חיפוש

עורך דין ירושות – המלאך השומר

עורך דין ירושות – המלאך השומר

עורך דין ירושות – המלאך השומר

ככל שהזמן חולף והמידע נהיה הרבה יותר נגיש לכלל האוכלוסייה בעולם וכמובן במדינת ישראל, אנחנו נחשפים ליותר ויותר מקרים של משפחות אשר חוות סכסוכים מאסיביים וארוכי טווח על רכוש וממון לאחר פטירה של אדם קרוב מהמשפחה שלהם. יכול להיות שזה נשמע הזוי לחלק מן האנשים אשר קוראים את המשפטים הללו בזה הרגע, אבל המציאות מראה לנו את זה פעם לאחר פעם. משפחות חוות סכסוכים אדירים בינן לבין עצמן בגלל רכוש. אחים רבים עם ההורים, בני דודים, אחיינים, כולם מול כולם, בגלל דבר אחר, וזה רכוש וכסף. אתם בטח שואלים את עצמכם "איך הם הגיעו למצב הזה?", הרי צוואה וירושה היא הליך משפטי לכל דבר שאין דרך לערער עליה. אבל מה שאתם לא יודעים זה שאם מנהלים הליך של ירושה ללא עורך דין ירושות מומחה שכותב את הצוואה ומנהל כמובן את הליך המימוש שלה בצורה משפטית ומקצועית, המריבות מתחילות, ולצערנו הן לא פשוטות והאורך שלהן הוא ארוך ולרוב אין מנצחים, יש אך ואר מפסידים.

בואו נבין למה צריך עורך דין ירושות מומחה?

עורך דין ירושות
עורך דין ירושות

לפני שנסביר למה צריך עורך דין ירושות מומחה, נסין שניה מהי בכלל צוואה ומה נחשב לצוואה. למעשה צוואה היא מסמך משפטי לכל הדבר המגדיר את הרכוש המדויק שיש לאותו אדם אשר כותב אותה. זה יכול להיות כסף נזיל, פיצויים, נכסי נדל"ן, ביטוחי חיים, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה ועוד ועוד. המסמך גם מגדיר מה מהרכוש עובר לאיזה אדם לאחר הפטירה של האדם הרושם את הצוואה. למעשה צוואה לווא דווקא חייבת להיות מסמך פורמלי שנשמר על ידי עורך דין ירושות מומחה. היא יכולה להיות כתובה על מפית ונעולה בכספת. היא יכולה להיות מוקלטת על דיסק, תקליט או אפילו הטלפון. אך למעשה כאן הבעיה מתחילה. כאשר רושמים או מקליטים צווה ללא עורך דין ירושות מומחה, המריבות מתחילות. אפשר למעשה לערער על האופן שבו הצוואה נרשמה. האם האדם אשר רשם אותה היה בצלילות, האם היו עליו לחצים, האם הצוואה היא אותנטית. כאשר הצוואה לא נרשמת על ידי עורך דין ירושות מומחה ומתנהלת על ידי אותו עורך דין או המשרד שלו, הבעיות מתחילות.

על מה אחראי עורך דין ירושות?

בראש ובראשונה, העורך דין ירושות אחראי על למפות את כל הנכסים שיש ברשות אותו אדם (כמו שהסברנו בפסקה הקודמת) לאחר מכן הוא צריך לוודא איתו עוד מספר פרטים כגון הצלילות של אותו אדם, שהוא לא תחת לחץ וכולי. רק לאחר שעשה את כל הדברים הללו הוא מתחיל לרשום את הצוואה בנוסח המשפטי הרצוי על מנת שלא יהיה עליה כל עוררין. כמובן שלאחר הפטירה של אותו אדם, העורך דין ירושות או אדם מטעמו במשרד הוא זה שמנהל את כל ההליך של חלוקת הרכוש למשפחה, לחברים ולקרובים של הנפטר.

מציאת עורך דין ירושות

כאשר אתם גולשים וקוראים את הכתבות שאנחנו כותבים באתר המלאך השומר, תוכלו למצוא עוד מגוון של חומרים הקשורים לירושות ולצוואות. ואם אתם רוצים למצוא עורך דין ירושות מומחה, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תתנו למלאך השומר לעשות זאת בשבילכם, אתם תגיעו אל העורך דין ירושות המושלם עבורכם. קיבצנו מסביב לאתר הרבה מאוד עורכי דין מקצועיים שהוכיחו את עצמם הרבה מאוד פעמים בשטח לאחר שניהלו וביצעו עשרות עד מאות הליכי כתיבת צוואות וניהול ירושות בתוך המשפחה. השאירו את הפרטים שלכם כאן למטה, והמלאך השומר ידאג לכל השאר.

מציאת עורך דין ירושות
עורך דין ירושות 3

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue