חיפוש

עורך דין מומלץ לדיני משפחה

עורך דין מומלץ לדיני משפחה

עורך דין מומלץ לדיני משפחה

דיני משפחה (הדין האזרחי) הם שם כולל לכל הדינים העוסקים במעמד האישי של אדם כחלק ממשפחה כשהוא רווק, הורה, נשוי או גרוש. הייחודיות של דינים אלה נעוץ בעובדה שהם נשענים בחלקם על החוק הדתי. 

בין הנושאים העיקריים המתדיינים בבית הדין לענייני משפחה תוכלו למצוא דיונים העוסקים ב:

  • טרום נישואין – ניסוח הסכמי ממון, הפרת הבטחת נישואין
  • סוגי נישואין – נישואין דתיים (ברבנות), נישואין אזרחיים (בחו"ל), רישום כידועים בציבור
  • פירוק נישואין – חלוקת רכוש והון, קביעת מזונות, הסדרי שהייה
  • הורות – אפוטרופוס, אימוץ, פונדקאות, הוכחת אבהות
  • לאחר המוות – ירושות 
עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין

איך תבחרו עורך דין מומלץ לדיני משפחה?

מכיוון שהמשפחה היא הדבר היקר לנו ביותר בעולם, אנחנו רוצים תמיד להעניק לה בטחון כלכלי ושקט נפשי. לכן, חשוב לבחור עורך דין המתמחה בדיני משפחה וזהו עיסוקו היחידי והעיקרי. 

על מנת שתוכלו לבחור בקלות הכנו עבורכם חמישה טיפים לבחירת עורך דין מומלץ:

  1. מקצועיות – אל תוותרו על עורך דין בעל מומחיות בתחום. כל טעות עלולה להשפיע על ההתנהלות שלכם בעתיד הקרוב או הרחוק ואתם לא רוצים לגלות שנעשתה טעות הרת גורל שתגרום לכם לנזק כלכלי או גרוע מזה, נזק נפשי. אם אתם רוצים לנסח צוואה, בחרו בעורך דין המתמחה בניסוח צוואות. אם אתם רוצים לחתום על הסכם ממון, לכו לייעוץ את עו"ד בעל ניסיון וותק בניסוח הסכמים כאלה. 
  2. המלצות, המלצות, המלצות – שאלו בין חברים, שכנים, קרובי משפחה מי מכיר מניסיון אישי עורך דין מומלץ לדיני משפחה. המלצות משמועות או מהיכרות שיטחית לא יהיו מספיק טובות בכדי להבטיח שעורך הדין יתן לכם ייצוג או שירות כמו שאתם צריכים. מלבד המלצות ממכרים, תוכלו לבקש גם המלצות מלקוחות קודמים שיספרו לכם על תהליך העבודה מול העורך דין שבחרתם. לפעמים שיחה עם לקוח לשעבר מגלה הרבה דברים מעניינים על עורך הדין כאיש מקצוע. 
  3. תכונות טובות – כאנשים מן השורה, יש לנו מעט ידע בתחום המשפט. הוא כולל כל מיני ביטויים ומושגים שאנחנו לא מכירים ולא יודעים בדיוק למה הכוונה, לכן חשוב לבחור בעורך דין לדיני משפחה שיהיה סבלני, קשוב, אמפטי ובעל חשיבה יצירתית. 
  4. אל תבחרו בעורך דין אחד – העדיפו חברה קטנה או משרד. כמו כל בני האדם, גם עורכי דין נאלצים לפעמים להפסי את הייצוג או הטיפול בתיק שלכם ולהעביר את העבודה אל מישהו אחר. על מנת לחסוך לעצמכם זמן וכסף, מומלץ שמראש תשאלו את עורך הדין מה יקרה אם לא יוכל להשלים את הטיפול בתיק שלכם? מי מחליף אותו? מי יהיה איש הקשר שלכם? 
  5. תשלום – עורך דין מומלץ לעדיני משפחה יגבה תשלום. יכול להיות שהתשלום יהיה בהישג ידכם ויכול להיות שהוא יהיה גבוה יותר, מה שחשוב הוא שתוודאו כי אתם יכולים לשלם לו ולא תמצאו את עצמכם בחובות וחבל. לפני שאתם חותמים איתו על חוזה לתחילת עבודה חשוב שתוודאו מהם נהלי התשלום (מקדמה, תשלומים או אחוזים).

לסיכום, חשוב לבחור בעורך דין מומלץ דיני משפחה בעל התמחות בתחום בו אתם זקוקים לייעוץ או לייצוג. כדי להקל על הבחירה מומלץ להרכיב רשימה של כחמישה שמות של עורכי דין מומלצים, לשוחח איתם בטלפון, לשאול שאלות לגבי תהליך העבודה ולהבין מי מתאים לכם יותר ומי פחות. לאחר כמה שיחות כאלה, הרשימה כבר תצטמצם מעצמה ואתם תישארו עם שם אחד או שניים ומכאן הבחירה היא כבר קלה יותר.

בהצלחה!           

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue