חיפוש
עורך דין תמא 38

עורך דין תמ"א 38 המלאך השומר

בשנים האחרונות, מדינת ישראל חווה משבר דיור שאין כמותו וגם לא נראה כמוהו בכל השנים אשר המדינה הקטנה שלנו קיימת. משנה לשנה, מחירי הדיוק עולים ומצוקת הדיור רק הולכת וגדלה. הרבה מאוד זוגות צעירים מבינים שעל מנת לגור בדירה חדשה ישירות מהקבלן זוהי משימה כמעט בלתי אפשרית. על מנת לקנות היום דירה חדשה, כנראה שנהיה שהזוג הצעיר יהיה חייב להיעזר בהורים שלו, לחסוך הרבה מאוד כסף וכמובן לקחת משכנתא מנופחת מהבנק ולהיות משועבדים אליה כל החיים. אך מנגד זאת, השנים האחרונות אנחנו צופים גם בתופעה חיובית שהיא כמובן התמ"א 38. מי שלא יודע מהי תמ"א 38 היא למעשה תוכנית לשיפור מבנים קיימים, הרחבה שלהם ומתן עוד פתרונות דיור על שטחים קיימים. מה שבהרבה מאוד מקרים יכול להוזיל את מחירי הדיור ולתת עוד אופציות מגורים מגוונות לאנשים. מה שחשוב זה לקחת ליווי של עורך דין תמא 38.

תמ"א 38 יכול להפוך לסיוט

נכון שתוכנית לשיפור הדיור יכולה להישמע כמו חלום ורוד שנותן אופציית מגורים להרבה מאוד אנשים וכמובן משפר את תנאי הדיור לאנשים אשר כבר גרים במבנה הנ"ל. ברוב המקרים זוהי אכן הסיטואציה, אך ישנם הרבה מאוד מקרים בהם החלום הוורוד הופך לסיוט. כאשר היזם אשר מבצע את התוכנית נקלע לקשיים כלכליים, כאשר קורים עוד אסונות ודיירים של המבנה לא מבוטחים כלכלית ועוד. לכן תמיד חשוב כאשר אתם מבצעים הליך של תמ"א 38 אל תעשו זאת לבד, תמיד תעשו זאת בליווי של עורך דין תמ"א 38 מקצועי אשר חווה וראה כמה פרויקטים משמעותיים בחיים שלו וכמובן ליווה עשרות אם לא מאות דיירים מרוצים אשר שידרגו את חייהם בזכות הכלי הקסום הזה.

כיצד עובד התשלום לעורך דין תמ"א 38
עורך דין תמא 3

כיצד עובד התשלום לעורך דין תמ"א 38

ברוב המקרים, התשלום עבור העורך דין המלווה את הדיירים הוא על בסיס הצלחה בלבד. ישנם גם הרבה מאוד מקרים שהיזם עצמו הוא זה שמממן את העורך דין תמ"א 38 של הדיירים. לכן אפשר להגיד שזוהי עסקה שכל הצדדים מרוויחים בה. מצד אחד יש לנו את הדיירים שלא משלמים אפילו לא שקל אחד על ליווי של עורך דין מקצועי, ומצד שני יש עורך דין שהולך להיות מתוגמל כלכלית בצורה יפה מאוד לאחר מספר שנים שבו בפרויקט יהיה מושלם.

איך מוצאים עורך דין תמ"א 38

אנחנו לא הולכים לייפות את המציאות. למצוא כיום עורך דין תמ"א 38 מקצועי שיודע מה הוא עושה זוהי משימה לא פשוטה כלל וכלל. דבר ראשון חשוב מאוד למצוא מישהו שכבר ליווה כמה פרויקטים גדולים בחיים שלו, חשוב למצוא אדם שהוא גם מאוד "מקושר" לגורמים הנכונים על מנת שיוכל לעדכן את המיוצגים שלו בדברים שקורים מאחורי הקלעים (פרויקט כזה יכול למרות הרבה מאוד שיערות). לכן מציאה של עורך דין תמ"א 38 כזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן ואפילו נדיר מאוד לעשות זאת.

מציאת עורך דין תמ"א 38 עם המלאך השומר

מציאת עורך דין תמ"א 38 עם המלאך השומר
עורך דין תמא 4

אתר המלאך השומר גאה להגיד שהוא איגד מסביבו נבחרת של עורכי דין מומחים בתחום הנדל"ן שישמח לתת לכם שירות לכל נושא אשר קשור לתמ"א 38 ופינוי בינוי. כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על הכפתור כאן למטה, לנהל שיחה קצרה עם האלגוריתם החכם שלנו, ואנחנו נעשה את מירב המאמצים על מנת לשדך לכם עורך דין תמ"א 38 מומחה שיעזור לכם וילווה אותכם במהלך הפרויקט החשוב הזה שעתיד לשנות את החיים שלכם לנצח נצחים. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue