חיפוש

עורך דין תביעות ייצוגיות – המלאך השומר

עורך דין תביעות ייצוגיות

עורך דין תביעות ייצוגיות – המלאך השומר

כאשר שומעים את המושג תביעות ייצוגיות, לא בדיוק מבינים מה הכוונה שלה ומה היכולת האדירה שלה. הרבה אנשים חושבים לעצמם שתביעות ייצוגיות הינו דבר שמצריך הרבה מאוד כסף מאותו אדם אשר תובע את האדם או הגורם השני. אבל מה שאנשים בעצם אינם מודעים לכך הוא, שתביעות ייצוגיות יכול להיות כלי מאוד משמעותית למקסום רווחים וקיצוץ משמעותי של עלויות המשפט. כיצד זה קורה? במאמר הבא נסביר בדיוק מהו עורך דין לתביעות ייצוגיות, ואיך הכלי הזה הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם המשפט עבור קבוצות מסוימות של אנשים.

מהי למעשה תביעה ייצוגית?

תביעה ייצוגית היא למעשה תביעה אשר מתבצעת על ידי עורך דין תביעות ייצוגיות אחד שמייצג תחתיו קבוצה מסוימת של אנשים שלא היה משתלם להם כלכלית לתבוע בנפרד את אותו הגורם אשר עשה להם עוול כזה או אחר. איך זה בעצם מתבצע בפועל?

  1. לצורך הדוגמה נתאר מצב בו אדם מסוים נפגע מחברה מסוימת.
  2. על מנת לתבוע את החברה, אותו אדם יצטרך לשלם לעורך דין 5,000 שקלים בגין השירות.
  3. במידה ואותו אדם יפסיד הוא גם צריך לקחת בחשבון שהוא ישלם הוצאות משפט.
  4. הליך המשפט יכול לקחת במקרה הטוב כמה חודשים טובים ואפילו שנים.
  5. אותו אדם תובע את החברה על סכום פיצויים של 10,000 שקלים.
  6. מכאן משתמע, שלאותו אדם אין באמת טעם בלתבוע את החברה מכיוון שעלות הייצוג והזמן וניהול הסיכונים שמים אותו בפוזיציה שלא באמת משתלמת לו לעשות את המהלך הזה.
עורך דין תביעות ייצוגיות
עורך דין תביעות ייצוגיות

עם עורך דין תביעות ייצוגיות זה נראה אחרת

מהדוגמה הקודמת הבנתם שישנם הרבה מאוד מקרים משפטיים שלא שווים את הזמן ואת הכסף. עכשיו לצורך הדוגמה, ניקח בדיוק את אותו המקרה, אך ניקח בחשבון שאותו אדם מצא עוד 20 אנשים אשר נפגעו מאותה החברה והם מעוניינים גם לתבוע את החברה על מנת לקבל ממנה פיצויים כספיים:

  1. כאן כבר יש קבוצה של 20 אנשים שתובעת את החברה.
  2. סכום התשלום עבור לעורך דין לא יהיה בהכרח יותר גבוה מאשר תביעה של אדם אחד.
  3. אם אותה הקבוצה תפסיד, הם ייאלצו לשלם ביחד את הוצאות המשפט.
  4. חשוב לציין שגם כאן הליך המשפט יכול לקחת כמה חודשים עד כמה שנים.
  5. במקרה הנ"ל, קבוצה של אנשים יכולה לתבוע באמצעות עורך דין תביעות ייצוגיות סכום גבוה בהרבה ממה שאדם אחד היה יכול לתבוע.
  6. מכאן משתמע שסכום הפיצויים אשר הקבוצה מבקשת הינו גבוה בהרבה מאשר סכום התביעה של אדם אחד, והוצאות המשפט מתחלקות בין 20 אנשים. כך שתביעה ייצוגית הופכת את הסיטואציה להרבה יותר משתלמת עבור הכלל.

מציאת עורך דין בזכות המלאך השומר

מהמאמר שכתבנו אפשר להסיק בבירור שישנם הרבה מאוד מקרים בהם תביעה ייצוגית שמתבצעת על ידי עורך דין תביעות ייצוגיות הופכת מקרה שלא היה משתלם כלכלית לתביעה, למקרה שהוא הרבה יותר אטרקטיבי ושווה את זמן המשפט. מציאת עורך דין תביעות ייצוגיות אינה משימה פשוטה כלל וכלל. בכללי למצוא היום מקצוענים בתחום המשפט יכול להיות דבר נדיר במיוחד. המלאך השומר שם לעצמו משימה למצוא את עורכי הדין הטובים ביותר בכל תחום על מנת לספק את אנשי המקצוע הטובים ביותר בעולם המשפט לקהל הרחב. אם ברצונכם למצוא עורך דין תביעות ייצוגיות מומחה שיעזור לכם במקרה שלכם, לחצו על הכפתור כאן למטה, השאירו לנו מספר פרטים פשוטים, והמלאך השומר יקשר אותכם לאחד עורכי הדין הטובים ביותר בתחום בארץ. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue