חיפוש
עורך דין רגולציה

עורך דין רגולציה

על מנת להבין את החשיבות של עורך דין רגולציה, דבר ראשון חשוב להבין מזה המשמעות של המונח רגולציה.

רגולציה

רגולציה היא בעברית "אסדרה". היא בעצם שם כולל להסדרה של פעילויות שונות במדינה באמצעות הכלים שניתנו לה כמו חוקים, תקנות, כללים, צווים שונים והוראות אשר ניתנות. המטרה העיקרית של רגולציה  היא להסדיר את מערך החיים הכולל במדינה. להסדיר את ההתנהגות של תאגידים, התנהגות של ארגונים אשר מספקים שירותים ומוצרים לאזרחי המדינה. רגולציה גם קובעת את מידת המעורבות של רשויות המדינה במטרה להגן על האינטרסים הכלכליים והחברתיים של המשק.

עורך דין רגולציה
עורך דין רגולציה

מה קורה כיום במשק

במהלך השנים האחרונות אנחנו צופים שבישראל גובר העומס הרגולטורי ובעיקר בתחומים עסקיים שונים. אפשר להגיד חד משמעית שרמת הרגולציה בישראל היא גבוהה פי כמה וכמה משאר המדינות המפותחות.

מדוע צריך עורך דין רגולציה?

הרגולציה נוגעת כמעט בכל תחום עסקי מדינת ישראל, לכן עסקים רבים נאצלים להתמודד עם בירוקרטיה גבוהה שנוצרת עקב זאת. עסקים רבים נאלצים להתמודד עם הגבלים עסקיים שונים שחלים עליהם, בעיות פרטיות, בנקאות, שוק ההון, אנרגיה ותשתיות ועוד. לעבור על חוקים של רגולציה יכולה לגרום לנזק רב של בעלי עסקים. ישנם הרבה מאוד מקרים שבעלי עסקים עוברים על החוק בצורה תמימה כי הם אינם מודעים לרמת הרגולציה ולחוקים שיש בארץ. אך אי ידיעת החוק איננה פותרת אותם מעונש. לכן כל בעל עסק צריך להתייעץ עם עורך דין רגולציה על מנת לקחת בחשבון את השיקולים הרגולטיביים בעת החלטה על ביצוע החלטות עסקיות שונות.

עורך דין רגולציה
עורך דין רגולציה

כיצד מוצאים ובוחרים עורך דין רגולציה

בראש ובראשונה חשוב להבין שדיני רגולציה הם מאוד מורכבים ומתחדשים בתדירות יחסית גבוהה ככל שהטכנולוגיה והשוק מתפתח. לכן, חשוב מאוד לבחור עורך דין רגולציה מומחה וותיק אשר מכיר את כל החוקים הישנים ואת החידושים שלהם במהלך השנים על מנת לתת ללקוח שלו פרספקטיבה עסקית מדויקת וחכמה יותר. יחד עם המומחיות ישנם עוד כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בעת תהליך בחירת עורך דין רגולציה מומחה:

  1. אמינות עסקית: ככל שהעונש הוא יותר גדול בעת ביצוע העבירה, כך חשוב לנו יותר שהעורך דין שמייצג אותנו יהיה אדם אמין שאפשר לסמוך על המקצועיות שלו. בעידן האינטרנטי שאנחנו חיים בו כיום, לגלות כזה דבר, זה לא דבר מסובך כלל וכלל. כל מה שעליכם לעשות זה לבצע חיפוש  מקיף על העורך דין באינטרנט. כנסו לגוגל, ותכתבו את השם שלו. חשפו כמה שיותר אזכורים של השם שלו ברחבי הרשת. תקראו את המאמרים שהוא כותב באתר האינטרנט שלו, אץ הפוסטים שהוא מעלה לחשבון הפייסבוק שלו וכולי. אנחנו גם מאוד נמליץ לכם לנסות ולברר על לקוחות קיימים או לקוחות עבר של המשרד ולנהל איתם שיחה קצרה. תשאלו את הלקוחות "איך העבודה בשוטף עם העורך דין?", "האם העורך דין מגלה מקצועיות רבה?", "האם העורך דין זמין לשאלות?" וכולי.
  2. כימיה עסקית: לאחר שביררתם שהעורך דין רגולציה הוא אכן אדם אמין ושאפשר לעבוד איתו, חשוב מאוד שתשימו לב האם יש בינכם חיבור אישי ואינטראקציה עסקית חיובית. עורך דין רגולציה שמלווה עסק, נמצא בקשר ישיר עם הלקוחות שלו ביום יום ולאורך זמן. לכן, על מנת שדברים יעבדו כמו שצריך הכימיה צריכה להיות טובה. לא משנה כמה העורך דין מקצועי, אם אין בינכם חיבור, אנחנו נמליץ לכם לחפש אחד אחר. אנחנו מבטיחים לכם שיש עוד הרבה עורכי דין רגולציה טובים בשוק.

שיהיה הרבה בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue