חיפוש

עורך דין מטבעות דיגיטליים

עורך דין מטבעות דיגיטליים

עורך דין מטבעות דיגיטליים

בתחילת הדרך של עולם הקריפטו הלא הוא עולם המטבעות הווירטואליים דיגיטליים כל הנושא של המיסוי, הרגולציה, הסדרת הפעולות הכלכלית והמשפטית היתה לא ברורה ולא מוגדרת. ממשלות רבות כלל לא ראו צורך להתעסק עם עולם המטבעות הדיגיטליים אך כאשר הביטקוין טיפס למעלה ולא היה ניתן עוד להתעלם מההיקף שלו, ועוד מטבעות דיגיטליים הושקו- הוכר הצורך להסדיר בצורה חוקית וברורה את נושא המסחר. בישראל ובמדינות אחרות בעולם החלו רואי חשבון להתמחות בתחום הקריפטו והמסחר בביטקוין וכן גדל הצורך בצורה מובהקת לשירותיו של עורך דין מטבעות דיגיטליים.

הכלכלה החדשה והטכנולוגית של היום- מסחר במטבעות דיגיטליים:

במקום הכלכלה המסורתית המוכרת והרגילה שנהוגה עוד בכל מדינות העולם, החלו להיכנס מטבעות דיגיטליים וירטואליים לשימוש ועלתה השאלה החשובה- איך גובים עליהם מס? איך מודדים רווחים ואיך מגדירים את הפעולות ואת המכשירים הפיננסיים בצורה כזו שיהיה ניתן לקחת עליהם מס בחוק, ואם כבר הזכרנו חוק- איך מגדירים בצורה חוקית את המסחר?

מטבע הביטקוין, המטבע הדיגיטלי הווירטואלי המוביל בעולם כבר קיים יותר מעשור ובמדינת ישראל מכירים בו כנכס פיננסי שאינו מוחשי ולא כמטבע לכל דבר. מדובר בנקודה מהותית למדי שכן ההגדרה שלו כנס לא מוחשי ולא כמטבע משנה את כל הליל המיסוי. היה צורך לשנות את החוק בישראל ולהתאימו לשוק המסחר במטבעות דיגיטליים שרק הולך וגדל וגם לבנות מחדש הליך חוקי למסחר שאותו מטבע- הליך שאינו מונפק נשלט וגם מנוהל על ידי בנק ישראל שהוא הבנק המרכזי של המדינה. מכיוון שלא ניתן להתייחס לביטקוין או לאף מטבע ווירטואלי דיגיטלי אחר כמטבע זר של מדינה אחרת- התעורר הצורך להגדיר את החוקיות ואת הפעולות החשבונאיות הרלוונטיות לסוג מסחר זה ולהגדיר את המיסוי עליהן בהתאם. יותר ויותר אנשי עסקים ואנשים פרטיים שהחלו להתעניין ואף לסחור במטבעות דיגיטליים ווירטואליים הבינו את הצורך לשכור לשירותיהם מהרגע הראשון רואה חשבון מטבעות דיגיטליים ווירטואליים וגם עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים על מנת להגן על עצמם, על העסק, על הפעולות שהם מבצעים וכמובן לשמור על הרווחים שלהם ולשלם מיסים במינימום הנדרש- באופן חוקי כמובן.

השקת המטבעות הווירטואליים והגדלת המסחר בהם הביאו לתשובות רבות וגבוהות לסוחרים ומשקיעים- הרבה יותר גבוהות ומשתלמות מאשר מסחר בניירות ערך לדוגמא שנחשבים גם הם לנכס לא מוחשי. הצמיחה הגדולה והמהירה של שוק המטבעות הווירטואליים דיגיטליים ביחד עם התפתחויות טכנולוגיות נוספות בתחום הביאו את רשויות המס בארץ ובכלל במדינות העולם להבין שיש צורך ברגולציה ומיסוי על הרווחים ועל הפעולות כתוצאה ממסחר במטבעות אלה. בכדי לעשות סדר בהתנהלות של כל הסוחרים כדי שיוכלו להמשיך לבצע את המסחר בשוק הדיגיטלי בצורה נכונה חכמה וכדאית ולהתנהל בצורה חוקית אל מול כל הרשויות הרלוונטיות.

עורך דין מטבעות דיגיטליים

עולם המטבעות הווירטואליים דיגיטליים- עולם צעיר שמתפתח במהירות:

עולם המטבעות הווירטואליים דיגיטליים אמנם חדש ביחס לשאר המטבעות הנסחרים בבורסות העולם כיום אבל הוא מהיר יותר, חדיש יותר ומתפתח בצורה דינאמית. במקביל הוא גם מאוד מורכב טכנולוגית וכלכלית שכן עוד לא הובהר כיצד בדיוק להתייחס אל אותם מטבעות ווירטואליים דיגיטאליים ובעוד בחלק מהמדינות בעולם כמו בישראל היחס של הרשויות אליהם הוא כנכס בלתי מוחשי, במדינות אחרות כגון יפן היחס אליהם הוא כמטבעות מסחר לכל דבר- מה שמקשה על הרגולציה העולמית בנושא.

ובכל זאת- כאשר אדם, כל אדם, מעוניין להקים מיסם או עסק או לפתח רעיון שכולל בתוכו מסחר במטבעות ווירטואליים דיגיטליים עליו להתייחס אליו כעסק מוחשי לכל דבר ולכן עליו לשכור את שירותיו של עורך דין מטבעות דיגיטליים שילווה אותו בתהליכי הקמת המיזם וכל עוד המיזם פועל וייצג אותו אל מול הרשויות השונות בצורה חוקית מדויקת אפקטיבית ומקצועית בארץ ובעולם. עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים ידע כיצד להתאים את העסק לצרכי השוק הישראלי והשוק העולמי והבקיאות שלו בחוקים המשתנים תאפשר לעסק להמשיך לפעול בצורה חוקית ויעילה.

התנהלות נכונה וחכמה אל מול רשויות המיסים היא הכרח- שכרו עורך דין מטבעות דיגיטליים:

על מנת להתנהל נכון בצורה עסקית מכל היבטיו השונים של העסק ובעיקר בכדי לפעול בצורה חוקית אל מול רשויות המס, חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מטבעות דיגיטליים. כיום מדובר בתחום שבו הדרישה הולכת וגוברת וישנם עורכי דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים אשר החלו להתמחות בתחום הקריפטו כבר בתחילת דרכו מה שהופך אותם למובילים ולמומחים בתחום.

עורך דין מטבעות דיגיטליים קודם כל מכיר את מערכת המשפט הארצית ואת מערכות המס הפנימיות בתוך רשות המיסים ויודע כיצד להתנהל מולם בצורה מהירה יעילה ונוחה. במקביל, הוא בעל ידע וניסיון בתחום דיני מיסוי בישראל ובמדינות מחוץ לישראל וביחד עם ההתמחות שלו בתחום הקריפטו הוא הדמות הרלוונטית לייצוג של כל עסק שסוחר במטבעות דיגיטליים ווירטואליים.

עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים מכיר את עולם הקריפטו לעומקו- את המסחר בביטקוין ואת טכנולוגיית הבלוקצ'יין הלא היא טכנולוגיית המסחר במטבעות ווירטואליים בעוד הרבה מאוד עורכי גין כלל לא מכירים את המושגים הללו. רואי חשבון ועורכי דין שהבינו שמסחר במטבעות ווירטואליים דיגיטליים הוא התחום החם הבא ושבעתיד יסחרו רק במטבעות אלו כבר החלו להתעמק, להתמקד ולהתמחות בתחום המסחר הדיגיטלי בכדי להציע את שירותיהם ללקוחות רלוונטיים. החשיבות של התמודדות עם כל נושא המיסוי, הלבנת הון, פיקוח וביצוע עסקאות הינו חשוב במיוחד ומהותי בעולם המסחר באופן כללי ולכן אין להתעלם ממנו בעולם המסחר הווירטואלי- רק להתאים את אנשי המקצוע ואת ההתנהלות בהתאם.

אם בעבר משקיעים וסוחרים במטבעות של ביטקוין או כל מטבע דיגיטלי ווירטואלי אחר עשו זאת מתחת לרדאר של רשות המיסים והרוויחו תשואות גבוהות ונהנו מהרווחים, היום כבר יש תקנות ברורות והגדרות מדויקות של רשות המיסים בנוגע לתשלומי מס רווח בגון רווחים אלו. תקדימים משפטיים שונים שינו את דרך המסחר ואת תשלום מס רווח בגין רווחים על מסחר במטבעות ווירטואליים דיגיטליים, ועוד יקומו תקדימים משפטיים רבים ככל שעולם המסחר הווירטואלי ימשיך להתפתח ולהתקדם. בנקודה זו שוב עולה ההכרח לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע רלוונטיים בתחום הפיננסי כגון רואה חשבון מטבעות דיגיטליים וגם עורך דין מטבעות דיגיטליים.

שאלות רבות עולות בקרב הסוחרים בשוק המטבעות הווירטואליים הדיגיטליים שאלות שעד כה לא עלו על הפרק או עלו ונותרו ללא מענה- האם יש צורך לשלם מס רווח בגין הרווחים של מסחר במטבעות דיגיטליים ווירטואליים? האם ישנם מקרים בהם יהיה צורך לשלם גם מע"מ? ומה לגבי תשלומים של מס הכנסה וביטוח לאומי? ברגע ששוק המסחר בתחום המטבעות הדיגיטליים ווירטואליים הוכר באופן חוקי במדינה לא ניתן יותר להתעלם משאלות אלה ויש למצוא להם מענה מתאים שיוכל לשמש גם האלה וכמובן להיות עם אצבע על הדופק ככל שהשוק מתפתח ומתקדם.

אמנם נושא המיסוי וההגדרה החוקית של המסחר במטבעות דיגיטליים ווירטואליים במדינת ישראל נמצא עוד בשלבים הראשונים וחלק מהסוגיות עוד נותרו ללא מענה או ללא מענה ברור וסופי- אין לחכות לרגע האחרון בכדי לשכור את שירותיו של עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים. עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים הוא איש המקצוע היחיד שיידע ללוות את העסק ולייעץ לבעל העסק בכל שלבי התהליך, לדאוג שיפעל בצורה חוקית ולוודא שהעסק פועל בצורה יעילה וחכמה במסגרת החוק. כמו כן תפקידו על עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים הוא לוודא שהעסק משלם את המס המינימלי האפשרי בהתאם לסוג העסק ולסוג המסחר שהוא מבצע.

 

עורך דין מטבעות דיגיטליים

עורך דין מטבעות דיגיטליים- מסחר ומיסוי

כל תחום המסחר במטבעות דיגיטליים ווירטואליים עם דגש על תחום המיסוי בעולם הדיגיטלי ווירטואלי הוא תחום מורכב ומסובך. מדובר בתחום טכנולוגי חדש ומפתחת המייצר עולם כלכלי חדש ומורכב לא פחות. ישנה חשיבות גדולה במיוחד של עבודה עם אנשי מקצוע מנוסים, אמינים ובעלי ידע בתחום שאינו נשאר כמו שהוא לאורך זמן אלא מתפתח במהירות ובאופן דינאמי- ויש להתפתח ביחד איתו. ישנן לא מעט סוגיות שנמצאות בתהליכים של בירור, למידה ואפילו בתהליכים של חקירה ושל תביעה מול רשות המיסים ולכן אל תאפשרו לעצמכן בתור בעלי עסק או בתור סוחרים במטבעות דיגיטליים ווירטואליים להיכנס לתחום ללא ליווי של עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים.

כמו שבכל עסק שמקימים אחד מאנשי המקצוע הראשונים שלוקחים בחשבון הוא עורך דין, כך בתחום המסחר במטבעות דיגיטליים ווירטואליים אין לוותר על שירותיו של עורך דין מטבעות דיגיטליים ווירטואליים- איש המפתח בתחום שאינו בגדר המלצה לעסק אלא בגדר חובה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue