פוטנציאלי עקב פרסום מוטעה או פרסום כוזב או טענה שנאמרה ברבים בצורה פומבית או נכתבה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים ופורסמה בפרהסיה- אל תמתינו ופנו לייעוץ אצל עורך דין הוצאת דיבה.

עורך דין הוצאת דיבה יוכל לעבור אתכם על פרטי המקרה לבדוק אם ניתן להוכיח נזק ולהדריך אתכם כיצד להוכיח את הנזק שנגרם או במקרים בהם לא ניתן להוכיח נזק עורך דין הוצאת דיבה ידע כיצד להגיש את התביעה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue