חיפוש

החובות חונקים? כדאי לשקול פשיטת רגל

החובות חונקים? כדי לשקול פשיטת רגל

החובות חונקים? כדאי לשקול פשיטת רגל

כל מי שחי בישראל ב-20 שנים האחרונות יכול לראות בבירור את עליית המחירים ויוקר המחיה הגבוה שרק הולך וגובר עם השנים. לצערנו הרב, תקופת הקורונה לא כל כך עזרה (בלשון המעטה) לבעיה הרווחת הזאת. מי שהיה בחובות כבדים ועוד איכשהו הצליח לשרוד את החודש, מצא את עצמו במצבים כלכליים מורכבים שעד היום קשה מאוד לצאת מהם. המדינה ניסתה לעשות מספר צעדים על מנת לעזור לאזרחים לעבור את התקופה הזאת. אם זה בהלוואות אטרקטיביות, מענקים מסוימים וכולי. אך לא משנה כמה המדינה עוזרת או הבנקים וחברות האשראי מחלקות הלוואות בריביות טובות, בסופו של דבר צריך להחזיר את הכספים לגורמים הללו, ובזמן שהמדינה רק דאגה לשים פלסטר על הבעיה ולא באמת לפתור אותה, אפשר רק לראות איך כל המצב מידרדר כמו מדרון תלול.

המדינה מאפשרת הליך מהיר לסילוק החובות

כמו שכבר הבנתם, המדינה כלא נתנה וכנראה גם לא תיתן בזמן הקרוב איזשהו סוג של פתרון שבאמת יפתור את הבעיה מן השורש, ותדאג שהמקרים לא יגיעו לקיצון כל כך גדול. אך מה שהיא עשתה, היא הבינה שהרבה מאוד אנשים נמצאים בחובות כבדים ושאין להם באמת את האפשרות לפרוע את החובות הללו. המדינה גם הבינה שאותם אנשים הם לא פושעים, לפעמים אנשים מגיעים לחובות כבדים בגלל סיטואציות מורכבות של החיים. הם יכולים לעשות טעות עסקית, לעזור לבן משפחה, או אפילו לא לשים לב בתמימות על איזה מסמכים הם חותמים, או שהם אפילו נעקצו. בגלל אותן הסיבות המדינה מאפשרת הליך מהיר של פשיטת רגל על מנת שבנאדם יסלק את כל חובותיו במינימום פגיעה כספית. את ההליך הזה מומלץ לבצע באמצעות עורך דין פשיטת רגל מומחה אשר מכיר את הרפורמות מהקרוב ובעיקר יודע איך להתנהל מול הגופים והאנשים השונים שאותו אדם חייב להם כסף.

בקצרה – מהו הליך פשיטת רגל

מהו הליך פשיטת רגל
החובות חונקים? כדאי לשקול פשיטת רגל 5

הדבר החשוב ביותר לפני ההסבר, את הליך פשיטת הרגל כמעט בלתי אפשרי לבצע אותו לבד בגלל ריבוי הגורמים והבירוקרטיות הכבדות במדינת ישראל. את ההליך מומלץ לבצע עם עורך דין פשיטת רגל. הליך פשיטת הרגע הוא למעשה הליך שמרכז את כל החובות של אדם, כל האנשים אליו הוא חייב כסף ולמעשה מוביל את האדם למן סוג של הסדר תשלומים ריאלי שאותו אדם יכול לעמוד בו לאורך זמן. 

למה שאדם שחייבים לו כסף יסכים לכך?

זוהי שאלה מצוינת שהרבה מאוד אנשים לא מבינים את הרציונל שלה. אדם שכרגע בחובות מאוד כבדים, כנראה שנמצא בעוד חובות למקורות אחרים. זה יכול להיות כסף שחייבים לבנקים, כסף שחייבים לחברות האשראי, גופים חוץ בנקאיים שונים, חברים, משפחה או לא עלינו שוק שחור. הסיכוי שהוא אכן יצליח להחזיק את כל החובות הללו הוא שואף לאפס. במקרה כזה גם אם אותו אדם יקבל תביעה ויפסיד בה ובית המשפט יחייב את אותו אדם לעשות הכול על מנת להחזיר את הכסף, לא באמת תהיה לו את האפשרות לעשות זאת. לכן הליך של שפיטת רגל והסדר חוב אולי לא יספק את הנושים, אך מה שבטוח עדיף להם לקבל סכום כסף מזערי בכול חודש לתקופת זמן ארוכה, מאשר לא לקבל כלום וכמובן לבזבז הרבה מאוד זמן, אנרגיה ומאמץ. את ההליך מבצע עורך דין פשיטות רגל מול כל הגורמים הרלוונטיים. מטרתו היא להגיע להסדר מול כל הגופים שאליו הנושה חייב את הכסף תוך חשיבה על האינטרסים והיכולות האמיתיות של הלקוח לעמוד בכך.

פשיטת רגל
החובות חונקים? כדאי לשקול פשיטת רגל 6

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue