חיפוש

מהו עורך דין לדיני עבודה?

מהו עורך דין לדיני עבודה?

מהו עורך דין לדיני עבודה?

התקבלתם לעבודה? פוטרתם מהעבודה בצורה לא חוקית? אתם חושבים שהמעסיק מפלה אתכם לרעה? כספי הפנסיה לא הופקדו לחשבון שלכם? אם עניתם כן על אחת מהשאלות האלה, מומלץ שתתייעצו עם עורך דין לדיני עבודה. 

הוא יענה על שאלות אלה ועל שאלות נוספות הקשורות בעבודה ובהעסקה בהתאם למה שקבוע בחוק. ייעוץ מקצועי יכול להעניק לכם הכוונה והדרכה על דברים שמעולם לא עלו בדעתכם כגון: החזרי נסיעות, עבודה מהבית, אופציות ועוד. 

עורך דין לדיני עבודה
עורך דין לדיני עבודה

מתי פונים לעורך דין לדיני עבודה?

רב האנשים פונים אל עורך דין לדיני עבודה במקרה ויש להם ויכוח, אי הבנה או חיכוך עם המעסיק. אבל קיימות סיבות נוספות בהן ייעוץ של עורך דין לדיני עבודה יכול להועיל ואף למזער נזקים: 

  1. פנייה לעורך דין לדיני עבודה לפני החתימה על החוזה לצורך בדיקת התנאים והזכויות הניתנות לעובד במסגרת העסקתו. במקרה זה, עורך דין לדיני עבודה יבדוק שכל התנאים הקבועים בחוק ( ויש 21 כאלה) יופיעו בחוזה. בין המוכרים שבהם תוכלו למצוא נושאים כגון חופשה שנתית, שעות עבודה, הפרשה לפנסיה ועוד. עורך דין לדיני עבודה יאמר לכם היכן אתם יכולים לדרוש יותר מהמעסיק ולקבל את מה שמגיע לכם. 
  2. פנייה לעורך דין לדיני עבודה במהלך העבודה– במהלך העבודה עלולות להתעורר בעיות כגון הלנת שכר, התעמרות בעבודה, הטרדות מיניות. אסור לחכות לסיום העבודה כדי לטפל בנושאים אלה, אלא חשוב לקבל ייעוץ משפטי באופן מיידי. דוגמא נוספת לשאלה נפוצה במהלך העסקה היא כמובן אי תשלום על שעות נוספות. הפנייה הראשונית צריכה להיעשות אל המנהל הראשי ואל מחלקת משאבי אנוש, אך במידה והם לא נותנים את המענה הראוי מומלץ להתייעץ עם עורך דין לדיני עבודה
  3. פנייה לעורך דין לדיני עבודה לאחר סיום העסקה –בין אם התפטרתם או פוטרתם, יוכל עורך דין לדיני עבודה לבדוק כי קיבלתם את כל הזכויות המגיעות לכם בחוק (תשלום בגין ימי חופש, כספי פיצויים, פנסיות וכד'). עורך דין לדיני עבודה יוכל גם לסייע ולייעץ במידה ואתם חושבים כי פוטרתם בצורה לא תקינה (ללא שימוע). 
  4. פנייה לעורך דין לדיני עבודה כדי שייצג אתכם – בין אם אתם תובעים את המעסיק או שהוא תובע אתכם, מומלץ לקחת ייעוץ וייצוג מקצועי ואמין של עורך דין המכיר את כל הפסיקות, התקנות והחוקים העדכניים ביותר. 

איך בוחרים עורך דין לדיני עבודה? 

ההמלצה היא תמיד לחפש עורך דין לדיני עבודה מהמלצות של חברים וקרובי משפחה שהתנסו באופן אישית בשירותיו של עורך דין מהתחום. אל תשכירו את שירותיו של עורך דין מקרקעין או עורך דין נזיקין ותגידו זה אותו הדבר, כי עורך דין שאינו מתחום דיני עבודה לא מכיר את כל הנושא לעומק ויכול בסופו של דבר לגרום לכם ליותר נזק מאשר תועלת. 

אחרי שקיבלתם כמה המלצות תוכלו לבדוק אותם ברשתות חברתיות, בפורומים של ייעוץ משפטי ובקבוצות דיון שונות. מתוך המלצות של אחרים תוכלו ללמוד על המקצועיות, על האדיבות ועל ההצלחות של אותו עורך דין. 

לאחר שגיבשתם רשימת שמות, מומלץ לנהל שיחת טלפון לייעוץ ראשוני שיסביר לכם מה עתיד לקרות. לרב בשיחות כאלה אתם כבר יכולים להתרשם לטובה או לרעה מההתנהלות של עורך הדין ולהחליט האם תרצו שייצג אתכם. 

חשוב כמובן לבדוק מהם אחוזי ההצלחה של עורך הדין ומה אומרים עליו לקוחות קודמים. בחירה של עורך דין לדיני עבודה יכולה להימשך זמן מה, אבל חשוב שלבחור באדם מקצועי ואמין שידריך אתכם בצורה הטובה ביותר כיצד להתנהל. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue